۹۱۶۴۷۳
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

کی‌روش و انتقاد از شایعات درباره خامس!

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا تاکید کرد هیچ بازیکنی نمی تواند از وی درخواست عدم حضور در اردو را بدهد.

ورزش سه: کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا تاکید کرد هیچ بازیکنی نمی تواند از وی درخواست عدم حضور در اردو را بدهد.

تیم ملی کلمبیا ابتدای هفته بعد در شرایطی در دیداری دوستانه به مصاف شیلی خواهد رفت که اخبار حاکی از آن بود که خامس رودریگز، ستاره مشهور کلمبیا از کارلوس کی روش خواسته این اردو در ترکیب کلمبیا شرکت نکند؛ شایعاتی که عدم خرسندی سرمربی سابق تیم ملی ایران را در پی داشته است.

کی‌روش و انتقاد از شایعات درباره خامس!

سرمربی کلمبیایی راس ساعت 9:01 دقیقه صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: من در این بازیکنان نکات مثبت فراوانی دیده ام. شرایط تیم ملی کلمبیا بسیار خوب است و بازیکنانم خلاقیت زیادی دارند.

بعد از اعلام لیست تیم ملی گمانه زنی های زیادی ایجاد شد، اما ما نباید این شایعات را با واقعیت اشتباه بگیریم. خامس و فالکائو در تیم ملی بسیار مهم هستند، اما من دوست ندارم درباره بازیکنانی صحبت کنم که در اردو حاضر نیستند.

من فکر نمی کنم مردم در کلمبیا چنین شایعاتی را باور کنند. من هر تصمیمی می گیرم درباره آن خیلی خوب فکر کرده ام. نه تنها من، بلکه مشورت با گروه فنی نیز انجام می شود و من هرگز از صحبت با آنها خسته نمی شوم.

این شایعات که خود خامس از من خواسته به اردوی تیم ملی کلمبیا دعوت نشود هرگز حقیقت ندارد، در زندگی من هرگز رخ نداده که یک بازیکن از من بخواهد در اردوی تیم ملی غیبت کند. بازیکنانی که در اردو هستند باید دو هدف مهم را در نظر داشته باشند؛ ادامه این روند و پذیرش ارزش های جدید."

تیم ملی کلمبیا در رقابت های کوپا آمه ریکا با شکست در ضربات پنالتی مقابل شیلی از دور رقابت ها کنار رفت و حالا کی روش در تقابل دوباره، در خصوص این دیدار صحبت کرده است.

سرمربی پرتغالی ادامه داد: "نتایج خود گویای همه چیز هستند و باید متوجه باشیم که در بازی اخیر مقابل شیلی مغلوب شدیم و آنها بهتر بودند. ما نمی توانیم بگذاریم همان اشتباهات تکرار شود و باید تغییر کنیم. باید درک کنیم که حریف از ما بهتر است، وگرنه هرگز پیشرفتی حاصل نمی شود. من با بازیکنان باتجربه کار می کنم. در فوتبال نیز باید بدانید که چه موقع توقف کنید.

وقتی توپ را در اختیار دارید، بدون قدرت یا سرعتی هیچ اتفاقی نمی افتد، اما وقتی توپ در اختیار حریف است همین فاکتورها کارساز می شود.

شما همانطور که تمرین می کنید بازی هم می کنید. تمرینات ما باید در بهترین زمین ها برگزار شود بلکه در بازی ها تحت تاثیر حریف قرار نگیریم. اگر از شرایط بازیکنان خبر ندارید، پس در واقع از فوتبال اطلاعی ندارید.

فالکائو بعد از جام جهانی 2014 برزیل فقط در 55 درصد اردوها دعوت شده و این به دلیل مصدومیت یا تصمیمات فنی بوده است. شما باید بدانید که چگونه تصمیم گیری کنید، من معتقدم وقتی می خواهیم برای سه امتیاز به رقابت بپردازیم، باید بهترین بازیکنان را روانه زمین کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      کی روش چه خبر؟ کسی اونجا سم پاشی نمیکنه؟

    • hamed

      كیروشششش كبیررر

    • ممد دانیالی

      خداوکیلی مفت از دست دادیم کیروش بزرگ رو..
      لعنت به دلال کروات برانکو ترسو که حتی پشت تیم خودشو هم خالی کرد و این همه هوادار پرسپولیسی که عاشقش بودن رو فروخت به خاطر یه مشت دلار بیشتر

      پاسخ ها

      • علی

        آره 8 سال هر چی دلش خواست گرفت یه جام هم نتونست بگیره برانکو کلی جام گرفت

      • بدون نام

        کاربر گرامی علی از کیروش انتظار قهرمانی جهان داشتی؟ یا آسیا؟اگه قهرمانی جهان داشتید غیر منطقی اگه قهرمان آسیا داشتید، دلایل مختلف دست به دست هم می‌دهند تا تیم قهرمان بشه، تحقیق کن کیروش زحمات زیادی کشیدن بعد از 16 سال تیم ملی دربین سوم و چهارم آسیا قرار داد، اتفاق غیر فوتبالی باعث باخت به ژاپن شد البته در جام جهانی روسیه بهترین نتیجه تاریخ حضور ایران در جام جهانی گرفته، ولی بدان هیچ کجای دنیا مربی باشگاهی هواداران علیه سرمربی تیم ملی نمیکنن با آنهمه حاشیه سازی وتخریب برعلیه سرمربی فهیم زحمت کشیده و بازیکنان تیم ملی بهترین نتیجه تاریخ گرفته، چهار زمین تمرین آماده کرد و ساختمان پک کیروش بزرگ کامل کرد از نقشه گرفته تا اجرا خودش آماده کرد

      • علی

        کاربر بدون نام با برانکو و مایلی کهن هم سوم آسیا شده بودیم چه بازی های درخشانی هم اون موقع انجام دادیم ولی دوران کی روش فقط فوتبال دفاعی از تیم ملی دیدیم و همین باعث شد نتونیم قهرمان آسیا بشیم کی روش از نظر اخلاقی هم خیلی بد بود و به همه توهین میکرد اولین چیز اخلاق خوبه بعد مسائل فنی

      • پیرمرد تنها

        کاربر گرامی علی اگر زمان برانکو ومایلی کهن سوم آسیا شدیم که باید اول میشدیم، البته اگه مربی بزرگی چون کیروش داشتیم، چون قهرمان شدن تیم به خیلی مسائل پیچیده لازم دارد، دران موقع طلایی بازیکنان تیم ملی ایران از دروازه بان تیم گرفته تا فوروارد یک سر و گردن از آسیا بالاتر بود عابدزاده علی کریمی و دایی و مهدوی کیا عزیزی و کریم باقری و خاکپور و گل محمدی وووو که در آن دوران نابغه ای خود ساخته بودن و فاکتور مهم حمایت کامل از سرمربی تیم ملی وبازیکنان توسط رسانه‌ها بود که یار 12 ميگفتن، ازشما کاربر محترم تشکر میکنم قضاوت به عهده شما میزارم آیا از تیم کیروش بجای حمایت وهمکاری علیه سرمربی وبازیکنان حاشیه سازی وتخریب وهوادارن باشگاه برعلیه سرمربی تیم نکردن در مورد رفتار شخصی کیروش فرمودید، طبیعی است آنهمه هجمه حاشیه سازی وتخریب، علنا گفته سرمربی وارونه تعریف کردن آنهم توسط مجری تلویزیون که با زبان انگلیسی آشنایی کامل نداره طبیعی از خود دفاع لااقل بکنه، دفاع بد اخلاقی نیست، زمانی کیروش آوردن دوران بازیکنان استثنایی به پایان رسیده بود وباید نسل جدید وارد میشدن، آقای کیروش به نحو احسن انجام داد و در کنار آن کارهایی یادگار گذاشته که در تاریخ فوتبال انتخاب مربی بی نظیر بود غیر از چهار زمین تمرینی برای تیم ملی ساختمان پک کامل کرد که در خاورمیانه نمونه است، باور کنید فدراسیون نقشه ساختمان پک نمیتوانست تهیه کنه چه رسد اجرا،،، آخرین کلمه هزینه تهیه نقشه ساختمان پک بیشتر از ساخت و غیره ميشد که توسط دوست کیروش هدیه به فدراسیون فوتبال ایران شد،،، با احترام فراوان کاربر گرامی علی آقا گل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج