جاباما
۹۱۵۹۳۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

نجات دو نفر در حادثه‌ی سقوط کابین آسانسور

رعایت نکردن نکات ایمنی و عدم نگهداری صحیح آسانسور و تجهیزات آن در ساختمان یک مرکز آموزشی در حوالی میدان پونک موجب سقوط ناگهانی کابین آسانسور و توقف ناگهانی پاراشوت این وسیله در بین مسیر شد.

خبرگزاری مهر: رعایت نکردن نکات ایمنی و عدم نگهداری صحیح آسانسور و تجهیزات آن در ساختمان یک مرکز آموزشی در حوالی میدان پونک موجب سقوط ناگهانی کابین آسانسور و توقف ناگهانی پاراشوت این وسیله در بین مسیر شد.

درهنگام وقوع این حادثه دونفراز دانشجویان این مرکز در داخل آسانسور بودند که در کابین آن گرفتارشدند ولی به هر دو نفر صدمه ای نرسید.

نجات دو نفر در حادثه‌ی سقوط کابین آسانسور

بر اساس این گزارش، در پی تماس یکی از کارکنان این مرکز آموزشی با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز گذشته، بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه ۵۵ و گروه امداد و نجات سه به محل حادثه اعزام شدند.

حسین خرادمهر فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم کابین آسانسور بین طبقات اول و همکف متوقف مانده بود که آتش‌نشانان با همکاری نجاتگران این سازمان بلافاصله پس از قطع برق آسانسور، بوسیله تیفور (جرثقیل دستی) کابین آسانسوررا به طبقه اول هدایت کرده و سپس هردو دانشجو را از داخل کابین آسانسور به سلامت به بیرون انتقال دادند.

خرادمهر علت این حادثه را عدم نگهداری صحیح و انجام ندادن سرویس های به موقع آسانسور دانست و در ادامه نیز شهروندان را به رعایت نکات ایمنی و توجه به استفاده ظرفیت مجاز از کابین آسانسور توصیه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توروخدا مدام رسیدگئ کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج