۹۱۵۹۷۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کامبوج فرصت ایده‌آل سردار برای افزایش گل‌های ملی

امروز تمرینات تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر مارک ویلموتس برگزار شد که در آن مهاجم ایرانی زنیت که در دوران اوج خود قرار دارد یکی از آماده ترین بازیکنان تمرین امروز به شمار می آمد.

ورزش سه: امروز تمرینات تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر مارک ویلموتس برگزار شد که در آن مهاجم ایرانی زنیت که در دوران اوج خود قرار دارد یکی از آماده ترین بازیکنان تمرین امروز به شمار می آمد.

امروز دومین روز از دور چهارم تمرینات تیم ملی برای انجام دو دیدار ‌مقابل تیمهای کامبوج و بحرین از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ملی پوشان در کمپ تیمهای ملی برگزار شد.

کامبوج فرصت ایده‌آل سردار برای افزایش گل‌های ملی

بدون شک یکی از امیدهای اول گلزنی تیم ملی مهاجم آماده این روزهای تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ است که با درخشش فوق العاده در این تیم حالا به یکی از ارکان اصلی تیم ملی ایران در دوره مارک ویلموتس بدل شده است که انتظار گلزنی از او در این برهه در بالاترین حد خودش قرار دارد.

کامبوج فرصت ایده‌آل سردار برای افزایش گل‌های ملی

این در حالی است که پس از جام جهانی انتقادات زیادی علیه او شده بود تا آن جا که وی مجبور شد عطای حضور در تیم ملی را به لقایش ببخشد اما کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی اجازه نداد بین او و تیم ملی فاصله ای بیفتد و حالا او این روزها با اعتماد به نفسی زیاد به دنبال افزایش تعداد گل های ملی خود است و بازی خانگی مقابل کامبوج شاید بهترین فرصت برای سردار فوتبال ایران باشد تا شمار گل های خود را افزایش دهد.

کامبوج فرصت ایده‌آل سردار برای افزایش گل‌های ملی

سردار امروز در تمرینات با روحیه تر از همیشه در تمرینات فردی و گروهی شرکت داشت در عین حال که می داند مردم ایران علی رغم اینکه از گلزنی ها و روند موفقیت آمیزش در فوتبال اروپا خوشحال می شوند اما گلزنی با لباس تیم ملی را با هیچ چیز دیگر مقایسه نمی کنند.

سردار حالا با تغییر روند تاکتیکی تیم ملی در دوران ویلموتس فضای بیشتری برای اثبات توانایی‌هایش دارد و قدر مسلم سردار این فرصت را از دست نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این تیم را دست کم نگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج