۹۱۶۳۶۸
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

رجبی: استقلال از اول هم اشتباه کرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مسئولان باشگاه استقلال از اول هم باید اشتباه شان را در مورد سوپرجام می پذیرفتند و این همه وقت و هزینه را هدر نمی دادند.

خبرگزاری مهر: رضا رجبی اظهار داشت: رای دادگاه CAS اعلام و مشخص شد این همه هیاهو، بازی با احساسات هواداران و صرف هزینه‌های گزاف برای هیچ و پوچ بوده است. اشتباه مدیران استقلال این بود که از روز اول دنبال شکایت و شکایت بازی رفتند. شکایتی که فرجام آن از همان اول مشخص بود.

وی اضافه کرد: اگر همان زمان می پذیرفتند که اشتباه از خودشان است و یکی دو سال با احساسات مردم بازی نمی‌کردند برای مردم پذیرفتنی‌تر بود.

رجبی تصریح کرد: مدیران استقلال زمان زیادی را فدای سوپرجام کردند و با سوپرجام حواس شان از تیم بستن پرت شد. به راحتی می‌توان گفت یکی دو فصل را فدای سوپرجامی کردند که ارزش نداشت.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: شکایت در CAS استقلال را از مسیر اصلی منحرف کرد. باید بپذیریم که اشتباه از مجموعه خودمان بود و خواستند با شکایت ذهن مردم را منحرف کنند. اگر قصد شان گرفتن حق استقلال بود نباید این شکایت را در بوق کرنا می‌کردند تا امروز خودشان متهم و سرخورده نشوند. روراست بگویم اشتباه را مجموعه باشگاه ما کرد و سازمان لیگ هم که انگار منتظر این اشتباه بود تا بدون مماشات به نفع پرسپولیس رای بدهند. دو سه سالی هست که هیچ یک از مراجع و کمیته های فدراسیون روی خوش به استقلال نشان نمی دهند، از جمله سازمان لیگ.

پیشکسوت آبی پوشان سپس با انتقاد از نحوه مصاحبه‌های مدیرعامل سرخ پوشان گفت: از انصاریفرد که خود را مدیری ارزشی و اخلاق مدار می‌داند تعجب می‌کنم چرا در این حد سخیف مصاحبه می‌کند و در حد پایینی کری می‌خواند. من به عنوان پیشکسوت استقلال از مصاحبه‌های او دلخور شدم و می‌دانم هواداران استقلال هم آزرده خاطر هستند.

رجبی در ادامه بیان داشت: گروهی در این فوتبال نمی‌خواهند و نمی‌گذارند باشگاه استقلال برای گرفتن ستاره سوم دورخیز کند و برای همین چوب لای چرخ این باشگاه می‌گذارند. احتمالا این گروه نمایندگانی هم داخل باشگاه دارند که به اسم خدمت کردن سد راه این تیم می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا حالا زیر خبرکیسه حقیر کامنت نزاشتم ؛بگید به فتحی بیشرف ادامه نده ... در مورد پرسپولیس وبیرانوند ! برا لاپوشانی ایرادت خودش و گول زدن هواداران گیر داده به علی بیرانوند ؟ !

    • قلعه

      رجبی بی عقل فتحی درباره بازیکن ما حرف بزنه عیب نداره؟
      به نظرم انصاری فرد باید شدیدتر مصاحبه میکرد
      شما به موهاتو برس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین جمله ای که گفت..خیلی ها نمیگذارند استقلال ستاره سوم رابگیرد.شازمان لیگ منتظربهانه بود که تین حان بی ارزش رو به لونگی ها اهدا کنه درود به شرف رجبی

      • ایرانی اصل

        خخخخخخ کاربر21.06 حالاکه استفراغ محکوم شدسپوپرجام بی ارزش شد؟اگه اینطوره چرایکمیلیاردازپول بیت المالوحروم کردن.پس سوپرجام خیلیم باارزشه کیسه جون.

    • بدون نام

      کیسه منفور انتظار داشت در یک بازی که تاریخ اون از چند ماه قبل مشخص شده بود شرکت نکنه و بعدش فدراسیون ازش سوال کنه چه تاریخی رو در نظر دارید

    • یوسف دهقان

      آقای رجبی این همه مصاحبه از طرف باشگاه استقلال علیه پرسپولیس شکل میگیره اونم لز طرف مثلا پیشکسوتان ومدیران به چشم نمیاد حالا که آقای انصاریفر جواب حرفهای فتحی رد داده بهتون فشار اومده نه خیر دیگه تموم شد زمان اقای عرب که هیچ عرقی به باشگاه نداشت وهرچی میگفتید هیچی نمیگفت

    • علی

      ستاره سوم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
      پس کی بره ترکیه؟

    • بدون نام

      کیسه کش چرا فتحی درباره پرسپولیس و بازیکنش حرف بزنه

    • تاج ☆☆

      درودبه شرفت آقای رجبی ...حرف همه هوادارای استقلال هم اینه ...ایکاش استقلال قدرپیشکسوتایی همچون تورا میدونست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اووووووف ررررررررجبببببببببی

    • بدون نام

      اخه عقل کل اول برادریتوثابت کن بعدادعای ارثیه داشته باش شمااول تولیگ خودمون قهرمان بشین بعددنبال ستاره سوم اینم بگم بااین لیگ وفوتبال ما مطمئن باش تاده سال دیگه هیچ تیمی ازایران نمیتونه قهرمان اسیابشه

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      بله تمام مراجع عنطباطی و فوتبالی طرفدار لنگن کثیف ترین تیم ایران.‌ فساد و جعل و تبانی و دزدی. اگ پولهایی ک دزدی بود و هدایتی خرج لنگ کرد خرج استقلال میکرد شک نکنید ب بهانه اینکه حق بیت المال رو خورده منحلش میکردن. اما اومدن لنگو ساپورت کردن دزدای کثیف

    • ایرانی اصل

      سخیف تویی که اصلاادب نداری وبلدنیستی درست بزنی وسخیف ترازتومدیربیشعورباشگاه کیسه س که 13تیم دیگرلیگوول کرده وتمام هم وغمش شده پرسپولیس وبازیکنان این باشگاه. پیشکسوت بایدسطح شعورش هم بالاباشه که امثال تواصلاندارن.

    • بدون نام

      آقای رجبی نمایندگان جریانی که نمیخواهند استقلال ستاره سوم را بگیرد چه کسانی هستند چرا افشایشان نمیکنید ؟؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر میکنم سخیف تر از تو وجود ندارد کسی که بدون دلیل و مدرک حرف میزند و دیگران را محکوم میکند تیم کیسه اگر جرات داشت در سوپر جام بازی میکرد واینهمه دروغ و شارلاتان بازی در نمی اورد و پیش کسوت هایی امثال تو حرف مفت نمی زدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج