جاباما
۹۱۶۱۰۲
۵ نظر
۵۰۳۳
۵ نظر
۵۰۳۳
پ

غیبت ۲ ساله ملکه سرخ مویِ مراکش

همسر پادشاه مراکش چهره شناخته شده‌ای است او نزدیک به ۲ سال است که در انظار عمومی ظاهر نشده است؛ حتی هنگام عمل قلب شوهرش در بیمارستانی در پاریس.

عصر ایران: همسر پادشاه مراکش نزدیک به ۲ سال است که در انظار عمومی ظاهر نشده و این مساله باعث داغ شدن بازار شایعات و گمانه زنی‌ها شده است.

به نقل از سی‌ان‌ان ترک، شاهدخت "للا سلما " ۴۱ ساله ملکه مراکش و همسر "محمد ششم" پادشاه مراکش از اکتبر سال ۲۰۱۷ که به همراه پادشاه مراکش در بازدید از مدرسه‌ای در شهر گردشگری" کازابلانکا" مراکش دیده شد، در انظار عمومی ظاهر نشده است.

او حتی پارسال هنگامی که محمد ششم ۵۶ ساله در فرانسه عمل جراحی قلب انجام داد و همه اعضای خانواده پادشاهی به عیادت از او در بیمارستان حاضر شدند، حضور نداشت.

همچنین در جریان سفر پارسال شاهزاده هری (نوه ملکه بریتانیا) و همسرش "مگان مارکل" به مراکش نیز، ملکه مراکش در ملاقات‌های رسمی و غیررسمی خانواده سلطنتی مراکش با مهمانان سلطنتی بریتانیا، غایب بود.

مساله غیبت للا سلما بازار گمانه زنی‌ها و شایعات را داغ کرده است. برخی رسانه‌ها می‌گویند او احتمالا از همسرش جدا شده است و کشور را ترک کرده است و خانواده سلطنتی مراکش از بیم جنجال رسانه‌ای این مساله را اعلام عمومی نمی‌کنند. برخی رسانه‌ها می‌گویند او در جزیره‌ای در یونان اقامت دارد. برخی نیز می‌گویند او نیز مثل همسر شیخ دوبی از کشور گریخته است.

شاهدخت "للا سلما" چهره‌ای بین‌المللی است و به نیابت از خانواده پادشاهی مراکش در بسیاری از مراسم و مجامع بین‌المللی شرکت می‌کرد. او نخستین ملکه مراکش است که عکس‌ها و تصاویر او در کنار پادشاه در رسانه‌ها منتشر شد.

او در کنارزبان عربی مسلط به سه زبان دیگر است و در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و پیش از ازدواج با شاه مراکش در یکی از شرکت‌های "آی تی" وابسته به خانواده سلطنتی مراکش کار می‌کرد.

او نخستین زن از خاندان سلطنتی مراکش است که به تنهایی و به نمایندگی از آن کشور برای شرکت در کنفرانس‌ها و مجامع رسمی در خارج از مراکش، سفر می‌کرد.

او همچنین رییس یک بنیاد خیریه (بنیاد للا سلما) برای کمک به بیماران سرطانی کشورش است.

للا سلما ۱۷ سال پیش (در سال ۲۰۰۲) با محمد ششم ازدواج کرده است. او از همسر تاجدار خود صاحب دو فرزند (یک پسر و یک دختر) است.

خانواده سلطنتی مراکش تاکنون درباره غیبت ملکه از انظار رسانه‌ها سکوت کرده است و همین مساله باعث گمانه‌زنی‌ زیادی در رسانه‌های داخلی و بین المللی شده است.

"للا سلما" نفر سمت راست تصویر

غیبت ۲ ساله ملکه سرخ مویِ مراکش

غیبت ۲ ساله ملکه سرخ مویِ مراکش

غیبت ۲ ساله ملکه سرخ مویِ مراکش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاید هم سر به نیست شده

    • بدون نام

      برترینها !!!
      ب ما چه ربطی داره !!

    • بدون نام

      سرشو کردن زیر آب دیگه

    • بدون نام

      شاید فرار کرده اومده مشهد

    • دونالد ترامپ

      من ديدمش يه افغاني دزديده بودش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج