جاباما
۹۱۶۵۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ایده جالب اما استون برای سرزمین زامبی‌ها

اما استون، ستاره فیلم "سرزمین زامبی‌ها" که قسمت جدید آن در روز‌های آتی به سینما‌ها می‌آید، برای آینده فیلم ایده‌های جالبی دارد.

ایران آرت: ۱۰ سال پیش بود که فیلم "سرزمین زامبی‌ها" اکران شد و این فیلم کمدی و زامبی محور طی این سال‌ها محبوبیت زیادی را به دست‌آورده و حال یک دهه پس از قسمت اول و کمتر از دو هفته دیگر، فیلم "سرزمین زامبی‌ها: دابل تپ" که دنباله قسمت اول است به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. به‌تازگی نیز تریلر جدیدی از فیلم ""سرزمین زامبی‌ها ۲"نیز منتشر شده است.

ایده جالب اما استون برای سرزمین زامبی‌ها

اکنون به‌نظر می‌رسد که یکی از ستارگان زامبی‌لند ایده جالبی برای قسمت سوم داشته باشد. روبن فلیشر، کارگردان فیلم "سرزمین زامبی ها: دابل تپ" گفت که اما استون، بازیگر نقش ویچیتا، ایده جالبی برای آینده مجموعه دارد.

فلیشر گفت: "اِما چیزی گفت که برای من بسیار بامزه بود و او امیدوار است که هر ۱۰ سال یکبار بتوانیم یک فیلم "سرزمین زامبی‌ها" بسازیم. این ایده تقریبا مثل فیلم Boyhood یا فیلم‌های مشابه است و ما فقط می‌توانیم در هر دوره شخصیت‌های خود را بررسی کنیم و ببینیم که آن‌ها در دنیای پسا آخر الزمانی فیلم چگونه به زندگی خود ادامه می‌دهند."

به گزارش زومجی، فیلم Boyhood به‌کارگردانی ریچارد لینکلیتر، در سال ۲۰۱۲ اکران شد، اما مراحل فیلمبرداری آن بیش از ۱۲ سال طول کشید و در آن شاهد پسری از سن ۶ سالگی تا زمان کالج رفتن آن هستیم. این فیلم در طول ۱۲ سال از بازیگران مشابه استفاده کرد و فیلم بین یک تا دو بار طی سال فیلمبرداری می‌شد. در حالی که این روش شاید برای مجموعه "سرزمین زامبی‌ها" جواب ندهد، اما همه این موارد به موفقیت و واکنش مخاطبان به فیلم "دابل تپ" بستگی دارد.

ایده جالب اما استون برای سرزمین زامبی‌ها

فلیشر توضیح داد: "من فکر می‌کنم که همه ما انقدر به فیلم و به همدیگر علاقه داریم که خوشحال می‌شویم که دوباره بازگردیم و یک فیلم دیگر بسازیم، اما به وضوح مشخص است که این موضوع به آنچه که مخاطبان در مورد فیلم "دابل تب" فکر می‌کنند، بستگی دارد و ما هم باید داستانی که ارزش گفتن دوباره را داشته باشد، ارائه کنیم.

سرزمین زامبی ها

بااین حال، این کارگردان فاش کرد که اگر هرگز فیلم دیگری از "سرزمین زامبی‌ها" ساخته نشود، فیلم "دابل تب" می‌تواند به‌عنوان یک پایان و نتیجه‌گیری رضایت بخش عمل کند.

فلیشر گفت: "پرونده این فیلم با یک پایان رضایت بسته می‌شود و چه کسی از آینده خبر دارد و شاید با گذشت زمان ما به ایده‌هایی برسیم که منطقی باشد تا دوباره بتوانیم قهرمانان خود را دوباره به پیش هم بیاوریم و ببینیم که آن‌ها به چه چیزی رسیده‌اند. اما من فکر می‌کنم این فیلم‌ها، نوعی خاصی از فیلم‌ها هستند که همه ما برای آن احترام خاصی قائل هستیم."

فیلم "سرزمین زامبی‌ها: دابل تب" برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر امسال (۲۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج