جاباما
۹۱۶۳۴۱
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال، باشگاه محرومان؛ ۹ محروم در ۷ هفته!

استقلال باید روز ۲۹ مهر در لیگ برتر روبه‌روی سایپا به میدان برود که عارف غلامی به دلیل تخلفات شهرآورد ربی و میلیچ به دلیل حمله به ناظر بازی را در اختیار نخواهد داشت.

خبرورزشی: تیم استقلال تهران در سفر ۳۰ هفته‌ای که برای رسیدن به روز پایانی لیگ برتر استارت زد هنوز یک‌چهارم مسیر را طی نکرده، تلفات زیادی داده که در نوع خود کم‌نظیر است. تلفاتی که مسئولان باشگاه معتقدند کمیته‌های انضباطی و اخلاق در ایجاد آن‌ها دست داشته‌اند و بیشتر محکومیت‌های بازیکنان‌شان را قبول ندارند.

هفته اول؛ یک غایب تازه‌وارد

تیم استقلال در فصل جاری هنوز پایش به لیگ برتر نوزدهم نرسیده یک محروم در لیست نفراتش داشت تا از این حیث لیگ را با این شرایط استارت بزند و ضرب‌المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست را تداعی کند! سیاوش یزدانی مدافع جدید این تیم که از سپاهان به استقلال پیوسته به دلیل اتفاقات حاشیه‌ای دیدار نیمه‌نهایی جام‌حذفی در تهران و خط و نشان کشیدن برای طرفداران پرسپولیس یک جلسه از همراهی تیم جدیدش محروم بود.

هفته دوم؛ یک غایب آشنا

در همان هفته اول و در دیداری که استقلال در تبریز برابر ماشین‌سازی برگزار کرد محمد دانشگر که سابقه اخراج در بازی‌های استقلال را داشت با دریافت یک کارت قرمز از بازی اخراج شد تا تیمش هفته دوم را بدون محروم سپری نکند. در واقع با حضور سیاوش یزدانی، دیگر مدافع میانی این تیم در هفته دوم محروم شد. کارت قرمزی که دقیقه ۳+۹۰ بازی با ماشین به دانشگر داده و همان خطا و ضربه ایستگاهی تبدیل به گل آذری‌ها و اولین باخت استقلال شد!

هفته چهارم؛ یک غایب سرشناس

استقلال شهرآورد پایتخت را هم با محروم پشت سر گذاشت. این تیم در حالی به مصاف پرسپولیس رفت که در بازی قبلی برابر نفت مسجدسلیمان بهترین بازیکن این فصل خود را به خاطر دریافت دو کارت زرد از دست داده بود. فرشید اسماعیلی در هفته سوم پس از اینکه دقیقه ۱۸ یک کارت زرد دریافت کرد در دقیقه ۸۷ بار دیگر اخطار گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا شهرآورد رفت را از دست بدهد.

هفته پنجم؛ یک غایب میانی

شاگردان آندره‌آ استراماچونی هفته پنجم و دیدار با ذوب‌آهن را هم با محروم برگزار کردند. علی کریمی هافبک دفاعی استقلال در مصاف پرسپولیس در هفته چهارم ابتدا در دقیقه ۳۰ و سپس در دقیقه ۸۹ دو کارت زرد گرفت و با کارت قرمز موعود بنیادی‌فر از زمین بازی اخراج شد تا دیدار هفته پنجم را از دست بدهد.

هفته ششم؛ ۳ غایب محروم

اتفاقات دقیقه ۹۰ شهرآورد باعث شد پس از بازبینی پرونده استقلال چند محروم دیگر را هم روی دستش ببیند. لیست این محرومان قبل از دیدار هفته ششم مقابل گل‌گهر سیرجان اعلام شده بود. استراماچونی و سیاوش یزدانی هر کدام یک جلسه و عارف غلامی دو جلسه از همراهی تیم‌شان محروم شدند که هر سه این نفرات در بازی قبلی استقلال در استادیوم آزادی استقلال را همراهی نمی‌کردند!

هفته هفتم؛ تا اینجا ۲ غایب

ظاهراً قرار نیست استقلال هفته‌های لیگ برتر را بدون محروم سپری کند! روز گذشته با اعلام محرومیت هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال مشخص شد این تیم تا این لحظه دو محروم برای بازی با سایپا دارد! استقلال باید روز ۲۹ مهر در لیگ برتر روبه‌روی سایپا به میدان برود که عارف غلامی به دلیل تخلفات شهرآورد ربی و میلیچ به دلیل حمله به ناظر بازی را در اختیار نخواهد داشت.

به علاوه غایبان مصدوم

در کنار محرومیت‌هایی که تا اینجا برشمردیم استقلال در هفته‌های گذشته لیگ برتر شیخ دیاباته مهاجم اصلی تیمش را از دست داد که گفته می‌شود به بازی بعدی می‌رسد. محسن کریمی به دلیل پارگی رباط زانو از لیست خارج شد. فرشید باقری به دلیل پارگی رباط مچ پا حداقل ۵ ماه نیست! روزبه چشمی هم که از هفته دوم به استقلال برگشت به دلیل ناآمادگی بدنی از هفته پنجم و بازی با ذوب‌آهن به ترکیب اضافه شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینها چه تاجی به سرما زدند که حالا بزنند.چه باشند وچه نباشند فرقی به حال من هوادار نمیکند.

    • بدون نام

      نه خدایش چرا بازیکنان لنگی محروم نمیشن فحاشی که بیرانوند وشجاع خلیل زاده انجام میدن باید کمتر یک هفته محروم نشوند چرا تبعیض میکتید بازیکنان لنگی داخل شهر آورد دربی همه کار کردند ولی استقلال محروم شد تف به این عدالت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای کاربر کیسه شعور که نیست جون در عذابه ان عینک بد بینی را بر دار تا دنیا را بهتر ببینی و اینقدر چرت وپرت ننویسی .عقده ای

      • بی انگیزه

        اقای کاربر لنگی لطفا فضولی زیادی نکن و خدارو در نظر بگیرید اگه میشناسیدش .وزیر و حکومت لنگی دماراز روزگار تاج در اوردن بعد شما سرتون رو کردین زیر برف خداجوری جوابتونو میده ب روزش تا بفهمید خدا ازهمه عادلتر و بزرگتره...

    • بی انگیزه

      الان روزبه رو ی بار دیگه توضیح بده نفهمیدم چی شد....

    • لوکا مودریچ

      وحشیگری محرومیت هم به دنبال داره
      به قول معروف کسی که خربزه میخوره پای لرزشم باید بشینه

      پاسخ ها

      • چهار فينال اسيا

        از شجاع وحشي تر نداريم

      • چهار فينال اسيا

        از شجاع وحشي تر نداريم

      • بدون نام

        جون عمت وحشی اون بیران بنگه واین علیل زاده
        کل تیم لنگ حقیر

    • بدون نام

      وقتی حکومت لنگی باشه همینه

    • تاج

      با این وضعیت که پرسپولیس داره بازیهاش رو میبازه احتمالا تا پایان فصل کل مجموعه تیم استقلال رو محروم میکنند برای اینکه عقده هاشون رو خالی کنند .این از شاهکاری های فدراسیون و کمیته بی انضباط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا این سلطانی خر هست نمیگذارن سرورشون تاج کبیر به آرامش برسه لعنت به وزیر و حسن زاده و بقیه عوامل فقط باید از این بی عدالتی طوماری امضا جمع شده و به فیفا علیه این بی عدالتی ارسال شه

    • چهار فينال اسيا

      مشكل مربي نيست مشكل وزير زير دستاشن...فتاحي حسن زاده خدا مرگتون بده

    • چهار فينال اسيا

      مشكل مربي نيست مشكل وزير زير دستاشن...فتاحي حسن زاده خدا مرگتون بده

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      بله همه ب چشم دیدن ومیبینن ک راه ب راه استقلالیا رو محروم میکنن ینی منتظرن صدای نفسشون بیاد محرومشون کنن. خودتون وجدان داشته باشید قضاوت کنید.‌ اسماعیلی تو بازی با مسجدسلیمان حقش اخراج بود؟ ن. غلامی کف زد برا داور محرومش کردن‌ . جدیدا هم میلیچ رو محروم کردن.‌ همه البته اونایی ک شرف دارن به چشم دیدن ک بی ادبترین و بی انضباط ترین تیم ایران لنگه.‌ینی کارها و حرکاتی ک بازیکنان لنگ توزمین انجام میدن هیچ تیمی تودنیا انجام نمیده اما محاله محرومشون کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج