۹۱۶۰۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حمایت اقلیم کردستانِ عراق از دولت مرکزی بغداد

اقلیم کردستان امروز (دوشنبه) در پی ناآرامی های اخیر در عراق با اعلام حمایت از دولت مرکزی بغداد، ابراز امیدواری کرد که دولت "عادل عبدالمهدی" بتواند خواسته های قانونی تظاهرکنندگان را محقق کند.

ایرنا: اقلیم کردستان امروز (دوشنبه) در پی ناآرامی های اخیر در عراق با اعلام حمایت از دولت مرکزی بغداد، ابراز امیدواری کرد که دولت "عادل عبدالمهدی" بتواند خواسته های قانونی تظاهرکنندگان را محقق کند.

به گزارش پایگاه خبری "السومریه"، «سفین دزیی» مسئول اداره روابط خارجی اقلیم کردستان عراق با بیان این مطالب تاکید کرد که نمی توان شخص نخست وزیر را مسئول ۱۵ سال مشکلات در عراق دانست.

وی خاطرنشان کرد که خواسته های تظاهرکنندگان قانونی بود اما ما شاهد آن بودیم که اعتراضات به تنش انجامید واز مسیر اصلی خود خارج شد.

دزیی افزود: اقلیم کردستان از هر کمکی به دولت عادل عبدالمهدی که بتواند اوضاع را آرام کند، دریغ نخواهد کرد و ما از اقدامات دولت مرکزی برای عبور از بحران اخیر حمایت می کنیم.

برخی از شهرهای عراق از جمله بغداد از سه‌ شنبه گذشته در اعتراض به فساد، عدم جدیت برای مبارزه با آن و بیکاری شاهد اعتراض هایی بود که در نتیجه آن، بیش از ۱۰۰ نفر کشته شدند.

اوضاع اغلب مناطق عراق از جمله بغداد پایتخت طی دو روز گذشته روند رو به آرامش را تجربه می کند هر چند اعتراضات و درگیری های پراکنده و همچنین کشته شدن مشکوک تظاهرکنندگان کم و بیش در بغداد و برخی دیگر از شهرها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج