جاباما
۹۱۶۲۰۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

واژگونی سواریِ پیکان مرگ راننده را رقم زد

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ راننده خودرو سواری پیکان در دهدشت خبرداد.

خبرگزای ایسنا: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ راننده خودرو سواری پیکان در دهدشت خبرداد.

به نقل از روابط عمومی اورژانس استان «محسن جلیل» افزود: ساعت ۸ و ۴۷ دقیقه صبح روز سه شنبه، ۱۶ مهر ماه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۱۵ اورژانس یک مورد واژگونی خودروی سواری پیکان در محور دهدشت- قلعه رئیسی گزارش شد.

وی اظهارکرد: تصادف واژگونی خودرو پیکان در در محور دهدشت- قلعه رئیسی محدوده دو راهی روستای "راک" رخ داده که جوانی ۲۶ ساله به نام (نوزر-خ) قبل از رسیدن تکنسین اورژانس جان خود را از دست داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پی برخورد یک دستگاه خودرو پراید با پژو ۴۰۵ در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب در چهار راه بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت چهار مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان این حادثه با دو آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال داده شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه رانندگان بی فرهنک و بی احتیاط و پر خطر را . همه مردم صددرصد مطمئن هستن که خودروهای داخلی دو جاده ها نا ایمن هستن ولی با این وجود برخی به طرز وحشتناکی رانندگی میکنن و هم خودشون را به کشتن میدن هم باعث مرگ بقیه میشن. بیفرهنگی تا کی چرا همش دولت را مقصر میدونید

    • بدون نام

      کشورهای آفریقایی هم در رانندگی فوق العاده با فرهنگ شدن ولی مردم ایران روز به روز بی فرهنگتر میشن و اصلا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمیکنن و جالب اینکه دولت و مسولین را مقصر میدونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج