جاباما
۹۱۶۶۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد ممکن است هدایت تاتنهام را برعهده بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو که اخیراً بارها از علاقه‌اش برای بازگشت به عرصه مربیگری سخن گفته بود، علاقه‌مند است هدایت تیمی در لیگ برتر انگلیس را برعهده بگیرد. بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، در صورتی که مدیران باشگاه تاتنهام اقدام به اخراج مائوریسیو پوچتینو کنند، ممکن است به مورینیو پیشنهاد سرمربیگری اسپرز را بدهند، این در حالی است که رئال مادرید نیز در صورت قطع همکاری با زین‌الدین زیدان، آقای خاص را به عنوان گزینه سرمربیگری خود در نظر دارد.

پوچتینو که فصل گذشته موفق شد تاتنهام را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش ببرد، عملکرد تیمش در رقابت‌های فصل جاری همراه با فراز و نشیب بوده است. شکست تحقیرآمیز ۷ بر ۲ خانگی تاتنهام مقابل بایرن مونیخ در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که به دنبال آن باخت ۳ بر صفر در خانه برایتون در هفته هشتم لیگ برتر هم برای این تیم رقم خورد، شایعه احتمال اخراج مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی را برسر زبان‌ها انداخته است.

مورینیوی ۵۶ ساله پس از اخراج از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، نزدیک به یک سال است که هدایت تیمی را برعهده نداشته است. سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و اینتر که بارها اعلام کرده منتظر فرصت مربیگری مناسبی است، گفته می‌شود از ماه مِی تا سپتامبر تاکنون پیشنهاد باشگاه‌هایی همچون موناکو، لیل، ولفسبورگ، شالکه و میلان را رد کرده است. در تازه‌ترین مورد هم حضور او را روی نیمکت المپیک لیون نسبت داده‌اند.

این سرمربی پرتغالی که در حال حاضر به عنوان کارشناس و مفسر با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» همکاری می‌کند، در حال یادگیری زبان آلمانی است و این شاید نشانه‌ای از علاقه وی به مربیگری در بوندس‌لیگا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج