۹۱۶۱۰۸
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

تذکر رهبر انقلاب به بشار اسد

حسین امیرعبداللهیان برای نخستین بار، از هشدار رهبر انقلاب به بشار اسد در آغاز بحران سوریه، پرده‌برداری کرد.

باشگاه خبرنگاران: معاون سابق وزارت خارجه برای نخستین بار، از هشدار رهبر انقلاب به بشار اسد در آغاز بحران سوریه، پرده‌برداری می‌کند.

ویژه‌نامه مسیر که به‌تازگی از سوی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شده است، دربرگیرنده ناگفته‌هایی از نقش رهبر معظّم انقلاب در پیشبرد جبهه مقاومت است.

در این ویژه‌نامه، گفت‌وگوهایی با حجّت‌الاسلام والمسلمین سیّد حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و نیز چهره‌هایی چون علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل و حسین امیرعبداللهیان معاون عربی ـ آفریقایی سابق وزارت امور خارجه انجام شده است.

تذکر رهبر انقلاب به بشار اسد

در بخشی از این ویژه‌نامه حسین امیرعبداللهیان برای نخستین بار، از هشدار رهبر انقلاب به بشار اسد در آغاز بحران سوریه، پرده‌برداری می‌کند.

امیرعبداللهیان می‌گوید: «توجه رهبر انقلاب تنها به سطوح راهبردی و کلان منطقه معطوف نبود. ایشان در واقع دغدغه ملّت و مردم سوریه را داشتند. وقتی بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ میلادی شروع شد، از اولین توصیه‌های رهبر انقلاب به آقای بشار اسد که توسط سردار سلیمانی به ایشان ابلاغ شد، این بود که می‌روید به آقای بشار اسد می‌گویید مردم خط قرمز ما هستند. اگر چنین اتفاقی بخواهد در سوریه بی‌افتد و نسبت به کشتار مردم بی‌تفاوت باشید، روی حمایت ما حساب نکنید.

شما ببینید در زمانی که از نظر راهبردی و سطح کلان، اهمیت مسأله سوریه برای ما بسیار بالا بود، امّا در نیّت و فکر حضرت آقا، کشته‌شدن یک مظلوم در سوریه، خط قرمزی است که سردار سلیمانی باید برود و به آقای بشار اسد بگوید».

توضیحات امیرعبداللهیان درباره انتشار بخشی از مصاحبه‌اش درباره بحران سوریه

ایسنا: دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل درباره انتشاره بخشی از مصاحبه خود درباره بحران سوریه توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین امیرعبداللهیان اعلام کرد که مطالب منتشره در برخی رسانه‌ها پیرامون پیام جمهوری اسلامی به رییس جمهور سوریه در آغاز جنگ تروریستی علیه این کشور با تمام جزییات منعکس نشده است.

وی افزود: در خلال جنگ تروریستی تحمیلی بر سوریه، همواره رهبری سوریه بر تفکیک مردم از تروریست‌ها تاکید کرده و رهبران تهران و سوریه با دقت بر این موضوع تمرکز داشته‌اند.

تذکر رهبر انقلاب به بشار اسد

امیرعبداللهیان همچنین یادآور شد: متاسفانه برخی رسانه‌های خارجی تلاش دارند مطالب کذبی را به نقل از این جانب و بصورت گزینشی به رییس جمهور قانونی سوریه و قهرمان مبارزه با تروریسم در این کشور مهم منطقه نسبت دهند که عاری از واقعیات است.

امیرعبداللهیان افزود: رهبران تهران و دمشق از ابتدای بحران تروریستی سوریه بر حمایت از "مردم" تاکید داشته‌اند و حفظ امنیت و حقوق مردم سوریه که همواره مورد تاکید جمهوری اسلامی ایران است، خط قرمز رییس جمهور بشار اسد نیز بوده و است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج