۹۱۵۸۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ونگر: پوگبا بد بازی می‌کند، چون یونایتد را نمی‌خواهد

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید علت رفتارهای عجیب پل پوگبا ستاره هموطنش در هفته‌ها و ماه‌های اخیر این است که احساس می‌کند منچستریونایتد برای او به اندازه کافی خوب نیست.

ورزش سه: آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید ستاره هموطنش پل پوگبا به این خاطر است که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر حرکات عجیبی نشان می‌دهد که با خود فکر می‌کند منچستریونایتد برای او به اندازه کافی باشگاه بزرگی نیست و او با پیراهن یونایتد نمی‌تواند برای رسیدن به افتخارات بزرگ تلاش کند. به همین خاطر است که ونگر می‌گوید پوگبا به چالشی جدید نیاز دارد.

ونگر البته قبول می‌کند که کیفیت بازی پوگبا رویهم‌رفته افت پیدا کرده ولی معتقد است علت اصلی مشکلات اخیر با یونایتد این است که ستاره فرانسوی تمایل دارد از این تیم جدا شود.

ونگر در این باره گفت:" به نظر نمی‌رسد پوگبا از نظر بدنی به خودش اطمینان کامل داشته باشد و این در حالی است که پوگبا بازیکنی است که قدرت فیزیکی فوق‌العاده‌ای دارد. پوگبا برای درخشش در زمین باید از نظر بدنی در اوج آمادگی باشد".

سرمربی افسانه‌ای آرسنال در ادامه صحبتهایش گفت:" فارغ از این، وقتی بازیکنی می‌خواهد باشگاه را ترک کند و شما مانع از این کار می‌شوید، باید یک روند بازسازی رابطه را از نو آغاز کنید و در این روند که گاهی طولانی خواهد بود اولین چیزی که قربانی می‌شود عملکرد فنی آن بازیکن است. من معتقدم پوگبا طوری رفتار می‌کند که انگار می‌داند یونایتد در حال حاضر نمی‌تواند برای قهرمانی تلاش کند. این نکته در کنار ممانعت باشگاه از انتقال او دست به دست هم داده‌اند تا عملکرد او را خراب کنند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج