۹۱۶۲۵۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بختیاری‌زاده: استیلی پیشنهاد مربی‌گری را قبول نمی‌کرد

سهراب بختیاری زاده می گوید، تیم تفکرات فرهاد مجیدی و حمید استیلی از هم فاصله دارد.

ورزش سه: سهراب بختیاری زده مربی سابق تیم امید در رابطه با کنار رفتن فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری تیم امید، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: خب فرهاد مجیدی خودش صلاح دیده که با توجه به شرایط تیم کنار برود. اگر شرایط مهیا می بود کار می کرد ولی با در نظر گرفتن تمامی موارد، تصمیم گرفته که دیگر به حضورش ادامه ندهد.

او ادامه داد: به هر حال فاصله ای وجود داشت و نتوانستند همدیگر را مجاب کنند. فکر می کنم نماندن در این زمان مفیدتر است تا اینکه بمانند و جو نا امن تر بشود. الان موفقیت تیم امید مهم است و اگر بخواهیم به هر شکلی که شده کار کنیم، درست نیست.

سهراب بختیاری زاده در مورد حضور استیلی به عنوان مربی تیم هم بیان کرد: الان هم آقای استیلی تصمیم گرفته کار کند. تیم امید باید خیلی برای ما مهم باشد و هر کاری باعث می شود تیم رشد کند را بای انجام دهیم. امیدوارم بهترین اتفاقات نیز در راه باشد.

از بختیاری زاده در مورد حمید استیلی پرسیدیم؛ اینکه آیا در دوران حضور کرانچار تمایلی از سوی استیلی برای هدایت امیدها دیده می شد یا خیر. او در این رابطه گفت: نه اتفاقا اصلا این‌طور نبود. بعد از رفتن آقای کرانچار، خودم اولین نفری بودم که پیشنهاد دادم خودش مربی شود؛ چون استیلی سابقه مربی‌گری هم دارد. در آن زمان پس از اینکه چند گزینه پیشنهاد شد ولی آنها قبول نکردند، پیشنهاد من بود که استیلی مربی شود. من شخصا بعد از مرحله اول قصد نداشتم دیگر بمانم و به سرمربی هم کاری نداشتم. به هر ترتیب فرهاد مربی شد ولی قبل از فرهاد، گفتیم خودت مربی شو، که البته قبول نکرد. به هر حال با جلساتی که داشتند فرهاد سرمربی شد. بعد هم من در جریان کار آنها نبودم ولی تفکراتشان (فرهاد مجیدی و حمید استیلی) از هم دور بود.

بختیاری زاده در مورد شانس رسیدن تیم امید ایران با توجه به شرایط موجود، افزود: کار سخت است ولی غیرممکن نیست ولی واقعا کار سختی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پست و مقام چه کارها که نمبکنه!

    • سمیه فرهادی

      هرچند با سرمربیگری فرهاد مجیدی موافق نبودم اما این حمید استیلی هم بدجور مزخرف و باند بازه. هرجا میره حاشیه درست میکنه و تیم نابود میکنه. هنوز لیگ 86-87 یادم نرفته که با همدستی اون مرزبان مزخرف چه حاشیه ها که نساختن و چه اعصابی از هوادارا و قطبی بیچاره که داغون نکردن. هرچند چه با مجیدی و چه با استیلی بعیده المپیکی بشیم. کاش استیلی ازین فوتبال بره

    • چهار فينال اسيا

      استيلي خير نبيني

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      استیلی کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج