جاباما
۹۱۵۷۹۰
۱۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

جدل لفظی مدیرعامل‌های استقلال و پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:مدافع پرسپولیس در دربی توپ را به سمت تماشاگران شوت زده ولی هیچ برخوردی با او صورت نگرفته اما می‌بینید با میلیچ مدافع استقلال که بسیار مودب و سر به زیر است بلافاصله برخورد کرده و او را محروم می‌کنند.

برترین‌ها: کمیته انضباطی باشگاه استقلال را به علت فحاشی تماشاگرانش به داور ۵۰ میلیون تومان جریمه کرد. همچنین هروویه ملیچ بازیکن این تیم به علت هل دادن ناطر این بازی ۲میلیون تومان جریمه و یک جلسه محروم شد. مدیرعامل استقلال واکنش تندی نسبت به این رای داشت.

فتحی: بیرانوند را بخشیدند اما میلیچ محروم شد!

امیرحسین فتحی در خصوص محرومیت میلیچ به خاطر اتفاقات دیدار استقلال و ذوب‌آهن گفت: واقعا برایم جای تعجب دارد که کوچک‌ترین برخورد بازیکنان استقلال زیر ذره‌بین است و هر حرکتی که آنها انجام می‌دهند بلافاصله با محرومیت توبیخ و جریمه همراه می‌شود.

وی افزود:‌من تا به حال هرگز در مورد رقبا صحبت نکردم ولی انصافا از اینکه می‌بینم به این شکل حق تیمم خورده می‌شود ناراحت هستم. شما دقت کنید در شهرآورد پایتخت مدافع پرسپولیس (کنعانی‌زادگان) استارت درگیری و تنش را زد ولی هیچ برخوردی با او صورت نگرفت. متاسفانه شهر آنقدر آشوب است که بعد از عدم محرومیت کنعانی‌زادگان که تماشاگران را تحریک کرده باشگاه پرسپولیس خواهان کسر شدن محرومیت خلیل‌زاده هم شده بود. وقتی علیرضا بیرانوند را به آن راحتی می‌بخشند معلوم است که مدیران این باشگاه خواستار کسر محرومیت مدافع تیم‌شان هم می‌شوند.

جدل لفظی مدیرعامل‌های استقلال و پرسپولیس

فتحی تاکید کرد: یک بازیکن برای تحریک تماشاگران چه کار باید انجام دهد که با او برخورد شود؟ مدافع پرسپولیس توپ را به سمت تماشاگران شوت زده ولی هیچ برخوردی با او صورت نگرفته است اما می‌بینید با میلیچ مدافع استقلال که بسیار مودب و سر به زیر است بلافاصله برخورد کرده و او را محروم می‌کنند، اسم این کار چیست؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: شما ببینید 90 دقیقه به امیر قلعه‌نویی در بازی سپاهان و پرسپولیس فحاشی شد اما فقط 8 میلیون تومان جریمه برای باشگاهی که تماشاگرانش آنگونه علیه سرمربی حریف فحاشی می‌کردند در نظر گرفته شد. این دوگانگی باعث سرخوردگی ما شده و انصافا از این اتفاقات متاسف هستم.

انصاری‌فرد: فتحی فکر می‌کند هنوز رئیس کمیته انضباطی است که حکم می‌دهد؟!

محمدحسن انصاری‌فرد در واکنش به اظهارات امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نمی‌خواستم در خصوص باشگاه استقلال و مسئولانش صحبت کنم چرا که در این مدت هر بار مسئولان باشگاه استقلال علیه پرسپولیس مصاحبه کردند سعی کردیم به احترام باشگاه استقلال و هواداران محترم آن پاسخی ندهیم و شواهد و مستنداتی هم در این باره وجود دارد. بنده بر این باورم که دعوا بین باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باعث شده و می‌شود تا سایر باشگاه‌ها نهایت استفاده را از این شرایط ببرند.

وی ادامه داد:‌ فتحی باید بگوید چرا درباره پرسپولیس حرف زده است و و همچنین چرا از احکام درباره دیگر تیم ها سخن نمی گوید. نه تنها او بلکه سایر مسئولان باشگاه استقلال بارها علیه پرسپولیس و بازیکنان ما حرف زدند اما پاسخی به اظهاراتشان ندادیم. چرا مسئولان استقلال درباره بیرانوند به صورت مدام قبل و بعد از صدور رای صحبت می‌کنند؟ آنها مدام به دنبال سنگین‌تر کردن حکم علیه بیرانوند بودند و گرنه به آنها چه ربطی داشت درباره این بازیکن یا سایر بازیکنان ما صحبت کنند؟

من اگر درباره تیم استقلال حرف زدم فقط در خصوص شهرآورد بود اما فتحی و همکارانش مدام در مورد پرسپولیس و بازیکنانش صحبت می‌کنند. ما یک بار پیش از این از فدراسیون فوتبال خواستیم که به اظهارات مداخله جویانه برخی باشگاه‌ها ورود کنند که این اتفاق رخ نداد و بارها شاهد هستیم که آقای فتحی و همکارانش در خصوص پرسپولیس حرف می‌زنند و این کار زشتی است. آنها می‌خواهند فضا را علیه بیرانوند سنگین کنند و این در حالی است که این دروازه‌بان ملی‌پوش در 6 بازی ما 2 بازی را به دلیل محرومیت از دست داد.

جدل لفظی مدیرعامل‌های استقلال و پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌آقایان انتظار دارند سر بیرانوند را ببرند؟ می‌خواهند او را از فوتبال محو کنند؟ از همه سو فشار روی بیرانوند آوردند تا او دو جلسه محروم شد اما کسی به این مساله نپرداخت که بدترین فحاشی‌ها علیه بیرانوند صورت گرفت. چرا پرسپولیس باید به دلیل اتفاقات شهرآورد محروم از حضور تماشاگران شود؟ اگر به شعار دادن است که تماشاگران برخی تیم‌ها هم شعار می‌دهند. آن هم بدترین شعارها. اگر بحث محرومیت تعلیقی ما به میان می‌آید که سایر تیم‌ها هم محرومیت تعلیقی داشتند و باز مرتکب تخلف شدند اما محرومیت شان اعمال نشد اما پرسپولیس را به‌خاطر شعار در شهرآورد و داشتن پرونده محرومیت تعلیقی، راحت یک جلسه محروم کردند.

البته به هیچ عنوان با شعارهای غیراخلاقی موافق نیستیم اما هواداران برخی تیم‌ها شعارهای غیرورزشی و غیر قابل بیان و اشاره می‌دهند. همه می دانند بدترین شعارها توسط آنها سر داده می‌شود. ما قبل از شهرآورد و بازی یا سپاهان بیانیه دادیم که هواداران علیه حریف و تیم داوری شعار ندهند. علاوه بر آرام کردن جو قبل از این دو بازی می‌دانستیم با کوچکترین اتفاقی محروم می‌شویم اما تماشاگران استقلال در شهرآورد به سر کنعانی‌زادگان سنگ زدند.

با وجود اینکه بازی دقایقی متوقف شد اما تماشاگران استقلال یک جلسه محروم شدند و ما هم یک جلسه محروم شدیم. برای کنعانی زادگان بایستی حتما اتفاق ناباوری رخ می داد؟ در اصفهان ۱۶۰ نفر از هواداران ما طبق اعلام رسمی اورژانس اصفهان مضروب و مجروح شدند اما آنها یک جلسه تعلیقی محروم شدند و ما هم یک جلسه تعلیقی محروم شدیم. این مسائل رخ داده اما همه می‌دانند هواداران پرسپولیس بامعرفت‌ترین هواداران هستند و اگر پرسپولیس ۷ جام در ۳ سال به دست آورد به دلیل حمایت هواداران بود که در لیگ پانزدهم قهرمان نشدیم اما گریه کردند و تیم خودشان را مورد تشویق قرار دادند و همان حمایت‌ها باعث شد پرسپولیس در ۳ سال ۷ جام بیاورد. الان هم هواداران مثل کوه پشت باشگاه هستند.

وی ادامه داد: چرا مسئولان باشگاه استقلال فقط درباره باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کنند؟ به نظر می‌رسد آنها برای خوشایند هوادارانشان و پوشاندن ضعف‌های خود این کارها را انجام می‌دهند تا هواداران استقلال خوششان بیاید. من هم بلدم هر روز علیه استقلال حرف بزنم اما ضمن حفظ احترام تیم رقیب به مسئولان استقلال می‌گویم به جای این کارها مشکلات‌شان را حل کنند. نتیجه نگرفتن استقلال دلایل زیادی دارد.

بنده در سخت‌ترین شرایط پرسپولیس را تحویل گرفتم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات حل شود اما همه بدانند ما اینجا هستم تا حق باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را بگیریم و از هیچ کاری کوتاه نمی‌آییم و با هیچ کسی تعارف نداریم. آقایان با بی‌اخلاقی هر چه تمام تر در بازی شهرآورد به ما یک به بلیت ندادند. این کار آنها توهین بزرگی به خانواده بزرگ استقلال بود چرا که این رفتارها در شان استقلال نیست .

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: در استقلال بزرگانی همچون حجازی‌ها و پورحیدری‌ها بودند و زمان آنها و دیگر مدیران این باشگاه چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد. حالا هم دیگران را در این باره مقصر می دانند تا خود را توجیه کنند و طلبکار هم هستند. این رویه جای تاسف دارد. بنده در قبال اظهارات مسئولان استقلال صبوری کردم اما آنها هر چه دوست دارند علیه بازیکنان پرسپولیس ‌می‌گویند. چرا باید کنعانی‌زادگان محروم شود؟ هنوز آثار آرایی که فتحی سال ۷۳ در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داد وجود دارد.

او با آرایی که صادر کرد باعث شد تا بازیکنان بزرگ پرسپولیس مثل عابدزاده، پیوس، محرمی و ... محرومیت‌های طولانی‌مدت را تحمل کنند. شاید فتحی هنوز فکر می‌کند مسئول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است که می‌خواهد سر پرسپولیس و بازیکنانش را ببرد؟! شجاع خلیل‌زاده با استناد به یک عکس و به دلیل خطای دید محروم شد و این در حالی است که ما به کمیته استیناف رفتیم و آنجا متوجه شدیم نه داور و نه ناظر بازی هیچ گزارشی درباره خلیل‌زاده ننوشته‌اند.

خلیل‌زاده مستحق محرومیت نبود اما او را دو جلسه محروم کردند. شجاع در آن بازی بارها بین بازیکنان میانجیگری کرد. فرشاد احمدزاده را سه جلسه محروم کردند و این در حالی است که رفتار برخی بازیکنان استقلال در شهرآورد با هجوم به داور تنش‌زا بودند و به داور حمله کردند اما حتی احضار هم نشدند.

انصاری‌فرد در ادامه گفت‌وگو با فارس گفت: کنعانی‌زادگان در شهرآورد توپ را به بیرون زد اما بازیکن حریف به سینه او ضربه زد و باعث شد تا تماشاگران تحریک شده و با سنگ به سر بازیکن ما زدند اما حتی این بازیکن احضار هم نشد. بهتر است آقایان به جای صحبت در خصوص پرسپولیس به ضعف‌های خود رسیدگی کنند. من از آنها می‌پرسم که آیا با صحبت درباره پرسپولیس مشکلات باشگاه استقلال حل می‌شود؟ متاسفانه آقایان فرافکنی می‌کنند و به نظر می‌رسد از این فرافکنی‌ها علیه پرسپولیس منفعت می‌برند.

به هرحال پرسپولیس تیمی است که ۷ جام در سه سال آورده و حالا آقایان می‌خواهند با فرافکنی در خصوص باشگاه ما ناکامی‌های خود را پنهان کنند. جرم پرسپولیس کسب ۷ جام در سه سال و هت‌تریک در قهرمانی است و این موجب شده خیلی ها علیه آن باشند اما خوشبختانه هواداران پرسپولیس هوشیار هستند و مثل کوه از باشگاه خود و مربیان و بازیکنان حمایت می‌کنند و لازم است متحدتر از همیشه باشند.

من دست هوادارانمان را می‌بوسم که در سرما و گرما حمایت بی‌نظیری از پرسپولیس انجام می‌دهند و با حمایت آنها باز هم ما موفق خواهیم شد. هواداران ما می‌دانند برخی چه فضایی درست می‌کنند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد اما ما با کمک هواداران باز به اوج برمی‌گردیم. پرسپولیس بازی های سخت خود را انجام داده و حتی مقابل شهرخودرو و تراکتور می‌توانست بازنده نباشد اما به هر حال اینها از اتفاقات فوتبال است.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه واکنش خود به صحبت‌های فتحی افزود: میلیچ ناظر مسابقه را هول داده و به دلیل هول دادن یک مقام رسمی فقط یک جلسه محروم شد اما اگر این کار را یک بازیکن پرسپولیس در سال ۷۳ انجام میداد آقای فتحی او را حداقل ۶ جلسه محروم می‌کرد. مواردی داریم که بخاطر هل دادن داور، بازیکن پرسپولیس چند جلسه و ماه محروم شده. فتحی اطلاعات غلطی به هواداران تیمش می‌دهد و با این اطلاعات غلط می‌خواهد فرافکنی کرده و می‌تواند علیه پرسپولیس جو را سنگین کند.

پرسپولیس ۴۰ میلیون بابت شعار هواداران و ۸ میلیون بابت سوء رفتار تیمی جریمه شد اما آقایان به دروغ می‌گویند چرا پرسپولیس هشت میلیون جریمه شده و بر اساس این صحبت‌ها فضا را ملتهب و متشنج می‌کنند که این رفتارها تاسف‌آور است. قطعا هواداران استقلال هوشیار هستند و می‌دانند که این صحبت‌ها انجام می‌شود تا سرپوشی روی این مشکلات باشگاه باشد. من دوست نداشتم درباره استقلال حرف بزنم اما مسئولان این باشگاه دست بردار نیستند و مدام در خصوص پرسپولیس حرف می‌زنند.

حتی ما به رفتار زشت مسئولان این باشگاه در شهرآورد واکنشی نشان ندادیم اما اگر از این به بعد علیه پرسپولیس حرف بزنند مطمئنا جواب آنها را مثل خودشان خواهیم داد. شما دیدید بنده با وجود اظهار نظر در همین مصاحبه آن هم درباره شهرآورد اسمی از نفرات حریف نبردم چون می دانم این کارها و تلاش برای محروم کردن یک بازیکن با اسم بردن درست نیست. کاری که مسئولان استقلال ابایی از آن ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم تو ضر ضر کردی؟

      پاسخ ها

      • تهرانی اصیل

        آقای فتحی یاسین به گوش چه جماعتی میخونی ؟! این جماعت لنگی ۹۰ درصدشون از گروه صم و بکم عمی فهم لا یعقلون هستند
        اون رئیس کمیته مثلا انضباطی دستور داره اینطور عمل کنه اونم مترسک دست دیگری هستش ، فعلا دور دورِ شغاله

      • بدون نام

        این انصاری فر مدیر عامل لنگ خودش منشوریه وانفصال از مناصب دولتی داره، باز دوبار شروع به ضرزدن کرده!!! حرف نزنی نمیکند لالی .

      • بدون نام

        تهرانی فسیل عقده ای

      • ایرانی اصل

        یاسینوبایدتوگوش تووامثال توواون فتحی عقده ای خوندشایدادم بشید.عقده ایهای غارنشین.6ساله دنبال پرسپولیس میدویدوازنفس افتادیدوحتی به سایه شم نمیرسیدچون پرسپولیس اول خداوندوداره وبعددههامیلیون هواداربامعرفت نه لات ولوتی مث تو.

      • ششتقلالی کثیف بی ریشه

        کثیف تر از ششتقلالی ها مدیرانشونن

      • امید

        از مکتب کثیف خسروانی چنین بر آمده؛ بی اخلاقی، فساد ، مشروبات الکلی، زد و بند، تبانی، مافیا و...! از جماعتی که بدلایل فوق هماره متوهم هستند بکارگیری عقل و اندیشه محال ممکن است!

      • بدون نام

        شنا لنگی یا تاکید میخات از دکل آبیاری بریتانیا بالا هوستون باشه پاره نشید

      • بدون نام

        شنا لنگی یا تاکید میخات از دکل آبیاری بریتانیا بالا هوستون باشه پاره نشید

      • بدون نام

        آقای فتحی برو دو تا کلاس مدیریت تا حداقل بتونی مث انصاری‌فرد حرف بزنی. تو انگشت کوچیکه انصاری‌فرد هم نیستی. ببین چقد قشنگ و متین و بدون هوچیگری و دروغ‌پردازی حرفاشو زد اما تو چی فقط بلدی بگی شجاع، فرشاد، بیرانوند، کنعاتی‌زادگان. برو بدبخت بی‌لیاقت انقد بچگانه حرف نزن. برو الکی جوش نزن واسه پوستت خوب نیست.

      • بدون نام

        تهرانی اصیل که از پشت کوه اومدی از ادب و تربیتت معلومه که چقدر اصیلی اگه دور دور شغاله سگ زرد هم برادر شغاله بلکه هم سگ آبی

    • آنتی کیسه

      ظاهرا هوچی گری عادت این کچل خان و کیسه شده ، جناب کچل میشه بفرمایید شجاع برای چی دو جلسه محروم شد ؟؟؟؟ یا بازیکن کیسه دانشگر که اون رفتار زشت رو مرتکب شد چرا اصلا به کمیته مثلا انضباطی دعوت هم نشد ؟؟؟؟ رفتار زننده تماشاگرانتون و پرتاب سنگ و شکستن سر بازیکن تیم مقابل از نظر شما جایزه داره که بهتون ندادند ؟؟؟؟ حالمون بهم خورد از این مدیر نالایق و هوچی گر ، تو زمین نمی تونید نتیجه بگیرید این چرندیات چیه که میبافی ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگ حکومتی لنگ دستمال

      • بدون نام

        احنق میگه من تا به حال راجع به رقبا صحبت نکردم!! بی‌شعور صد تا مصاحبه تو همین چهار پنج ماهه کردی راجع به پرسپولیس، ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن، تارتار، کالدرون و... . باز رفتی سر بیرانوند و کنعانی‌زادگان. میلیچ و قلیچ تو چه ربطی به پرسپولیس داره!!

      • چهار فينال اسيا

        شياف خور هاي لنگي شما اگه وزير نباشه بايد بريد بميريد..

      • بدون نام

        لنگی چطور بازی با سپهاهان و فینال حذفی اون همه ادم مجروح شد اما تیم متفور حکومتی محکوم نشد،بیرانوند کادر نیروی انتظامی رو زد به هوادار توهین کرد به داور فحاشی کرد اما جریمه و محروم نشد،پارسال برانکو ناظر و زد چرا محروم نشد؟؟؟؟تف به شرف نداشته تاج و وزیر و حسن زاده که فوتبال ایران و کشیدن به لجن

      • علی

        اتفاقا هوچی گری و لابی گری و تبانی از عادات دیریته تیم حکومتی لنگه

    • بدون نام

      اقای فتحی فدراسیون کمیته انضباطی دپارتمان داوری هیئت داوران مال لنگ پولیسه چی فکر کردی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس دیدم چرا سوزش شدید گرفتید وپماد دارو خانه ها تمام شده. پس دلیلش این بوده. بیخودی های انگل

      • غلام نخست

        از اینکه همه هوای لنگ دارن شکی نیس
        ولی ما باید هرجور شده این فتحی را از تیم اخراج کنیم چون ایشون اصل لنگیه و داره استقلال کبیر نابود میکنه
        باید هر روز سر تمرین بریم و شعار بدیم که هم زرینچه و هم ایشون از استقلال برن
        از بازی آینده فقط شعار فتحی حیاء کن و زرینچه حیاء کن
        روزبه چشمی و شجائیان لنگی بودنشون لو رفته
        اگه استقلال کبیر و دو ستاره دوست دارید فقط باید بریم سر تمرین و چشمی و شجائیان هو کنیم
        لنگیا هرچه سریعتر باید از استقلال بروند
        در تمام فضای مجازی وووو پست بذاریم علیه اونها و شعار در ورزشگاه و زمین تمرین علیه فتحی زرینچه چشمی و شجائیان

      • کچل خان

        برو تیمت را درست کن.فقط زرزدن بلدی

      • بدون نام

        هیس یک کیسه کش فریاد نمیزند

      • سرورته

        چرت وپرت و شکر زیادی خوردن از خصوصیات بارز کیسه کش هاست

    • بدون نام

      کمیته افتضایی خخخ کنیته لنگی وزیر لنگی خدا هست

      پاسخ ها

      • حمزه

        درود بر استقلال کبییییر ما همه طرفدار تاج کیییییییر هستیم

      • بدون نام

        اون که کبیره یه چیز دیگس عشقم

    • بدون نام

      توخفه شو سیب زمینی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقیقت رو بیان کرده .

      • بدون نام

        حقیقت رو در قالب دروغ بیان کرده. از نظر شما حقیقت رو گفته ولی واقعیت چیز دیگه‌ای است.

    • a

      درموردتیم خودت صحبت کن دیگرتیمهابه توربطی نداره

    • رضايي

      همين که داري ميگي يعني مدير عامل بي عرضه اي هستي خودت داري اعتراف ميکني اگه حقت هست و نميتوني بگيري يا درستش کني شما بي عرضه هستي پس بزار برو اينکه مثل خاله زنک ها بيايي حرف بزني چه دردي دوا ميکنه خيلي وقته که همه ميگن بي عرضه اي حيا کن رها کن خودت گوش نميکني الان ديگه خودت داري ميگي هر کاري با تيمت ميکنن و تو نشستي نگاه ميکني اقا اين صندلي وامونده رو از خودت جدا کن برو والا اگه سيگار بفروشي بهتر از اينه فحش همه کس بشنوي و راحت به خاطر صندلي ..

    • Am

      کچل کیسه کش تو خودت هم باید ممنوع التصویر بشی بعدازاین خواستی اسم مقدس پرسپولیس بیاری اول غسل کن بعد دورکعت نماز بخون بعد اجازه بگیر از سرورت بعدش حرف بزن

      پاسخ ها

      • Meysam Molaei

        تیم‌ شما‌کفاره داره از کثیفی چی میگی

      • کامران

        باشگاهی که بنیانگذارش عبده قاتل تختی است وجای دزدانی چون رویانیان،شرینی،هدایتی ،وامثالهم است وتیم حکومتی است باید درش را تخته کرد!؟
        با جام های اسنپی!؟

      • شاهرخ خان

        تو هم خودتو کشتی با این قاتل تختی. چرا شما انقد تو گذشته زندگی میکنید!! ول کن برادر من. مدیرعامل تیم شما کلا مثل بچه‌ها میمونه و مثل بچه‌ها رفتار میکنه. اصلا اینجور حرف زدن از یه آدم بزرگ بعیده. بعد از بازی با یه تیم دیگه بیای راجع به یه تیم دیگه حرف بزنی. ایشون باید به حسن‌زاده معترض باشه با اون احکام من درآوردی و ظالمانه‌اش. تختی رم خدابیامرزه و اگه عبده قاتلش بوده_ که نبوده_ نیامرزه. واسه مرگ تختی هزار جور داستان درست کردن. یکیشم عبده بود.

      • بدون نام

        از تیم لنگ کثیفتر بعضی از طرفداران مثل شما بی ادبان هستند چقدر از حکومت پول گرفتی مزدور حکومت

      • داود

        مقدس چی بی هویت شماها

    • ایرانی

      فرافکنی نکن!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه خفه شما که آرم سوراخ دارید

    • بدون نام

      لعنت ب این فوتبال کثیف و کمیته بیشرف و لانه فساد بی انضباتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتحی جان برو گمشو یادته ۲۰ پیش به ناحق رای دادی ۳ هیچ به نفع تیم خودت که طرافدارش بودی کردی خدا جای حق نشسته تو باید تاقاس پس بدی تو همین دنیا طرافدارشم یادشون نمیاد ۲۰ پیش رو ما یادمونه

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      حالا یه مشت نامرد و بی منطق میان چرت میگن. خوب چشاتونو وجدانتو بیدار کنید میفهمید فتحی راست گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونی که چشاش کور کیسه کشا هستن برو یه بار فیلم بازی رو ببین تا بفهمی استقلالیا فقط در حال خطا کردن اون هم خطای ناجوانمردانه بودن از یزدانی بگیر تا بقیه باقالیا

      • بدون نام

        من خودم استقلالی هستم حرفهای فتحی مهندسی شده هستش انحراف افکارعمومی هستش او یک ماموربرای تخریب استقلال میباشد گول حرفهای فتحی را نخورید فتحی خاعن هستش وباید محاکمه شود.

      • Asman abi

        تومگه کاروزندگی نداری توی هر مشاجره ای مثل نوخود توی اش میای جلو هر نظری را نگاه میکنم پای تو وسط

      • Asman abi

        فیفا اصلا دو قهرمانی کیسه را به رسمیت نمی شناسه به چی می بالی.چرا حالا نمی تونین از گروهی بالا بیاین حالا لیگ قهرمانان حرفه ای شده ولی پرسپولیس وسپاهان امدن فینال

    • خسرو

      بازم کلاهبردارضرمیزندمیلیچ مثل خودت معظلوم است کیسه همیشه معظلوم است فقط جوسازی بلدی بکنی برای تیم پرسپولیس بخاطراینکه همیشه بهش باختین بدبخت انقدردستمال بدست نباش ازسپاهان دفاع کن بی خاصیت

    • ش.ص

      دهنت رو آب بکش و راجع به سرورت شکرخوری اضافه نکن. مرتیکه اگه مدیر بودی تیمت رو جمع می کردی که ته جدول نباشه. فضولی سایر تیم ها به تو نیومده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتحی پرسپولیسی هستش باورنکنید حرفهای اورا

    • بدون نام

      خفه شو کجل بی هویت وبی اصالت وبی خانواده. احمق علاوه بر اینکه کور شدی ونمی بینید کر هم شدید بیچاره. حداقل به آنهایی که یه کم وجدان دارند بگو تا برات توضیح دهند که چه احکام سخت وناعادلانه ای بر ضد بازیکنان وباشگاه پرسپولیس کبیر داده اند. فقط یک جمله تو فتحی یک آدم بی هویت وابله وکودن ونان به نرخ روز خور هستید. وبویی از انسانیت نبردید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتی

    • بدون نام

      چطوری که اینا کلی بازیکن خریدن بازیکن خارجی گران قیمت خریدن حالا دوباره میخوان مهاجم خارجی بخرن پولش رو از کجا میارن چطوری برا اینا پول هست برا پرسپولیس پول نیست تو این ۲یا۳سال اخیر چند تا خروجی داشتین وچندتا ورودی اگه مدیر بودی و کاربلد این همه هزینه نمیذاشتی رو دست باشگاه تازه اونم بدون نتیجه مثبت

    • بدون نام

      چطور برای خریدهای دلخواه استقلال پول فراوان است اما برای پرسپولیس خیر !!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب این لونگیها فک میکنن فقط بازیکن خارحی پول میگیره وتمدید باستاره ها وجذب ملی پوشان هزینه ای نداره تازه همین الانش هم لونگ سه تا خارحی واستقلال دوتا خارحی داره با ده تا خروجی ازبهترین بازیکنانش.

    • بدون نام

      خاک تو سر فدراسیون لنگی و کمیته انظباطیش

    • بدون نام

      ادم شرمش میاد بگه طرفدار لنگ هستم
      لنگیها خودشون باید خجالت بکشن

      پاسخ ها

      • تقه گزار کاج اسیا

        ماشرممون میشه با شما کاجیا بحث فوتبالی کنیم از بس شماها زبون ادمیزاد توکلتون نمیره

    • بدون نام

      اقای فتحی سرت بکار خودت باشه فعلا که فدراسیون و داوران تلاش میکنند شما را از بحران خودساخته شما ادمهای غیر فوتبالی در بیاورند

    • پیر مرد پرسپولیسی

      خاک برسر بی عرضه ات .با این سو‌،مدیریتت ،ضعف وناتوانی ات ،با فرافکنی فقط می خواهی هجمه ها را از خودت دور کنی .

    • فتحی یک مترسک

      شماحرف نزن که هرچی بدبختی از تو امثال تو می کشه استقلال با این همه فحش ناسزا از هوداران چرا استعفای نمی دی فقط سراطان فر خیلی خوشحال که تو مدیر استقلالی گند بزنی به تیم

    • بدون نام

      خفه شوکچله سیرابی کیسه کش خودت نماداشتکهایه وحوشه کیسه هستی

    • بدون نام

      آقای فتحی!
      هرکاری که وزیر از تو خواست دقیق انجام دادی.
      استقلال هرجه میکشه از بی کفایتی مدیرعامل نفوذی و بله قربان گوی وزیره.
      حنای تو رنگی نداره.

    • علی

      کچل بی خاصیت گورت رو گم کن از دور پرسپولیس بیشرف ندیدی تو دربی وحشیهای شما محروم نشدن ولی بازیکن ما با یه عکس محروم شد

    • مصطفی

      از آدم بی شرفی که یه زمانی عضو ارکان قضایی فدراسیون بوده و رای هاش از روی حب و بغض تیم مورد علاقه ش بوده و فوتبال مجتبی محرمی رو با حکم نا عادلانه و رنگیش نابود کرد و الان هم مدیر تیم مورد علاقه ش هست توقعی بیشتر از این نمیشه داشت

    • بدون نام

      دروووود بر فتحی

    • بدون نام

      خاله زنک

    • بدون نام

      توروبایدبذارن رئیس کمیته انضباطی تا رای صادرکنی اونم چه رأیی مثل زمانی که رئیس بودی

    • بدون نام

      اقای تاج این بود عدالت که میگفتی ؟لعنت به ذات پلیدت

    • بدون نام

      سیاوش یزدانی دوجلسه محروم شد فرشادتیتاب که عامل اصلی درگیری بودهم دوجلسه محروم شد اقای تاج تاقیام وقیامت به هواداران استقلال بدهکاری

    • بدون نام

      این تیم حکومتی لنگپلبس ازبس فساد ودزدی وگنده کاری کرده از اول تاسیسش برای رد گم کنی گنده کاریاش تاحالا هزار تااسم عوض کرده

    • بدون نام

      کیسه کشا خفه

    • بدون نام

      احمق!!!!!!!!!!!!!!
      احمق!!!!!!!!!!!!!!
      احمق!!!!!!!!!!!!!!
      احمق!!!!!!!!!!!!!!
      احمق!!!!!!!!!!!!!!
      احمق!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      هرچی آدم متوهم و معلوم الحاله تو تیم کیسه جمع شدن.فقط شما خوبید

    • N

      میلیچ هم معذرت خواس ؟ ها؟ زکی

    • مهدی سرخ دل

      فتحی هوی درمورد پرسپولیس وبازیکناناش حرف میزنی باید وضو داشته باشی .....افتاد

    • بدون نام

      نظر استقلالیا رو حذف نکنید
      شما که توان شنیدن حرف حساب ندارید نخواهید خواننده ها نظرشان رو بگن

    • بدون نام

      پیروزی پاره

    • بدون نام

      لعنت به سلطانی فر و حسن زاده و تاج بی همه کس

    • ارش

      اخه گاگول به تو چه

    • بدون نام

      سر دسته هوچیگرها هم حرف زد !!!

    • reza

      لعنت به تیم لنگ حکومتی...

    • ناشناس

      من بارها گفتم.بازم.میگم این فتحی هم از کله نسوخته برا استقلال پروسه نابودی تیم چن ساله داره با موفقیت طی میشه هدف هم مشخصه استقلال تیمی بشه ک نهایتا بتونه برا سهمیه بجنگه با حرفای فتحی یاد ی ضرب المثل افتادم میگه دوتا طایفه میخواستن باهم دعوا کنن و خیلی اختلاف داشتن صب روز بعد دعوا شروع شد همه با گرز سنگ افتادن ب جون هم یکی از اهالی همون طایفه تعریف میکنه میگه اومدم خونه کدخدا ک خبر بدم دیدم کدخداهای دوطایفه نشستن دارن قلیون میکشن گفتم کدخدا مگه ما دشمن اونا نیستیم مردم همو کشتن از بس همدیگرو زدن چن تا کشته دادیم کدخدا حرف جالبی زد اون گفت مردم باهم دعوا دارند ب ما دوتا چ ربطی داره اقای فتحی و انصاریفر دستشون تو ی کاسست ای هوچی.گری ها هم برا بازار.گرمیه تا دوتا ادم ساده طرفدار فتحی بشن و بگن دلسوزه

    • بدون نام

      یعنی تو کل کهکشان از یه تیم اینقدر حمایت نمیکنن
      تو کل کهکشان دو تا تیم حکومتی اند زغال و لنگ

    • بدون نام

      تو گوگل سرچ کنین لنگ میاره
      گاو حکومتی پارتی کثافت کاری رشوه حقوق های میلیاردی با بازیکنان وحشی و ......

    • بدون نام

      جنگ زرگری دو مدیرعامل مهندسی شده ازسوی وزارت هستش مردم فریب نمیخورند دیگه

    • بابک قاسمی

      همه هم قسم شدن تا ب پرسپولیس ضربه بزنند اخه مردک کچل ک صدات عین ... میمونه بدبخت تیم شما هیچی نمیشه اینکارها ب نفع تراکتور سپاهان کله ...

    • آریان

      دمت گرم اقای انصاری فرد خوب جواب این کیسه کشای بیچاره رو دادی

    • پرسپولیسم

      فتحی کیسه کش ببندش نظر نده

    • بدون نام

      لنگیان مفسد

    • بدون نام

      چرا تیم حکومتی تو این سه سالی که همه میدونن چطوری جام گرفته صحبت نمیکنه

    • بدون نام

      منطور از هفت جام جام اسنپ به لطف مافیای لنگ اعم از وزیر و کمیته بی انظباطی کمیته داوران وتاح و دار ودستش رومیگی

      پاسخ ها

      • زهمکان قرمزترین

        کیسه کشای مفلوک بسوززززید تا قیامت اینا همش تاوان آرای ناعادلانه فاتی جون در زمان مدیریت کمیته ی انضباطی و سوت های یکسویه ی داوران تو ۴ سال اخیره تا شمارو از بحران خارج میکردن ولی چوب خدا صدا نداره شما جاتون تو لیگ پایین تره چون گل ریحان و گل گهر تازه وارد رو ببرین خخخخ بیچاره ها برین فکری برای تیمتون بردارین ...ودر نهایت جای شما تو لیگ ۱ یا ۲ یا۳۳۳۳۳ خخخخ هستش تا طعم شیرین بالای جدولو احساس و مشاهده کنید ...شما بسوزید و ما لذت می بریم ....دلقلک های متوهم و هوچی....خخخخخخخخخخخ

    • حام

      جماعت کیسه کش از اینکه چند ساله در حال سوزش هستند همین طوری هذیون می گن
      سوختن که گریه نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای فتحی اگر مدیر لایقی بودی با این حرفهای هشت من نه شاهی و به خاطر دل هوادار این چنین حرف نمی زدی باشگاه کیسه همه جوره کم اورده و جدید ترین ان رای سوپر جام و هدر دادن پول بی زبانی که میبایستی خرج باشگاه میشد خواهشا خودتون باشید و اینقدر از سرورتون حرف نزنید

    • تاج ☆☆

      خداوکیلی تعدادخطهایی که ازمدیرعامل استقلال نوشتین رو باخطوطی که از مدیرعامل لنگ نوشتین مقایسه کنید معلوم میشه کت تن کیه و کی خبرناهاره کی خبرنگار .... فقط خدا خانه ظلمتان رو خراب کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون فتحی بلد نیست حرف بزنه و تموم حرفش شده شجاع، فرشاد، بیرانوند و کنعانی‌زادگان. آخه بازی استقلال و ذوب‌آهن چه ربطی به بازی پرسپولیس و استقلال و پرسپولیس و سپاهان داره؟! امصاری‌فرد انصافا توی حرفاش اصلا اسم خاصی رو نبرد ولی فتحی هی میگه بیرانوند، هی میگه کنعانی‌زادگان. فتحی اگه مدیر بود نمیرفت (cas) شکایت کنه و این همه هزینه بذاره روش استقلال.

    • پرسپولیس کبیر

      ایشون بازیچه مافیای اصفهانی که سپاهان قهرمان بشه.نتایج استقلال هم براش مهم نیست برای سرپوش بی کفایتی خودش به پرسپولیس میپره

    • بدون نام

      فتحی یکی از مدیران نالایق این فوتبال است. کیسه کش برو تیمت را جمع کن چه کار به سرورت پرسپولیس داری

    • بدون نام

      کیسه کشها ی چرک تاج خروس بدجوربه سوزش افتادن

    • بدون نام

      وقتی چوپون استقلال این کچله نفهمه از گوسفندهای آبی انتظاری جز سنگ زدن نیست

    • بدون نام

      لونگ حکومتی دیگه چهل ساله

    • بدون نام

      لونگ حکومتی دیگه چهل ساله

    • بدون نام

      لونگ حکومتی دیگه چهل ساله

    • بدون نام

      بیشعور خودتی که ادب نداری .والا مدیر عامل پرسپولیس حقیقت گفته

    • بدون نام

      فتحی دلقک خاک برسرت

    • شیش درچار

      انشالله ازغصه پرسپولیس همتون دق کنید کیسه کشای حقیر هوچی گر وفتل شاپ ....

    • بدون نام

      فتحی غلط اضافی کرده باربرو رفتگر شرف دارن چون زحمت میکشن اینوباشگاه کیسه حقیر را بهش دادن! بعد باهاش پز هم میدن کیسه کشا !

    • بدون نام

      آقای انصاریفر!
      از ابنکه فتحی ندیر قوی در عرصه فوتبال و تیم ریشه دار استقلال نیست قبول
      ولی منصب باشید.
      شما هم علیه تین رقیب کم مصاحبه نکردید.
      این را شواهد نشان می دهد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انصاری‌فرد فقط بعد از دربی و بعد از احکام حسن‌زاده راجع به بازی و حواشی اون صحبت کرد و دیگه حرفی نزد ولی فتحی چند تا بازی از دربی گذشته هنوز داره راجع به اون حرف میزنه. اصلا واسه چی داره راجع به بازی پرسپولیس و سپاهان صحبت میکنه؟! مگه ایشون مدیرعامل سپاهانه. فرق فتحی و انصاری‌فرد همینه.

    • بدون نام

      از آقای انصاری فرد که بچه مسلمونه توقعبیشتره که حرفاش عادلانه تر باشه کاش به سرمربی خودشون میگفتن که اینقدر در مورد استقلال حرف نزنه بعد به فتحی ایراد میگرفت. حقیقتا نگاه متمایز فدراسیون و کمیته انضباطی به تیم پرسپولیس باعث این مشکلات شده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج