۹۱۶۱۹۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کالیفرنیا ویدئو‌های دیپ فیک سیاسی را ممنوع کرد

مقامات محلی ایالت کالیفرنیا قانون جدیدی را به تصویب رسانده اند که به موجب آن تولید ویدئو‌های دیپ فیک سیاسی از آغاز سال ۲۰۲۰ ممنوع می‌شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از نیواطلس، به دنبال تصویب قانون ممنوعیت تولید ویدئوهای دیپ فیک سیاسی در تگزاس در ماه گذشته، مقامات ایالت کالیفرنیا هم به طور رسمی از ممنوعیت تولید و توزیع محتوای صوتی و ویدئویی دیپ فیک و مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داده اند.

کالیفرنیا ویدئو‌های دیپ فیک سیاسی را ممنوع کرد

کارشناسان سیاسی و فناوری در آمریکا هشدار داده اند که امکان سواستفاده از فناوری هوش مصنوعی برای جعل ویدئوهای باورپذیر بر علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده وجود دارد و این امر می تواند ضمن تاثیرگذاری مخرب بر افکار عمومی، صحت و سلامت برگزاری انتخابات را در سال آینده میلادی در این کشور زیر سوال ببرد.

در عین حال برخی گروه های مدافع آزادی های مدنی در آمریکا از این تصمیم اظهار نارضایتی کرده و می گویند تنها باید جلوی توزیع اطلاعات سیاسی غلط و گمراه کننده گرفته شود و مقابله کلی با این فناوری صحیح نیست.

تولید ویدئوهای دیپ فیک با سواستفاده از فناوری هوش مصنوعی از سال ۲۰۱۷ آغاز شد و پیشرفت این فناوری باعث خلق ویدئوهای تقلبی شده که تشخیص دروغین بودن اطلاعات درج شده در آنها برای افراد عادی و حتی متخصصان ناممکن است.

در ماه های گذشته تولید ویدئوهای جعل عمیق با حضور برخی چهره های سیاسی آمریکایی مانند نانسی پلوسی و حتی ویدئویی با حضور مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک جنجال به راه انداخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج