۹۱۶۲۰۱
۶ نظر
۵۰۴۶
۶ نظر
۵۰۴۶
پ

رهایی گروگان ۸ساله از چنگال آدم‌ربایان در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: پسربچه‌ای ۸ ساله که توسط آدم‌ربایان گروگان گرفته شده بود با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان میناب آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: پسربچه‌ای ۸ ساله که توسط آدم‌ربایان گروگان گرفته شده بود با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان میناب آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

رهایی گروگان ۸ساله از چنگال آدم‌ربایان در میناب

سرهنگ محمد رستمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان تبعه افغانستان مبنی بر اینکه پسربچه 8 ساله‌اش برای خرید نان از منزل خارج و توسط آدم‌ربایان ربوده‌شده، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین‌های مداربسته مالک خودروی مورداستفاده آدم‌ربایان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، افزود: متهم در بازجوئی‌های فنی و تخصصی به آدم‌ربایی کودک 8 ساله با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه آدم‌ربایان در تماس‌های مکرر با خانواده پسربچه ربوده شده درخواست وجه نقد داشتن، عنوان کرد: مأموران با ترفندهای پلیسی دریافتند آدم‌ربایان قصد خروج از مرز ایران به خاک افغانستان را دارند که با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر شده موضوع دستگیری خود و همچنین اطلاع مأموران از نیت شومشان را به همدستان آدم‌ربا اعلام کرد تا هرچه زودتر نسبت به رها نمودن گروگان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و با یک واسطه، فرد ربوده شده را به پایگاه بسیج سندرک تحویل و پسربچه صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم تحویل دادسرا شد؛ اظهار کرد: اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

سرهنگ رستمی در پایان از شهروندان خواست از فرستادن کودکان خردسال خود به پارک و مغازه به‌تنهایی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهشا افغانیها را به وطنشون برگردونید . استفاده افغانیها برای اونایی ست که از سازمان ملل پول میگیرن و ضررش برای کشور و مردم ایران

    • بدون نام

      خدا خیرشون نده که این همه مردم را نگران میکنن

    • بدون نام

      خدا خیرشون نده که این همه مردم را نگران میکنن

    • دونالد ترامپ

      خوب چرا نميگي ادم رباها افغاني بودن؟

    • بدون نام

      حتما مال ادم رباها رو خوردە ندادە اونهم مجبور شدن بچش گروگان بگیرن

    • A 21

      دقیقا اینجا ایرانه یا افغانستان؟!
      کاش به فکر کودکان ایرانیم باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج