۹۱۶۲۸۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

قلی‌زاده: رئیس ما ایرانی است، اما پارتی‌بازی نمی‌کند

ستاره جوان و تکنیکی تیم فوتبال شارلروای بلژیک در گفت و گویی رادیویی شرایط حال حاضر خود را تشریح کرد.

ورزش سه: علی قلی زاده بازیکن آینده دار فوتبال ایران که در حال حاضر عضو باشگاه شارلروای بلژیک است، در گفت و گو با رادیو تهران درباره فوتبال این کشور اظهار داشت: لیگ بلژیک فوق العاده فیزیکی است. اکثر بازیکنان ایرانی که در بلژیک بازی می کنند، این موضوع را تایید می کنند.

بازی کردن در این لیگ سخت است و باید از نظر بدنی واقعا قوی باشی. چیزی که ما اینجا می بینیم طبیعتا خیلی بهتر از ایران و آسیا است. زمانی که ما آمدیم، شرایط یک مقدار سخت بود اما کم کم خودمان را با شرایط لیگ بلژیک وفق دادیم. خدا را شکر شرایط خیلی خوب است و امیدوارم از این هم بهتر شود.

او در ادامه پیرامون بازی قبلی تیمش که به همراه کاوه رضایی موفق به گلزنی شد، گفت: خدا را شکر در بازی جام حذفی ما خوب کار کردیم. کاوه توانست ۲ گل بزند و من هم ۱ گل بعد از مدت‌ها مصدومیت زدم. دو مصدومیت شدید داشتم. یکی در بازی مقابل اندرلخت بود که پارسال مچ پایم شکست و از همان موقع مصدومیت شدیدی برایم پیش آمد.

بعدش هم عمل کردم. بازی اخیرمان با اندرلخت هم همان‌طور که می دانید، بازی دشواری بود. در این بازی ما از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم. موقعیت های زیادی داشتیم ولی اندرلخت از کمترین شانس بیشترین استفاده را کرد و بازی را برد. امیدوارم ما هم آماده تر شویم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

قلی زاده در مورد تشکیل خانواده و تاثیر آن گفت: خدا را شکر اینجا شرایط خوب است. همسر من هم اوایل یک مقدار شرایط سختی داشت اما به مرور همه چیز خوب شده است. فکر نمی کنم اینجا برای گردش یا خوش گذرانی آمده باشیم. فرصت این را نداریم برای تفریح به جایی برویم. از تمرین بیشتر لذت می بریم تا گردش و خوشگذرانی.

بازیکن جوان ایرانی پیرامون حضور خانواده بیات در فدراسیون بلژیک و باشگاه شارلروا اظهار داشت: بله باشگاه ما خیلی وقت است که دست آقای بیات است. این خانواده هر کاری که از دستشان بر می آید، برای کل بازیکنان انجام می دهند. چه ما که ایرانی هستیم، چه بقیه بازیکنان که از تمام کشورهای دنیا اینجا هستند. ژاپنی، سنگالی، فرانسوی و از هر کشوری اینجا داریم.

اما این‌طور نیست که بخواهند تبعیض قائل شوند. هر بازیکنی هر نیازی داشته باشد که بتوانند کمک کنند، دریغ نمی کنند. یک مثال هم بزنم که اگر قرار بود برای ایرانی ها پارتی بازی کنند، در ۹ بازی قبل من، کاوه و یونس باید بازی می کردیم. پس هیچ دخالتی نمی کنند و در زمینه شغلی خودشان هر کمکی باشد برای بقیه انجام می دهند. همه مسائل فنی در اختیار سرمربی و کادر فنی است.

ستاره پیشین تیم سایپا درباره پیگیری مسابقات لیگ ایران گفت: من تک تک بازی های لیگ را دنبال می کنم. همه نتایج را پیگیری می کنم. آقا ابراهیم صادقی از زمانی که من خیلی بچه بودم، کاپیتان تیم سایپا بود. کم کم من وارد تیم بزرگسالان شدم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. الان هم در عرصه مربیگری امیدوارم مثل دوران بازیگری بتوانند خیلی موفق باشند. صد درصد می توانند موفق شوند.

فقط نیاز به تجربه دارند. امیدوارم به یکی از مربیان خوب و بزرگ ایران تبدیل شوند. دو بازی آخر را سایپا باخته و امیدوارم دوباره به شرایط ایده آل برگردند مثل اوایل فصل. برای تک تک بچه های سایپا و آقا ابراهیم صادقی آرزوی موفقیت دارم.

قلی زاده در مورد دلتنگی اصلی اش در ایران گفت: در ایران قطعا برای خانواده دلم تنگ شده است. چهار پنج ماهی است که ندیدمشان و خیلی دلتنگشان هستم.

او آخرین سوال مجری برنامه را هم این‌طور پاسخ داد: الگوی فوتبالی ام هم همیشه گفته ام مسی است. خیلی بازی او را دوست دارم و از تماشای بازی او لذت می برم. به نظرم بزرگ ترین فوتبالیست دنیا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صددرصد ازایران وآسیا بهتر است تیمهای مطرهش تو لیگ اروپا باشگاهای اروپا بازی میکنن بالاخره کشور اروپای هست

    • بدون نام

      ازاین حرفا اونجا نزنیا بهت میخندن و به چشم بد بهت نگاه مبکنن

    • بدون نام

      ازاین حرفا اونجا نزنیا بهت میخندن و به چشم بد بهت نگاه مبکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج