جاباما
۹۱۶۵۳۷
۵۰۶۸
۵۰۶۸
پ

حمله کمدین معروف به سوپر‌مدل جی‌جی حدید

کمدینی که در شوی برند شانل با مداخله جی‌جی حدید از صحنه مد خارج شد، می‌گوید مانکن‌ها خودشان را بیش از اندازه جدی می‌گیرند.

ایران آرت: کمدینی که در هفته‌ مد پاریس روی صحنه‌ نمایش شانل رفت، گفت تنها قصدش از انجام این کار "شاد کردن مردم" بوده است. ماری بنولیه در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت، اهالی صنعت مد خود را زیادی جدی می‌گیرند.

حمله کمدین معروف به سوپر‌مدل جی‌جی حدید

او گفت: "حرف از پوشاک است. معلوم است که باید لذت‌بخش و بامزه باشد و مردم را خوشحال کند. اما فکر می‌کنم امروزه مد این کار را نمی‌کند. بلکه حس حماقت و متظاهر بودن به آن‌ها می‌دهد".

بنولیه توضیح داد که مخصوصاً شانل را هدف قرار داده است، چون "معلوم است که معتبرترین نام تجاری است". او افزود: "می‌خواستم در نمایش شرکت کنم تا اثرگذاری کمی در حد خودم داشته باشم و بگویم، آره. این چیزها مهم است. اینجا دارد هنر تولید می‌شود و می‌شود کاری کرد که از آن لذت هم ببریم".

حمله کمدین معروف به سوپر‌مدل جی‌جی حدید

به گزارش ایندیپندنت، بنولیه که بر صحنه با اسم ماری سن‌فیلتره شناخته می‌شود، تا کنون به چندین نمایش مد راه یافته است و همین چند روز پیش، روی صحنه‌ نمایش شرکت اِتَم رفته بود.

این فعال عرصه‌ یوتیوب که ۲۸ سال دارد، گفت که برای اجرای نمایش طنزآمیز روز دوشنبه کت و دامن قدیمی شانل را از مادرش قرض گرفت و با چرب‌زبانی، موفق شد تا به نمایش این شرکت فرانسوی راه پیدا کند. او سپس آهسته به صحنه نزدیک شد و از آن بالا رفت و در میان مدل‌ها شروع کرد به راه رفتن.

بنولیه توضیح داد که قصد داشته بر روی صحنه سیگار هم بکشد، اما جی‌جی حدید، مدل مشهور، پیش از آن که او بتواند سیگار را روشن کند، در ماجرا مداخله کرد و او را به بیرون از صحنه مشایعت کرد.

حمله کمدین معروف به سوپر‌مدل جی‌جی حدید

بنولیه در مورد حدید گفت: "بی‌ادب بود. بعد دیدم سه نفر از مدل‌ها با من دعوا دارند. نفهمیدم چرا این‌قدر پرخاش‌گرانه برخورد کرد. او که مرا نمی‌شناسد. اما درک می‌کنم که می‌خواست از دوستانش محافظت کند".

اما بنولیه افزود که با همه‌ این حرف‌ها، او از طرف‌داران حدید است. این کمدین گفت: "گمان می‌کنم حالا ما دو تا می‌توانیم دوستان نزدیک هم باشیم. او فکر کرد دیوانه‌ام. در واقع هم حق با اوست".

شانل در پاسخ به این رویداد، تأکید کرد که حضور بنولیه در نمایش، از پیش برنامه‌ریزی نشده بود. شانل گفت: "این شخص کمدینی است که به چنین شوخی‌هایی معروف است. او اخیراً ناخوانده بر صحنه‌ نمایش دیگری هم ظاهر شده است. حضورش بر روی صحنه از پیش برنامه‌ریزی نشده بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج