۹۱۵۹۶۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

برانکو، گلزنِ شهرخودرو به پرسپولیس را می‌خواست!

نمایش فوق العاده فرشاد فرجی مدافع قائمشهری آن روز‌های راه‌آهن چشمان برانکو را گرفته بود و وقتی متوجه شد زیر ۲۳ ساله است بیشتر راغب جذب او شد.

خبرورزشی: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ را برانکو و پرسپولیسی‌ها هرگز فراموش نخواهند کرد. آن روز و در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران (جام خلیج فارس) دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن از ساعت ۱۸ با سوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان خاتمه یافت، اما با در نظر گرفتن تفاضل گل بهتر، سرخپوشان از جشن قهرمانی بازماندند و استقلال خوزستان با سرمربیگری عبدالله ویسی قهرمان لیگ پانزدهم شد.

گل‌های پرسپولیس در این دیدار توسط رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی و احمد نوراللهی به ثمر رسید و تنها گل راه‌آهن را نیز مهرداد محمدی زد که در حال حاضر در تیم آوس پرتغال بازی می‌کند. نکته جالب اینکه هواداران حاضر در ورزشگاه با تشویق و دست زدن‌های پیاپی، از بازیکنان و کادر فنی تقدیر و تشکر کردند.

این دیدار آخرین بازی راه‌آهن در لیگ برتر بود. تیمی سازنده که پس از آن به دسته پایین‌تر سقوط کرد و در نهایت منحل شد! شاید بد نباشد بدانید در مرکز خط دفاع آن راه‌آهن که اجازه ندادند پرسپولیس تفاضل گل خود را بهتر کرده و قهرمان لیگ شود دو جوان کم سن و سال بازی می‌کردند؛ سیدمجید حسینی مدافع کنونی ترابوزان اسپور که در جام جهانی روسیه نیز همراه تیم ملی خوش درخشید و دیگری فرشاد فرجی!

فرشاد فرجی همین مدافعی است که در بازی اخیر شهرخودرو و پرسپولیس درمشهد گل ۳ امتیازی تیم یحیی گل‌محمدی را به ثمر رساند.

نمایش فوق العاده فرشاد فرجی مدافع قائمشهری آن روز‌های راه‌آهن چشمان برانکو را گرفت و وقتی متوجه شد زیر ۲۳ ساله است بیشتر راغب جذب او شد. مرد کروات واسطه خود را نیز نزد راه‌آهنی‌ها فرستاد، اما این نقل و انتقال هرگز انجام نشد و فرجی هم سرنوشتی متفاوت پیدا کرد.

گفتنی است سیدمجید حسینی که به عنوان بازیکن قرضی از استقلال به راه‌آهن رفته بود مجدداً به تیم خود بازگشت و با درخشش در تیم آبی پایتخت مسافر جام جهانی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      حالا انگار خدا خاستش. ی دلال و سردمدار فوتبال کثیف خاستش

    • بدون نام

      دیگه کی رو میخواست زمانی که ایران بود باوجود محرومیت از پنجره نقل انتقالات زیر زیرکی بازیکن جذب کردن سروش رفیعی ترابی شیری وچند بازیکن دیگر لنگ وزیر لنگی

    • پرسپولیس کبیر

      الحق که برانکو بازیکن شناسه این بازیکن هم فنی هم اخلاقی عالیه

    • تاج

      خواهشا اینقدر برانکو برانکو نکنید چون همین پروفسور شما با بهترین تیم عربستانی با اون همه امکانات و بازیکنآن عالی هیچ غلطی نتونست بکنه و بعدش دیدیم که همان تیم با یک مربی معمولی چه نتایج خوبی گرفت .سرتون رو زیر برف کردین و مثل کبک فکر میکنید که هیچکس شما رو نمی بینه .شما به جای تعریف و تمجید از برانکو از وزیر و حسن و رئیس فدراسیون و امثال اینها تعریف کنین ....آره عزیزم افتاد

    • تاج ☆☆

      اگه هنوزم میخوادش خانوادشو بفرسته جلو ... درکارخیرحاجت هیچ استخاره نیست... الان شماگلزن شهرخودرو رو ثابت کنید لنگیه سه امتیازرو برمیگردونن به لنگ یا دل هواداراشون خوش میشه یه گل بخودی خوردن ... بخدا بعضی ازشماخبرناهارها هواداران لنگ رو ازخودشون هم بهترمیشناسید

    • بدون نام

      وقتی تیم حکومتی لنگ میبازد خبرناهارها فکرمردم را به جاهای دیگر منحرف میکنند
      برانگورفت تموم شد به تاریخ پیوست مثل مربیان خارجی دیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج