۹۱۶۲۶۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد

آمادگی ۲۴ساعته‌ی یگان ویژه مقابل هر نوع تهدید

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: امروز یگان ویژه یکی از نیرو‌های واکنش سریع نیرو‌های مسلح محسوب می‌شود که با برخورداری از آمایش سرزمینی مناسب و تجهیزات پیشرفته و نیرو‌های متدین و انقلابی به صورت ۲۴ ساعته در مقابل هر گونه تهدید ایستاده است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: امروز یگان ویژه یکی از نیروهای واکنش سریع نیروهای مسلح محسوب می‌شود که با برخورداری از آمایش سرزمینی مناسب و تجهیزات پیشرفته و نیروهای متدین و انقلابی به صورت ۲۴ ساعته در مقابل هر گونه تهدید ایستاده است.

آمادگی ۲۴ساعته‌ی یگان ویژه مقابل هر نوع تهدید

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در مراسم صبحگاه مشترک یگان های ویژه نیروی انتظامی ضمن خیرمقدم به مدعوین و خانواده شهدا و تعدادی از جانبازان حاضر در مراسم اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف منشأ خدمات فراوانی بوده است که خوشبختانه همواره مورد حمایت مردم بوده و در این مسیر توانسته رضایت مقام معظم رهبری را کسب کند.

وی افزود: یگان ویژه نیروی انتظامی از روزهای اولین دفاع مقدس و همزمان با حضور نیروهای کمیته در مناطق عملیاتی آغاز به کار کرد.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: امروز یگان ویژه یکی از نیروهای واکنش سریع نیروهای مسلح محسوب می‌شود که با برخورداری از آمایش سرزمینی مناسب و تجهیزات پیشرفته و نیروهای متدین و انقلابی به صورت ۲۴ ساعته در مقابل هر گونه تهدید ایستاده است.

کرمی به نمونه‌هایی از مقابله هوشمندانه یگان ویژه اشاره کرد و افزود: کنترل ناآرامی در دی ماه ۹۶، اعتراض بازاریان در مردادماه ۹۷، حادثه دراویش در خیابان پاسداران، اعتراض کشاورزان و ده‌ها تجمع صنفی از جمله اقداماتی بود که یگان ویژه با هوشمندی و کمترین هزینه‌ها توانست مهار کند.

وی دیگر اقدامات یگان ویژه را مردم یاری این یگان در حوادث طبیعی از جمله زلزله کرمانشاه، سیل در استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان و آتش سوزی در مراتع و جنگل‌ها و نیز تأمین نظم و امنیت زائران در اربعین و خدمات رسانی در این مسیر از جمله خدمات مردم یاری این یگان عنوان کرد.

وی به تأمین بیش از ۵۰۰ مسابقه ورزشی در طول سال اشاره کرده و افزود: پشتیبانی از سایر یگان های نیروی انتظامی و خدمات در ایام مهم سال از جمله ۲۲ بهمن، روز قدس، ۹ دی ماه و ... از دیگر اقدامات این یگان محسوب می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام خدمات بهتر در مأموریت‌ها بتوانیم در ابتدا رضایت خداوند متعال و امام زمان (عج) و نایب برحقش فرماندهی معظم کل قوا و نیز فرماندهان و مسئولان را به دست آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دایم شاخ و شونه برا مردم بکشین

    • بدون نام

      پس مردم هیچند!!!!

    • خودم و خودت و خودش

      و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج