۹۱۶۰۷۷
۶۳ نظر
۵۰۲۴
۶۳ نظر
۵۰۲۴
پ

افشاگری یک کارگردان: سقوط پرسپولیس به دسته سوم!

کارگردان فیلم «آبی به رنگ آسمان» می‌گوید استراماچونی گفته باشگاه باید اجازه بدهد تا به سینما بیایم.

روزنامه خبرورزشی: از اوایل مهرماه فیلمی تحت عنوان «آبی به رنگ آسمان» در سینماها اکران شده که روایتی مستند از تاریخ باشگاه استقلال با نگاه پررنگ به چهار فینال آسیایی این تیم است. این فیلم حاشیه‌هایی در فضای مجازی نیز راه انداخته است.

در همین رابطه ظهر دیروز با امیر رفیعی، کارگردان این فیلم که خودش سابقه فعالیت رسانه‌ای هم دارد، تماس گرفتیم. او به نکات جالبی اشاره کرد که بعضی از آن‌ها حکم افشاگری دارد. بهتر است حرف‌های امیر را خودتان دنبال کنید.

افشاگری یک کارگردان: سقوط پرسپولیس به دسته سوم!

از فیلم شما در فضای مجازی استقبال شده است.

مشکل این‌جاست که در فضای مجازی استقبال شده است (می‌خندد). در فضای مجازی بسیار سروصدا کرده، ولی دوست دارم این بازتاب را در سینماها هم ببینم.

هواداران استقلال به جای فضای مجازی، فیلم را باید در سینماها تماشا کنند و فراموش نکنند شکست این فیلم یعنی شکست استقلال؛ بنابراین باید به‌طور جدی‌تری پای کار بیایند.

الان در تهران ۱۳، ۱۴ سالن داریم، ولی چون در گروه سینمای آزاد اکران می‌شود، این‌طوری نیست که همه این سینماها هر روز به‌طور کامل ۵ سانس به ما بدهند.

روزی چند سانس به ما می‌دهند. البته من به سینمادار هیچ ایرادی نمی‌گیرم. آن‌ها هم به فکر درآمد خودشان هستند. تنها راه این است که مردم بیشتر بیایند. البته استقبال خوب بوده، ولی من توقع به‌مراتب بیشتری دارم.

چرا در شهرستان‌ها به شما سالن نداده‌اند؟

واقعاً برای خودم هم جای سؤال دارد چرا این اتفاق رخ داده است. غیر از تهران، در هیچ شهر دیگری به ما سالن نداده‌اند. فقط در شهرستان یزد الان ۲ روز است یک سالن داده‌اند.

همین امروز (یک‌شنبه) برای پی‌گیری مسئله به شورای صنفی نمایش رفته بودم، ولی به من گفتند باید به دفتر پخش فیلم مراجعه کنم. اکران در شهرستان حق قانونی ماست. تمام مجوزهای لازم را داریم و از مسئولان امر تقاضا می‌کنم کمک‌حال‌مان شوند.

این فیلم یک ریال بودجه دولتی نگرفته و در چنین فضایی نیازمند حمایت است. استقلال میلیون‌ها هوادار در خارج از تهران دارد که حق دارند فیلم تاریخچه باشگاه خودشان را ببینند.

یک‌سری موارد در فیلم مطرح کرده‌اید که خیلی سروصدا کرده است. مثل ماجرای سقوط پرسپولیس به دسته سوم!

بله. اصلاً هدف‌مان کوبیدن پرسپولیس و هواداران محترمش نیست، بلکه فقط راوی حقیقت بوده‌ایم. ما با سند و مدرک در فیلم ثابت کرده‌ایم پرسپولیس در سال‌های ۴۵-۴۴ راهی دسته دوم شده و حتی مقطعی در دسته سوم هم حضور داشته است، اما سال ۴۷ پس از انحلال شاهین شرایط جدیدی برایش ایجاد شد.

ما این را با سند و مدرک در فیلم ثابت کرده‌ایم. بعضی از افرادی که آن مقطع در پرسپولیس بازی کرده‌اند هنوز در قید حیات هستند.

به‌نظر می‌رسد یک جام قهرمانی جدید هم در فیلم شما برای استقلال پیدا شده. درست است؟

بله. پیدا شده ولی ما چیزی اضافه نکردیم، بلکه فقط از حق استقلال دفاع کردیم. این جام مربوط به سال ۱۳۳۶ است. مسابقاتی که حکم قهرمانی کشور را داشت. استقلال (تاج) قهرمان شد، اما چیزی در کارنامه‌اش ثبت نشده است. برای پیدا کردن چنین اسنادی من و گروهم بالغ بر سه سال خون‌دل خوردیم.

به‌نظر می‌رسد خود باشگاه استقلال هم آن‌طور که باید برای این فیلم پای کار نیامده است.

یکی، دو بار برای ملاقات با آقای فتحی رفتم، ولی ظاهراً سرشان شلوغ است. البته با او صحبت کرده‌ام و قول مساعد داده‌اند. اقداماتی هم در حال انجام شدن است.

مثلاً شنبه‌شب وریا غفوری به تماشای فیلم آمد و کلی تعریف کرد. بقیه بازیکنان هم قول داده‌اند بیایند. من انتظار دارم باشگاه به لحاظ معنوی خیلی جدی‌تر حمایتمان کند.

استراماچونی چطور؟

ایشان هم گفته که می‌آید، ولی برایم جالب بود که گفت باشگاه اجازه بدهد تا برای تماشای این فیلم به سینما بیایم؛ حرفی که برایم خیلی عجیب بود، ولی با این حال هر وقت بیاید به گرمی از او استقبال می‌کنیم. قدمش روی چشم ما؛ هر شبی که بیاید به احترامش نسخه‌ای از فیلم را که زیرنویس انگلیسی دارد اکران می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی

      این که کاملا مشخص بود لنگ حقیر و جعلی که هیچ وقت کسی لنگ رو تاسیس نکرد بلکه با خرید امتیاز اومدن تو سطح فوتبال کشور وگرنه اینا اصلا تاریخچه ای ندارن حقیر ها بعدشم کاملا مشخص بود که چند سالو دست و پا میزدن تو دسته سوم کشور نیازی به افشاگری نبود که کافیه یه سرچ کوچیک بزنید تو گوگل.. ولی خو یه سری هوادار که یا اگاهی ندارن و یا میدونن و تعصبی رد میکنن اینا اصلا حرف تو کلشون نمیره بحث کردن با ادم نادان فقط انرژی ادمو میگیره

      پاسخ ها

      • آنتی کیسه

        آخه دوچرخه سواران بی هویت که بعدا شدند کاژژژ ، چی دارند که الان در خصوص پرسپولیس بزرگ وراجی می کنند ؟؟؟؟ کیسه متوهم برو تاریخ رو بخون 666666

      • بدون نام

        عزيزم فيلمه.........زود جو گيرنشو كيسه كش .البته حق داري دقيقاچهل ماهه رنگ صدر نشيني رو نديدي

      • بدون نام

        اولا که سال ۴۲ علی عبده باشگاه بولینگ رو تاسیس کرد و اصلا تیمی به اسم پرسپولیس وجود نداشت. ثانیا وقتی تیم شاهین توی سال ۴۶ منحل شد تموم بازیکنای شاهین تیم پرسپولیس رو تشکیل دادن و باشگاه پرسپولیس از اونجا شکل گرفت. اون زمان همه تیمها توی دسته یک بودن اما چند سالیه که ما لیگ برتر داریم و دسته‌های یک و دو و سه.
        طبق اسناد "لیگ فوتبال ایران": سال ۱۳۴۹ نخستین لیگ سراسری باشگاهی ایران با نام جام منطقه‌ای برگزار شد. از آن زمان تاکنون با وجود وقفه‌های فراوان و تغییرات بسیار در نحوه برگزاری و نام مسابقات، این مسابقات به طور کم و بیش پیوسته‌ای تا به امروز برگزار شده. در مدت برگزاری، تیم‌های پرسپولیس (۱۲ بار)، استقلال تهران (۸ بار)، پاس تهران (۵ بار)، سپاهان اصفهان (۵ بار) و سایپا تهران (۳ بار)، فولاد خوزستان (۲ بار) و استقلال خوزستان (۱ بار) به مقام قهرمانی رسیده‌اند. بنابراین طبق این اسناد قهرمانی سال ۳۶ تاج کاملا نامربوطه. اون سال تاج تیم تبریزو شکست داد و قهرمان شد در حالی که هیچ لیگی تاسیس نشده بود. حالا شما واسه دل خودت بگو سال ۳۶ قهرمان شدیم.

    • ara6._

      شما هم دلتون خوشه ب اون ۴جانبه ها ک اسمشوگذاشتین قهرمانی آسیا...اینقددرپیت بوده ک یه قهرمانیشون بدون بازی رفتن فینال..الان چی دارین...اینوبگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب شمامیگرفتین

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخ

      • تهرانی اصیل

        قشقایی رو عشقه ، بنگلادشیا رو بگم بیان پخ پخت کنن خخخخ

    • kardook

      به احتمال زیاد اسنادشو از فتل فوتو بنگی گرفته مثل اون هشت هیچش
      میپرسیدین تهیه کننده و سرمایه گذارش کیه اونوقت خیلی چیزا واستون روشن میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدی یه وقت

    • بدون نام

      يه جوري ميگند چهار فينال آسيا آدم فکر ميکنه چهار جانبه بوده عزيز سه جانبه بود نه فينال آسيا

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      حالا لنگیا میان اینارو هم رد میکنن .چیزایی ک بامدرک ثابت شده. حتی گفته چن نفر از پیشکسوتان پرسپولیسی ک رفت دسته دو و سه هنوز زنده ان و شاهدن. اما مگه اینا سند و مدرک و تاریخ حالیشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاژژژژ صغیر خخخخخخ ادبیات کار کردی ؟؟؟ غلط املایی داشتی

      • Siavash Erfan

        رفیق.
        این لنگیا میگن چهار جانبه؟ باشه.
        ببین چقدر مفلوک بودن که حتی یه بار قهرمان همین چهارجانبه ها نشدن،
        بجای ضرت و پرت هم تشریف ببرن سرچ کنن توی گوگل، تاریخچه‌ی افتضاحات لنگ توی همین باصطلاح چهار جانبه ها! رو ببینن. که چجوری آبروی فوتبال ایران رو بردن.
        البته فکر نکنم حتی سواد این کارم داشته باشن.
        اینا یا با امروزشون خوشن، یا با امواتشون (که‌البته‌خدا‌رحمتشون‌کنه).
        تاریخچه‌‌ی قابلی ندارن که بخوان باهاش کری بخونن، مجبورن افتخارات رقبا رو انکار کنن.
        تیمهای بزرگ به افتخارتون میبالند.
        و تیمهای کوچک، به بردن تیمهای بزرگ...

      • بدون نام

        جهت اطلاعت بگم پرسپولیس تنها تیم ایرانیه که هیچوقت به دسته پایینتر سقوط نکرده. تاریخچه باشگاه پرسپولیس و بقیه باشگاهها رو بخون تا متوجه بشی. این کارگردان بی‌شعور هم تاریخو جعل کرده. تاریخ تاسیس پرسپولیس معلومه (سال ۴۶) و تاریخ تاسیس لیگ ایرانم معلومه (سال ۴۹). حالا شما استناد کن به این جوجه کارگردان. شماها بازی معروف به شیش تاییا رو انکار میکنید. چون فیلم بازی رو معدوم کردن.

      • بدون نام

        سلام بابا کمترحرص این استقلال بخورین تیمی بی هویت که ازیه زن بدکاره درست شد اما پرسپولیس از مکتب کوروش بزرگ بوجود اومده قدمتی چندهزارساله اهای کیسه کش نادون بدون افتاددددددددد.

    • بدون نام

      اخه یه فیلم مزخرف کیسه کشی کدوم احمقی میره ببینه.همون چند تا سینما زیادی تونم هست. اونم باید ازتون گرفت

    • kardook

      مدیونید فکر کنید جعل سند و فوتو شاپا کار فتل فوتو بنگیه ها
      هیچکی خبر نداشته این گوه خوریای اینارو تو این پنجاه شصت سال،نه فدراسیون نه روزنامه ها نه باشگاه کیسه کشا و نه هیچ شخص دیگه ای و فقط این گلابی و اون بنگی خبر داشتن و فیلمشو ساختن . رفته پول داده چهار تا بازیگر تا مردم به بهونه اونا بیان به رنگ کیسه رو ببینن که تا اینجام باز ریدن. چون کیسه رفته دسته سه پس باید سرورشونم با جعل و فوتو شاپ بره دسته سه چون سرورشکن رکورد قهرمانی تو ایرانو داره پس کیسم با جعل و فوتو.شاپ باید چند تا قهرمانی واسش بزنن و چون ایما شیش تا خوردن از سرورشون پس با جعل و فوتوشاپ یه هشت هیچ درست میکنن .
      ای کیسه کشای بیچاره ،زیرخوابی بهتون فشار اورده و اون یه ذره عقل کیسه ایتونم ازتون گرفته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان ازفشاروحقیقت گویی.گذشته جعلی ویلایی تون را بهتون یادآوری میکنه.چراازش فرارمیکنین؟

      • بدون نام

        ازچی بگم ازشیش تا یاایمون زاید یاخداحافظی پیوس وسه تا یاازمرحوم اولادی وچیپش یاشاهرخ خودشون سه تاگذاشتیم درشون یا چهاردوازعبدی بگم هنوززخمش خشک نشده بده بده پمادبده بمال کیسه کشه

    • بدون نام

      خخخخخخ کیسه کش بدبخت

    • آنتی کیسه

      کلا کیسه یعنی توهم !!!! این آدم که اصلا معلوم نیست در سینمای ایران چه جایگاهی داره برای تیم بی هویت دوچرخه سواران داره تاریخ سازی می کنه جناب کارگردان چرا در خصوص اون باخت معروف ششششششش تایی در فیلمش خبری نیست ؟؟؟؟؟ اساسا کیسه یعنی توهم ، هوچی گری و وقاحت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداپدراون که لنگی را روی شماگذاشت بیامرزد الحق که لنگی وبه دوران رسیده وبی هویتین وهوچیگر

      • بدون نام

        دقيقاً. الان ميخان بافيلم افتخار كسب كنن.احتمالا تو فيلم شيش تايي شدن و چهار تايي شدن حذف شده يه دونه ستاره اضافه هم گذاشتن تنگش.خخخخخخخخ

    • بدون نام

      مملکت بی درب وپیکر همینه....

    • بدون نام

      توهم فانتزی داری ها

    • نوید

      سه سال حماقتت استمرار داشته
      اون دنیا اگه از این سه سال ازت پرسیدن بگو خواب بودم
      گردن نگیر

    • بدون نام

      داداش پرسپولیس سال ۴۸ تاسیس شد و سال ۵۰ اولین مسابقات کشوری برگذار شد لطفا یکم تاریخ بخوانید بعد دروغ بگید

      پاسخ ها

      • hma

        سال 92 رویانیان جشن پنجاه سالگی لونگ رو توبرج میلاد باحضورهمه پیسکسوتان گرفت اینکه شمامیگید سال 47یعنی سالهای قبلش تو دسته پایین تر بوده.

      • بدون نام

        سال ۴۲ باشگاه بولینگ تاسیس شد و سال ۴۶ شد باشگاه پرسپولیس که فوتبال هم رو هم بهش اضافه کرد. سال ۹۲ به خاطر سال تاسیس باشگاه بولینگ عبده بوده. سالهای ۴۲ تا ۴۶ فقط باشگاه بولینگ بوده. مث استقلال که سال ۱۳۲۴ به اسم دوچرخه‌سواران تاسیس شد و بعد چند سال شد تاج و حالا هم استقلال. اصلا اونروزا چیزی به اسم دسته دو و دسته سه وجود نداشته که پرسپولیس بخواد از دسته سه بیاد بالا. چون ما اصلا چیزی به اسم لیگ نداشتیم تا سال ۴۹ که لیگ‌دار شدیم. برید تاریخچه لیگ فوتبال رو بخونید تا از اشتباه دربیایید.

    • ع. انصاری

      هر کسی واسه نداشته هاش تلاش میکنه

    • سمیه سنجیده

      خدا قوت .

    • بدون نام

      ببین کیسه کشا به چه روزی افتادن میخوان با فیلم درست کردن بدبختی هاشونو جبران کنن توزمین مسابقه که هیچی نمیشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبخت تویی بی ستاره وبی هویت

      • بدون نام

        دوست عزیز برای هر ۱۰ قهرمانی تو لیگ یه ستاره میزنن رو آرم باشگاه. استقلال دو تا قهرمانی دیگه بیاره تازه میتونه یه ستاره بزنه رو آرمش.

    • زاهد

      برو پسر.‌استقلال سقوط کرده بود سنت قد نمیده

    • مسعود. الف

      یادمه دو سه سال پیش برای رفع مشکلات اقتصادی استقلال سامانه هواداری راه انداختن، بعداز حدود یکماه در مجموع حدود 6میلیون تومن پول جمع شد که بیانگر عمق علاقه کیسه کشا به‌ باشگاشون بود!!! حالا این کارگردان متوهم انتظار داره این جماعت برن سینما و توهمات اون رو نگاه کنن! خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      آفرین بر شما که چنین فیلمی را با زحمت فراوان ساخته آید واقعا آبی به رنگ آسمان دمتون گرم مخصوص رو کردن تیم حکومتی لنگ سقوط به دسته 2 و 3

    • بدون نام

      جناب آقای کارگردان مثل اینکه شما خیلی از موضوع دور و پرت شدی. سال 44 و45 اصلا پرسپولیس تأسیس نشده بود. چطور به دسته دوم یا سوم رفته. شما استقلالی ها برای اینکه خودتون را خیلی خوب و درستکار نشون بدید دست به هر کاری می‌زنید. برید خجالت بکشید و سعی کنید توی میدون مسابقه برای تیمتون افتخار کسب کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما مثل اینکه متوجه نشدید تاسیس نشده امتیازخریده تو دسته سه داشت دست وپا میزد.چرااینقدرازگذشته خودفراری هستین؟چه چیزی اذیتتون میکنه؟از گذشته فقط اون دربی یادتونه!!!!!

      • محمد

        دی ماه ۱۳۴۲ پرسپولیس تاسیس شده برو تاریخ بخون هوادار متعصب در پیتی

      • hma

        سال 92جشن پنجاه سالگی گرفتین یعنی سال42تاسیس شده یعنی حاضرین بخاطر فرار ازحقیقت تاریخ تین خودتون رو هم تحریف کنین.درضمن استقلال تیم سوم لیگ ددوم اسیا بود وفقط بخاطر یه قانون من دراوردی عابدینی به دودسته پایین ترفرستاده شد.

      • شاهرخ خان

        مهندس عابدینی بود که اومد این قانون من درآوردی رو برداشت. شما برو بزن استقلال دسته سه. نود مفصل راجع بهش مطلب نوشته. بخون که چطوری استقلال با یه قانون من درآوردی از دسته یک رفت دسته سه و بعد دوباره برگشت دسته یک. استقلال كه در جمع هشت تيم با پنج تساوی و دو باخت در مكان هفتم قرار گرفته بود مجبور بود بين حضور در جام باشگاههای تهران و ليگ دسته سوم يكی رو انتخاب كنه كه کاظم اوليايی مديرعامل استقلال حضور در دسته سه رو انتخاب كرد. بساط اين مسابقات من در آوردی و طرح دو پاره شدن لیگ در زمان رياست مهندس عابدينی در فدراسيون فوتبال برای هميشه برچيده شد.

    • sakita manich

      این مفنگی کیه این هم توهم زده و میخواد از هوادارای استقلال به عنوان پله استفاده کنه؟

    • بدون نام

      مگر شما زرتپولیسیا از تاج کبیر ( سرورتون) بابت دسته پایین تر یا شش تا گل خوردن فیلم یا مستندهای قابل قبولی دارید . اگر مردید و شرف و آبرو دارید نشان بدهید
      چرا برای نشان دادن این فیلم بهش سالن نمیدن چون پای آبروی نداشته چرکپولیس عبده در کاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونشیستا که هنوز بازینکناش زندن و هر روز تو تلویزیون از خاطراتش میگن ، خوبه توی اون بازی از هردو دروازه بانتون استفاده کردین هم مرحوم حجازی هم رشیدی

    • حامد

      اینم مثل سند فتل بنگیه که میگفت ما تیم پرشپولیشو با تموم شتاره هاش مِشل ممد مایلی و پروین و طارمی و عابدژاده و محرمی و بهژادی تو شَن شیرو ، هشت شفر شکشت دادیم . ولی حیف که اون موقع هنوژ فوتبال اختراع نشده بود . حیییییفففففف.....

    • بدون نام

      ای خاک عالم بر سر تو ابله وتم

    • بدون نام

      قورباغه هم هفت تیرکش شده
      آقای مثلا کارگردان از الان به فکر توجیه شکست گیشه باش...

    • پیر مرد پرسپولیسی

      ( کی بود کی بود ،ما نبودیم ), چقدر بدبخت شده این کیسه ،!! به هردری میزنه که امارهایشان را وارونه جلوه دهند حتی به جعل تاریخ هم متوسل می شوند.

    • جاسم جنوبي

      ضمن عرض تبريك خدمت اين كارگردان تازه كار. دقيقا به خاطر دارم كه ايشان وقتي نوجوان بودند و هنوز صورتشان مو نداشت دستيار مرحوم حجازي بودند و در كنار اون بنده خدا هم برخي افراد ناباب كه به نوجوانان علاقمند بودند حضور داشتند. شايد توهمات امروزشان ريشه در انفاقات دوران بلوغ در معيت آن بزرگواران بوده است. بنابراين براي ايشان آرزوي صحت بدن و كاهش تالمات گذشته را دارم.

    • فوتبال

      راست میگه
      تازه اون شهاب سنگی هم که خورد دایناسور‌ها منقرض شدند در اصل چیپ سلطان چیپ دنیا فرچیپ اسماعیلی بوده
      :)))))))))

    • Said

      تو دیگه چه خری هستی تورو دیگه کی اجیر کرده. بسوزید حالا حالاها

    • منصور

      من که هنوز فیلمو ندیدم کارگردان محترم میفرمایند که فقط قصد حقانیت وواقعیت راداشتم ایشون یک جام در سال 44 برای استقلال پیدا کرده که ثبت نشده امیدوارم دربی 6 تایی رو هم به تصویر کشیده باشه که ما بدونیم واقعا میخواسته واقعیت رو بگه که البته بعید میدونم

    • بدون نام

      شما فقط کیسه کشیدن رو خوب بلد هستید، بهتره برید دنبال کیسه کشیدن. جام جدید رو به همه ی پرسپولیسی ها تبریک میگم ! بسوزد اون جای حسود

    • محمد

      واقعا تاسف بر جهان سومی بدبخت. قرمز و ابی و زرد و... هم نداره
      فقط در گذشته زندگی می کند برای همین همیشه عقب است

    • بدون نام

      البته هوادارای استقلال باید برن سینما رو پرکنن.هم ظرفیتش کمتره زود پرمیشه..وشاید توفیلم بتونن بهش جام قهرمانی بدن کی ب کیه

    • بدون نام

      لنگی گاو

    • هیس شش تایی ها فریادنمیزنند

      این غلطا رو میکنی معروف بشی بدبخت اماردارم تاحالا 5هزارنفرنرفتن این فیلمو ببینن مگه سینما داردیوانه است همچین فیلم مزخرفی رو بزارتو سینماش درضمن قبل انقلاب پرسپولیس تنها تیم حرفه ایه ایران بود که تو مسابقات اماتورمثل جام باشگاهای اسیا شرکت نمیکرد بجاش میرفت باتیمهای معروف اروپا وامریکای جنوبی بازی میکرد. اون مرتیکه حرومزاده خسروانی نتیجه بیشتربازیهای کاج رو بیرون زمین درست میکرد.

    • بدون نام

      تیم تاج چکار به تیم جعلی استقلال داره

    • omid

      خودتونو پاره ام کنید نمیتونید از گذشته فرار کنید. اینکه لنگ دسته سوم بوده چیز عجیبی نیست

    • بدون نام

      اگه دروغ بود انگی نمیذاشتن درفیلم. گفته بشه پس زر زر نکن برو به بزرگترت طارمی بگو پس فس فس موقوف افتاد

    • بدون نام

      ای پرت وپورتیها میسوزند. ،، ،می سوزند. الان بایرا،،، پشیمان شده،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج