جاباما
۹۱۶۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سرقت ۲ میلیاردی از مشتریان آرایشگاه‌های زنانه

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری خانمی که با مراجعه به آرایشگاه‌های زنانه معروف تهرانپارس از مشتریان آن‌ها ۲ میلیارد ریال سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری خانمی که با مراجعه به آرایشگاه‌های زنانه معروف تهرانپارس از مشتریان آنها ۲ میلیارد ریال سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ مجید عسگری نیا بیان داشت: از مدتی پیش سرقت از آرایشگاه های زنانه در محدوده کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس شدت گرفت که با توجه به شرح حادثه یکسان، احتمال می رفت که سارق تنها یک نفر باشد.

سرقت ۲ میلیاردی از مشتریان آرایشگاه‌های زنانه

وی عنوان کرد: مال باختگان که همگی مشتریان آرایشگاه های زنانه بودند پس از مراجعه به کلانتری اظهار داشتند: وقتی به آرایشگاه مراجعه کرده ایم، هزینه خدمات را پرداخت کرده ایم و در این هنگام کارت عابر بانک و کیف پولمان همراهمان بود، ولی هنگامی که از آرایشگاه بیرون رفتیم متوجه شده ایم که کیف و یا کارت عابر بانکمان به سرقت رفته است و پس از مدتی پیام برداشت وجوه از عابربانکمان را دریافت کرده ایم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که خانم جوانی در مواقع سرقت، در نزدیکی در ورودی آرایشگاه و در اطراف میز صندوق دریافت وجوه نشسته است.

کلانتر محله تهران پارس افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی فروشگاه هایی که کارت عابر بانک های سرقتی مصرف شده است شناسایی شد و به دست آمد که همان خانم کارت های سرقتی را مصرف کرده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران توانستند مخفیگاه متهم را در محدوده کلانتری شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای بازجوئی اولیه به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ عسگری نیا با این توضیح که متهم پس از حضور در کلانتری و انجام تحقیقات پلیسی به سرقت های خود اعتراف کرد، گفت: متهم تا کنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی در خصوص اظهارات متهم، بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیسی، گفت: آرایشگاه های زنانه خیلی شلوغ را در محدوده تهرانپارس انتخاب می کردم و سعی می کردم از ازدحام جمعیت سوء استفاده کنم و اموال شخصی مال باختگان را سرقت کنم و یا اینکه به بهانه کوتاه کردن موی سر در نزدیک میز صندوق دریافت وجوه می ایستادم و زمانی که مشتریان رمز عابربانکشان به متصدی می گفتند، شماره رمز عابر بانک مشتریان را حفظ می کردم و در فرصت بعدی کارت عابربانک و یا کیف مشتریان را سرقت می کردم و بلافاصله با مراجعه به فروشگاه ها از جمله طلافروشی ها وجوه داخل کارت عابربانک را خرج می کردم.

رئیس کلانتری تهرانپارس با اشاره به اینکه متهم ۲۷ ساله و دارای مدرک لیسانس است و تنها در یکی از موارد موفق به سرقت ۴۰ میلیون تومانی از یکی از شاکیان شده است، توضیح داد: ارزش جمعی سرقت های متهم مبلغ ۲ میلیارد ریال شده است و تا به الان ۱۰ شکوائیه علیه این خانم در کلانتری طرح شده است.

بنابراین گزارش، کشف جزئیات پرونده ادامه دارد و متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا معرفی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی درس خونده کار نیست که برود سر کار وزمینه ازدوتج جوانها هم فراهم نیست باید دزدی کند دیگه پس پول از کجا بیاورد پدر پول دار هم که نداشته که براش خرج کنه از بی کاری فتنه وبلا بر میخیزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج