۹۱۶۲۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برگزاری اولین کنسرت هوش مصنوعی دنیا

همزمان با برگزاری بیست و سومین کنگره جهانی فناوری اطلاعات در ایروان پایتخت ارمنستان، اولین کنسرت هوش مصنوعی دنیا هم در این شهر برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، کنگره مذکور با همکاری کنسرسیوم انجمن های آی سی تی دنیا برگزار می شود که ۸۳ کشور دنیا که ۹۰ درصد از فعالان این صنعت را تحت پوشش دارند، در آن عضویت دارند.

برگزاری اولین کنسرت هوش مصنوعی دنیا

این کنگره امسال از تاریخ ۶ تا ۹ اکتبر برگزار می شود و موضوع اصلی آن بررسی تحولاتی است که آی سی تی در جهان و در زندگی انسان ها و در حوزه هایی همچون امنیت، دموکراسی، حقوق بشر و غیره ایجاد کرده است.

شب گذشته و در حاشیه برگزاری کنگره یادشده، اولین کنسرت هوش مصنوعی جهان با هدایت سرگی سامباتیان برگزار شد. اگر چه ۱۰۰ نوازنده الات موسیقی از ۱۵ کشور جهان در این کنسرت برخی قطعات موسیقی کلاسیک را نواختند، اما طراحی قطعات یادشده توسط فناوری هوش مصنوعی صورت گرفته بود.

سیستم هوش مصنوعی به کار گرفته شده بدین منظور با بررسی موسیقی کلاسیک و سنتی تمامی کشورهای عضو و فعال در این کنگره قطعات موسیقی خاصی را خلق کرده بود و نوازندگان نیز همان قطعات را که از قبل با آنها آشنایی نداشتند، نواختند.

نرم افزار هوش مصنوعی یادشده به گونه ای برنامه ریزی شده بود که بتواند به طور خودکار موسیقی های ۱۵ کشور جهان را با هم ترکیب کرده و محصول نهایی را ارائه کند. این اولین بار در جهان است که یک کنسرت موسیقی هوش مصنوعی به طور زنده اجرا می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج