جاباما
۹۱۵۹۵۷
۵ نظر
۵۰۳۰
۵ نظر
۵۰۳۰
پ

نیاز یک میلیون تهرانی به کلانتری

رییس پلیس پایتخت از نیاز یک میلیون نفر از ساکنان تهران به کلانتری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سردار حسین رحیمی در مراسم کلنگ زنی و آغاز به‌ کار احداث ۱۰ کلانتری توسط خیرین امنیت ساز که بعد از ظهر امروز در محله دولتخواه برگزار شد، گفت: بالاترین خدمت و افتخار پلیس خدمتگذاری به مردم به خصوص مردم مناطق محروم است. امروز بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم به کمک مردم، خیرین، شهرداری تهران، اصناف و کسبه کلنگ ساخت ۱۰ کلانتری در نقاط مختلف تهران بر زمین زده شد.

نیاز یک میلیون تهرانی به کلانتری

وی با اشاره به کلانتری‌های مورد نیاز تهران اظهارکرد: یازده سال پیش، شورای عالی امنیت ملی در مصوبه‌ای اعلام کرد که تعداد کلانتری‌های تهران باید به ۲۰۰ مورد برسد . بنا شد تا در فاز اول ۴۰ کلانتری در تهران ساخته شود، اما متاسفانه در طول این سال‌ها اقدامی انجام نشد.

رحیمی با بیان اینکه ماموران ما در کلانتری کار امنیت و رسیدگی به امور مردم و برخورد با مجرمان و ... را انجام می‌دهند، گفت: در بعضی از کلانتری‌های ما حجم مراجعات روزانه بسیار زیاد است و بعضا در یک کلانتری تا ۵۰۰ نفر در روز مراجعه می‌کنند و درخواست‌هایی دارند و این امکان وجود ندارد که مامور ما به تمام این موارد رسیدگی کند و در این میان ممکن است مردم نیز ناراضی باشند، به همین دلیل لازم است که تعداد کلانتری‌های ما افزایش پیدا کند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر از مردم تهران که غالبا در مناطق حاشیه‌ای هستند نیاز به کلانتری دارند. گفت: باید از این افراد حمایت شود و بتوان با ساخت کلانتری‌های مورد نیاز در این منطقه امنیت و احساس امنیت را ارتقا داد که با این اقدام حلقه‌های امنیتی تکمیل خواهد شد.

رحیمی با تاکید بر اینکه کوچکترین دغدغه و نگرانی شهروندان در حوزه امنیت برای پلیس مهم است، گفت: ما حتی کوچکترین دغدغه و نگرانی شهروندان در مورد امنیت برایمان مهم است و تلاش می‌کنیم با تلاش شبانه‌روزی اقدامات و خدماتمان را بیشتر کنیم.

وی همچنین در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مشکل ناامنی در تهران نداریم و جرائم خشن کاهش یافته و تمامی آنها کشف شده است، امسال حتی جرائم سال‌های قبل نیز کشف شده است، اما می‌خواهیم کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

رحیمی با اشاره به مصوبه ۱۱ سال پیش شورای عالی امنیت ملی برای افزایش تعداد کلانتری‌های تهران به ۲۰۰ کلانتری‌، گفت: در فاز اول قرار شد ۴۰ کلانتری ساخته شود اما متاسفانه تا به امروز اتفاق خاصی رخ نداده است. دولت و سایر دستگاه‌ها باید کمک می‌کردند که انجام نشد و لذا ما از کمک مردم، خیرین، اصناف و البته شهرداری تهران که بخشی از زمین‌ها را در اختیار ما قرار داد، بهره گرفتیم و امروز کلنگ ساخت ۱۰ کلانتری در تهران بر زمین زده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یک میلیون را میخواهی برای منع بی حجابی منع سگ گردانی فقط میخواهید مردم را به جان بی اندازید

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        ''''' آیا این یک میلیون تهرانی '' نیاز به احداث سرویس بهداشتی از طرف شهرداری تهران را ندارند?

    • روزگاره تلخ شیرین

      شهرستان ورامین در روستای قلعه خواجه هم کلانتری بذارین

    • اهو

      ای داد و بیداد.... بکجا رسیدیم هر چند واجب ولی اینکار خیرین نیست....

    • بدون نام

      چقدر بدبختیم که کلانتری را هم خیرین می سازند یکی نیست بگه ، بابا خیرین میایند جلو برای کمک . دولت بیشتر از کمک این عزیزان از بودجه می دزدد و یا در جاهای بیخودی هزینه می کنند . مدرسه ساز ها و امنیت سازها اصلا وظیفه ای ندارند ولی دولت مفت خور از ردیف بودجه توسعه آموزش و امنیت می دزد ، و به عقب می رود ، یعنی مسولیتش رو در امور آموزش و امنیت کمتر می کنه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج