۹۱۵۶۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صانعی: قهرمانی آسیا را پس می‌گیریم

نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روز یکشنبه در محل فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی و اعضای کمیته برگزار شد.

فرهیختگان: نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روز یکشنبه در محل فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی و اعضای کمیته برگزار شد. بر این اساس جلسه با حضور اعضای کمیته ازجمله محمدرضا ساکت برگزار شد.

میرشاد ماجدی، غلامعلی هنرپیشه، داود پرهیزکار و لیلی صوفی‌زاده دیگر اعضای حاضر در این جلسه بودند که نتیجه آن انتخاب علی صانعی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال و تیم‌های پایه فوتسال کشور و همچنین شهناز یاری به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بود. به این بهانه گفت‌وگویى با صانعى انجام داده‌ایم که در ادامه مى‌خوانید.

برنامه‌های شما برای تیم ملی چیست؟

بنا داریم برای تشکیل تیم زیر ۲۰سال، تمام لیگ جوانان در رده‌های لیگ برتر و لیگ دسته‌یک را مورد بررسی قرار دهیم. لیگ امید هم که در حال حاضر در جریان است. از مجموع لیگ‌ها حدود ۱۰۰ بازیکن را انتخاب می‌کنیم. ان‌شاءالله چند مرحله اردو در ماه‌های مهر، آبان و آذر برگزار خواهیم کرد تا از بین نفرات، ۳۰ بازیکن انتخاب شوند و نوبت به اردوهای زمستان برسد و در سال جدید هم تیم ۲۰ نفره نهایی را انتخاب خواهیم کرد.

براى 20 نفر نهایى چه برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌اید؟

در تابستان ۹۹ تیم را آماده مى‌کنیم که در مرحله کوآلی‌فای در آبان ماه ۹۹ شرکت و مجوز حضور در مسابقات نهایی زیر ۲۰ سال آسیا را کسب کنیم، تاریخ مرحله نهایی هم بعدا مشخص خواهد شد. امیدوارم بتوانیم با تیم مقتدری که درست می‌کنیم مجددا قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. هرچه در رده‌های پایه بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم در آینده می‌توانیم موفقیت تیم ملی را تضمین کنیم. سیاست فدراسیون باید این باشد که در رده پایه بانوان و آقایان سرمایه‌گذاری اساسى کند. ان‌شاءالله که در حد حرف نباشد و واقعا سرمایه‌گذاری کنند.

در حال حاضر ترکیب تیم‌های ملی جوان مشخص نیست؟

خیر، معدل سنی بانوان و آقایان متاسفانه بالا است و ما باید جوانان خوب و شایسته را تربیت کنیم و ضمن ایجاد تیم ملى زیر ۲۰ سال مقتدر آنها را تحویل تیم ملى بزرگسالان بدهیم.

برای بازی‌های تدارکاتی فکر کرده‌اید؟

احتمالا از تابستان سال بعد نیاز به بازی تدارکاتی داشته باشیم و اگر بتوانیم با تیم‌هایی که برای بازی با بزرگسالان به ایران می‌آیند، بازی کنیم خیلی خوب است، اگر هم نشد تا مرحله قبل از کوآلی‌فای سعی خواهیم کرد دو بازی خوب تدارک ببینیم. بعد از مرحله کوآلی‌فای که سال آینده خواهد بود تا مسابقات اصلی ۱۰ ماه فاصله داریم و حتما باید چهار بازی مناسب برگزار کنیم که امیدوارم با تیم‌های سطح اول دنیا باشد.

صحبت پایانی؟

از مسئولان انتظار داریم اگر می‌خواهند ما دوباره بر بام آسیا قرار گیریم و مقام قهرمانی را کسب کنیم و همچنین تیم آماده‌ای داشته باشیم که پشتوانه تیم‌ملى بزرگسالان باشد، با ایجاد اردوهاى مناسب و بازی‌هاى تدارکاتی قوى با تیم‌هاى تراز اول دنیا، ما را یارى کنند تا با تیمى یکدل، آماده و در شأن کشورمان در بازی‌های رسمی و بین‌المللى حاضر شویم تا پرچم مقدس ایران را در محافل جهانى برافراشته کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج