جاباما
۹۱۶۲۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمسایی: اتفاق والیبال در فوتسال تکرار نشود

عضو سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید انتخاب صانعی برای تیم جوانان تصمیم درستی بوده است.

ایسنا: وحید شمسایی، عضو سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال با اشاره به انتخاب علی صانعی و شهناز یاری به عنوان سرمربیان تیم‌های جوانان و بانوان ایران گفت: کمیته فنی به این اجماع رسید که این نفرات را انتخاب کند. صانعی در کمیته استعدادیابی بوده و پست‌های مهمی مثل سرمربی تیم‌ملی، مربی تیم‌ملی، مدیر فنی و سرپرستی را تجربه کرده و خودش هم ملی‌پوش بوده و سال‌ها در تیم‌های پایه کار کرده است.

یکی از اولویت‌های مربیگری صانعی، استعدادیابی است و به نظرم جایگاه درستی برای او انتخاب شده است. در مورد خانم یاری هم بگویم زمانی که ما در کمیته فنی بودیم به عنوان سرمربی انتخاب شد اما خودشان نخواستند بیایند و داستان‌هایی به وجود آمد. الان من در کمیته فنی نیستم که بدانم چه اتفاقاتی در ادامه افتاد.

شمسایی در مورد اینکه یاری پس از انتخابش به عنوان سرمربی با رعدی به مشکل خورد و به تیم ملی نیامد تاکید کرد: آن زمان این اتفاق افتاد که به نظرم صورت خوشی نداشت و نباید این اتفاقات می‌افتاد. الان هم احتمالا مشکلات حل شده و مطمئنم هر کسی که انتخاب شود در راه موفقیت تیم فوتسال بانوان قدم برمی‌دارد.

عضو سابق کمیته فنی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقد بودند حق حیدریان بود که سرمربی تیم جوانان شود تاکید کرد: بارها گفته‌ام که حیدریان اسطوره فوتسال است و بزرگ این رشته اما این انتخابی است که کیمته فنی انجام داده و باید به آن احترام گذشت. با این اتفاق چیزی از بزرگی حیدریان کم نشده اما باید از صانعی و تیمش حمایت کنیم تا موفق شوند.

شمسایی در مورد مسابقات فوتسال مقدماتی آسیا و اینکه آیا تیم ملی باید با تمام قوا در این بازی‌ها شرکت کند گفت: اول اینکه تصمیم گیرنده ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی است و او است که اهداف تیم را مشخص می‌کند و اگر من الان چیزی می‌گویم نظر شخصی من است. مدتی است که این بحث در والیبال به راه افتاده که چرا در همه تورنمنت‌ها با بازیکنان اصلی شرکت می‌کنیم تا هم مصدومیت و خستگی به بار بیاورد و هم میدان برای جوان‌ها نباشد. این داستان نباید در فوتسال تکرار شود.

او افزود: تیم ملی به درستی در تورنمنت کاسپین با تیم اصلی شرکت کرد چون تیم‌های قدرتمندی بودند که شاید در جام جهانی حریف ما می‌شدند و باید تیم محکی جدی می‌خورد اما برای بازی‌های مقدماتی که صعود ما هم قطعی شده لازم نیست به بازیکنان اصلی میدان بدهیم. ضمن اینکه کمتر از یک سال دیگر به جام جهانی مانده و اسکلت اصلی تیم ما را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که میانگین سنی ۳۱ تا ۳۳ سال دارد و باید از این بازیکنانی که به اوج پختگی و آمادگی رسیدند، لای پر قو محافظت کنیم و مواظب باشیم فوتسال‌زده یا مصدوم نشوند. برخی از این بازیکنان درگیر لیگ هم هستند و باید این فشار را تحمل کنند که به نظرم درست نیست. هر چند حرف آخر را ناظم الشریعه می‌زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج