۹۱۶۵۵۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

موسوی: مهاجم انگلیسی به درد استقلال نمی‌خورد

علی موسوی مهاجم سابق استقلال معتقد است با اینکه این تیم مقابل گلگهر برد به دست آورده اما دغدغه ها در خصوص این تیم وجود دارد.

ایران ورزشی: استقلال در تعطیلات به سر میبرد، مثل تمام تیمهای لیگ برتر که این تعطیلی اجباری را باید به خاطر بازی تیم ملی بپذیرند اما شرایط استقلال با تمام تیمهای دیگر فرق میکند، چرا که این تیم در بازیهای لیگ برتر چندان خوب نتیجه نگرفته و فقط توانست در هفته ششم مقابل گلگهر سیرجان به پیروزی برسد که این برد هم چندان دلچسب نبود و همچنان هواداران این تیم باید نگران استقلال برای ادامه لیگ باشند و ضعفهایی که این تیم دارد.

علی موسوی مهاجم سابق استقلال هم معتقد است با اینکه این تیم مقابل گلگهر برد به دست آورده اما دغدغه ها در خصوص این تیم وجود دارد.

استقلال سرانجام مقابل گلگهر برد اما این برد به دل هیچکس ننشست و همچنان نگرانیها به قوت خود باقی است!

باید واقعبین باشیم، بازی با گلگهر به خاطر نبود تماشاگران و بازی نه چندان دلچسب دو تیم جالب نبود و به نوعی برد استقلال به دل هیچکس نچسبید. هر چند که با وجود تمام کم و کاستیها باید این برد را به فال نیک گرفت. امیدوارم که در تعطیلات تیم استقلال کامل شود و استراماچونی ابزار لازم را برای نتیجه گرفتن در لیگ پیدا کند.

استقلال در پستهای مختلفی دچار ضعف است و یکی از این پستها مهاجم است. دیاباته را ابتدای فصل با سر و صدای زیادی به استقلال آوردند اما این بازیکن عملاً هیچ کاری انجام نداد و دائماً مصدوم است!

دیاباته از وقتی که آمد نسبت به هزینهای که برای او کردند بازدهی لازم را برای استقلال نداشت. بهتر است سرمایهگذاری را روی بازیکنانی انجام دهند که گرهگشا باشند. الان هم دنبال آوردن مهاجم انگلیسی هستند. آوردن این مهاجم هم کار غلطی است.

چرا؟

چون بازیکنان انگلیسی در ناز و نعمت زندگی کردند و اگر امکانات باشگاه استقلال ببینند فوراً تصمیم به جدایی میگیرند. به درد استقلال مهاجم خوبی از کشورهایی مثل کرواسی میخورد که امکاناتشان به ایران نزدیک است.

استقلالیها در طول فصل جاری یا در جریان بازی اخراج میشوند و یا اینکه بعد از بازی توسط کمیته انضباطی محروم میشوند، در کل تیم استقلال به تیم خشنی تبدیل شده است! دلیل این همه خشونت چیست؟

بله قبول دارم که استقلال تیم عصبی شده است، دلیلش هم کاملاً واضح است. این تیم آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفته و فشار عصبی زیادی روی بازیکنان و کادرفنی است. به همین دلیل است که از هوادار گرفته تا بازیکنان استقلال در فصل جاری عصبی هستند. اگر استقلال در شرایط بهتری قرار بگیرد قطعاً اینقدر عصبی و پرخاشگر در لیگ حاضر نمیشود.

رأی سوپرجام بعد از یک سال اعلام شد و قهرمانی را به تیم پرسپولیس دادند، نتیجهای که پیش از این هم پیشبینی میشد. خیلیها بر این عقیده هستند که استقلال نباید از ابتدا اقدامی برای شکایت میکرد و اینطور فقط هزینه گزافی به خاطر این شکایت پرداخت کرد.

به نظرم در این شکایت وظیفه مسئولان فدراسیون این بود که در فضایی کاملاً دوستانه دو مسئول استقلال و پرسپولیس را دعوت میکردند و بازی سوپرجام را برگزار میکردند تا قهرمانی آن هم به قهرمانش بچسبد وگرنه قهرمانی که از طریق پیک و آژانس به دست باشگاهی برسد، قهرمانی نیست. فکر نکنم این قهرمانی به دل پرسپولیسیها هم چسبیده باشد.

تاکنون کارآیی آقای استراماچونی را چطور دیدید؟

استراماچونی ابزار لازم را برای نتیجه گرفتن در دست ندارد. توان بازیکنان استقلال هم در همین حد است. به طور کلی دست استراماچونی خالی است وگرنه من بازیکنی را در استقلال ندیدم که کم کاری کند.

یعنی شما هم معتقدید که استقلال بازیکن بزرگ ندارد؟

نه ندارد. استقلال بازیکن خلاق و تمامکننده ندارد. ابتدای فصل ۲۰ بازیکن در اختیار استراماچونی گذاشتهاند و گفتهاند که با همین ابزار به کار خود ادامه بده.

عاقبت تیم استقلال را در لیگ نوزدهم چطور پیشبینی میکنید؟

به همین رویه پیش بروند به مشکل برمیخورند مگر اینکه در ادامه تیمشان را تقویت کنند. تیم استقلال در حال حاضر زهردار نیست و باید در ادامه بازنگری کنند و بازیکنانی را بیاورند که تمامکنندههای خوبی بوده و تیم حریف را به زحمت بیندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی

      آقایون به اصطلاح پیشکسوت کمتر دنبال سهم خواهی باشید و دست از سر استقلال بردارید لطفا... آقای موسوی نه اینکه خودت مهاجم شش دانگی بودی و تمام موقعیت هاتو گل میکردی حالا میای به مهاجم انگلیسی که رزومشم مشخصه و تو بالاترین سطح فوتبال دنیا توپ زده ایراد میگیری.. خوبه که هنوز خیلی از هوادارا بازی مزخرفتو به یاد دارن و خود منم هیچ وقت یادم نمیره چه توپ های مفتی رو گل نمیکردی که گل نکردنشون سخت تر بود تا گل شدنشون... هنوز بازی استقلال و جوبیلو ایواتا رو یادمون نرفته که چهار پنج تا موقعیت صدرصد صد در هزار رو براحتی خراب کردی و ما رو تو حسرت ستاره سوم آسیا گزاشتی و خون به دل ناصر خان حجازی و هوادارا کردی بخدا قسم اگه نصف توپ هایی که بهت رسید رو تو اون بازی گل میکردی اون فینالو با سه چهار گل اختلاف میبردیم پس خفه شو لطفا و بزارید استقلال نفس بکشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا این قهرمانی خیلی حال داد همون جوری که کیسه سه برد تو دربی اینجوری داره و بهش مینازه

    • بدون نام

      خوب تو بیا

    • بدون نام

      استرا راهشو بلده آقایون پیش کسوت لطفا سکوت کنید

    • محمد

      تورو خدا شعر نگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج