۹۱۶۵۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

پیشکسوت استقلال حامی تیم المپیک ایران

حسن روشن، پیشکسوت استقلال بعد از ظهر امروز با حضور در اردوگاه تیم المپیک ایران، حمایت خود را از جوانان برای دستیابی به سهمیه این رقابت‌ها اعلام کرد.

ورزش سه: حسن روشن، پیشکسوت استقلال بعد از ظهر امروز با حضور در اردوگاه تیم المپیک ایران، حمایت خود را از جوانان برای دستیابی به سهمیه این رقابت‌ها اعلام کرد.

حسن روشن، مهاجم سابق استقلال که همواره با اظهارات بی مهابانه و جنجالی خود یکی از منتقدان فوتبال ایران محسوب می‌شود، در اقدامی جالب توجه امروز در تمرین تیم امید که زیر نظر حمید استیلی و دیگر دستیاران او برگزار می‌شود حضور یافت و حمایت خود را از جوانان حاضر در اردو برای تحقق رویای حضور در المپیک اعلام کرد و با آنها به گفتگو پرداخت.

پیشکسوت استقلال حامی تیم المپیک ایران

تیم المپیک ایران بعد از اینکه طی سالیان اخیر با حضور مربیانی همچون محمد خاکپور، نلو وینگادا، غلامحسین پیروانی، کوردس، مایلی کهن، و ... نتوانسته سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد و اکنون در میان جنجال‌ و حواشی‌هایی که شکل گرفته، حمید استیلی و دستیارانش امیدوار هستند با تکیه بر ستاره‌های جوانی که در اختیار دارند، این طلسم چهل و اندی ساله را بشکنند و باید دید در این راه موفق خواهند بود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      دقت کنید ب مربیان قبلی تیم امید . عبدی رو هم اضاف کنید.‌همه لنگی بودن لنگیا چهل ساله این تیمونابود کردن هنوزم ول کن نیستن. کسی هم این تیمو از دستشون نجات نمیده چون همه پشتشونن

      پاسخ ها

      • محمد

        تنها افتخار کاج صغیر قهرمانی اسیا درحضورچهارتیم درجه سه آسیا وآن هم درتهران بوده. البته قهرمانیشون دردسته سوم لیگ تهران یادم رفت.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      • م.ر.ا

        واقعا گل گفتی

    • ناشناس

      روشن که تکلیفش مشخصه.پاچه همه میگیره.توکار عالم وآدم دخالت میکنه.برای نشان دادن اختلافش بامجیدی سرتمرین امید میره.آقای روشن این خوب نیست.ازرقیب یادبگیرکه دوتا دستیار همفکرش را به کارگرفت.

    • بدون نام

      از اينكه پيشكسوتان حامي تيم هاي ملي باشن وتو اردوها برن بهشون روحيه بدن كار خيلي خوبيه ولي جناب روشن ودبگر پيشكسوتان استقلال برا مجيدي اين كارو نكردن؟چرا هيچكدوم حتي تو مصاحبه هاشون قبل وبعد از استعفاي مجيدي هيچ گونه حمايتي نكردن؟ ولي ميبينيم جناب فنوني زاده دبروز برعليه مجيدي مصاحبه كرده وروشن هم رفته اردوي المپيك واسه روحيه دادن ؟؟؟؟الان ديگه مشخص شده چرا استقلال تو اين سالها نتيجه نميگيره دليلش مصاحبه ها وحسادت هاي همين پيشكسوتان سهم خواه استقلاله كه با مصاحبه هاشون هواداران روتحريك ميكنن عليه بازيكن مدير عامل وزير وغيره شعاربدن شما حركات اين به اصطلاح پيشكسوتان رو با علي پروين مقابسه كنبد بخدا تمام مشكلات استقلال از همين هاست كه ارامش رو از استقلال گرفتن

    • بدون نام

      استلی لنگی زیر آب زن سوپر من فوتبال

      پاسخ ها

      • محمد

        البته سوپر زن!!خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    • چهار فينال اسيا

      اين حسن شلاق خور ..بايد بره بميره...اصلا فكر كنم اين تاجي باشه ..حسن روشن بي تعصب

    • چهار فينال اسيا

      سالي كه تاج قهرمان شد لنگ هم بود با محمدان بنگلادش شكست خورد ريد حزو شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین اگه تیمهای اون سالها ضعیف بودن خوب برای لنگ هم ضعیف بودن مثل محمدان بنگلادش اما به محمدان باختن با مربیگری ناصرحجازی وگل بیژن طاهری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج