۹۱۶۰۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۸+۲ خوزستانی در تیم ملی امید

فوتبال خوزستان با حضور ۸نماینده در تیم ملی دوباره رونق گرفته و نوید روزهای اوج دوباره خود را می دهد، هر وقت فوتبال خوزستان قدرتمند بوده، فوتبال ملی ما حرف های زیادی برای گفتن داشته است.

ورزش سه: فوتبال خوزستان با حضور ۸نماینده در تیم ملی دوباره رونق گرفته و نوید روزهای اوج دوباره خود را می دهد، هر وقت فوتبال خوزستان قدرتمند بوده، فوتبال ملی ما حرف های زیادی برای گفتن داشته است.

اسامی ۳۵ بازیکن برای تیم ملی امید اعلام شد که در این بین نام ۸ بازیکن از تیم های خوزستانی دیده می شود که در این بین ۶ بازیکن از خوزستان و دو بازیکن از استان های دیگر دیده می شوند. ۸بازیکنی که از شش تیم مختلف به تیم ملی امید ایران دعوت شده اند.

۸+۲ خوزستانی در تیم ملی امید

تیم فولاد خوزستان با 4 بازیکن بیشترین نماینده را در بین خوزستانی ها در تیم ملی امید دارد. عارف آقاسی از ایذه، سعادت حردانی از رامهرمز، وحید نامداری از دزفول و امیرحسین باقرپور از بابل استان مازندران هستند.

در تیم صنعت نفت نیز دو بازیکن به نام های جعفر سلمانی از شادگان و رضا جبیره از دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند. رامین داوودی بازیکن ایذه ای استقلال خوزستان و حبیب فرعباسی گلر مسجدسلیمانی از نفت دیگر نمایندگان تیم های خوزستانی هستند.

۸+۲ خوزستانی در تیم ملی امید

علاوه بر این هشت بازیکن، دو بازیکن دیگر خوزستانی در لیست حضور دارد، یونس دلفی از شالروا بلژیک و معراج اسماعیلی گلر اندیمشکی تیم ذوب آهن اصفهان که برای رسیدن به المپیک در کنار ۲۵ بازیکن دیگر زیر نظر استیلی می جنگند.

۸+۲ خوزستانی در تیم ملی امید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج