۹۱۶۶۳۷
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

برانکو به پرسپولیس تخفیف نداد

برانکو پس از جدایی از پرسپولیس هنوز موفق نشده طلبش از پرسپولیس را بگیرد و مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه با وکیل سرمربی سابق این باشگاه درخواست تخفیف کردند.

خبرآنلاین: بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای گرفتن مطالبات خود به فیفا شکایت کرد، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه خواستار مذاکره با او یا وکیلش شد تا این موضوع بدون رسیدگی در فیفا بین طرفین بر طرف شود.

به همین دلیل وکیل سرمربی سابق پرسپولیس روز یکشنبه به تهران آمد و جلساتی را با انصاری‌فرد برگزار کرد. در نهایت وکیل برانکو سه‌شنبه شب راهی زاگرب شد تا این مربی کروات را در جریان مذاکرات قرار دهد.

در این جلسه مدیرعامل پرسپولیس از وکیل برانکو درخواست کرد تا با توجه به در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی حاکم برای باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه تخفیف داده شود.

انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد داد اگر برانکو تخفیف دهد، مبلغ مورد توافق تقسیط شود تا آنها بتوانند با سرمربی سابق خود تسویه حساب کنند.

وکیل برانکو اما زیر بار تخفیف مد نظر باشگاه پرسپولیس نرفت و بعد از صحبت‌هایی که با این مربی کروات انجام داد در نهایت اعلام کرد که فقط می‌تواند ۵ درصد از طلب برانکو را به آنها تخفیف دهد و بیشتر از این رقم، امکان‌پذیر نیست.

این در حالی است که تخفیفی که باشگاه پرسپولیس در نظر داشت رقم خیلی بیشتری بود که در مذاکراتی که صورت گرفت درباره آن توافق نشد تا وکیل برانکو بدون توافق خاصی راهی کرواسی شود.

در نهایت قرار شد وکیل برانکو به کرواسی رفته و بعد از در جریان قرار دادن او از جریان مذاکرات صورت گرفته، پاسخی به باشگاه پرسپولیس ارسال شود. پاسخ برانکو به پرسپولیس قرار است به این باشگاه ایمیل شود و حالا مدیران باشگاه منتظر هستند تا ببینند در نهایت و بعد از این مذاکرات چه اتفاقاتی در خصوص این پرونده رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی اصل

      حالاهی بعضی ازهواداران احساسی سنگ اون نامردوبه سینه بزنن.اون ازبلایی که درپیش فصل سره باشگاه وهوادارااوردبرنامه داد.لیست داد.اماالکی وبرای فریب دادن باشگاه جون باالاهلی توافق کرده بود.حتماهوادارایادشونه که باقال گذاشتن همه چه استرسی بجون میلیونهاهوادارانداخت.اینم ازدستمزدش که فقط5%میخوادتخفیف بده درحالیکه کلی هم پول ازدلالی اون دوتااوکراینی وبودیمیربه جیب زد. هوادارای گل التماس کمی منطق.

    • بدون نام

      بعد اقایون لنگی میگفتند برانگوبدونه هیچ ضرروزیانی طویله عبده راترک کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسم باشگاهتو رو ما نذار

      • کامی

        شعور داشته باش

      • ناشناس

        ما باید فکر کنیم که اینها خارجی هستند.بالطبع تمام وکمال دنبال حق وحقوق خودهستند

      • بدون نام

        طویله عبده همیشه همینطوری بوده . حالا هم 18 میلیارد از بودجه ای که ب باشگاه دادن گم شده .. گم شده فقط شاید خودشون بال در اوردن رفتن پشت بوم.خخ

    • علی

      اقای به اصطلاح ایرانی الاصل خواهشن جای ما هوادارها اظهارنظر نکن بروبچسب به کیسه خودت چقدر دوست دارید خودتتون وجای ما نشون بدید در ضمن اگر واقعا بخوایم احساسی فکر نکنیم این حق اقای برانکو تاس سوز است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی ی فکری هم ی حال 18 میلیارد گم شده تو طویله تون بکن

      • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

        ما خودمونو با شما مقایسه کنیم؟ خخخخخخ روتوبرم لنگی. ما استقلالیا جامون خوبه و بیشترین افتخارات فوتبالی رو داریم.‌مایی ک دوبار قهرمان آسیاشدیم و پرافتخارترین تیم جام حذفی ایرانیم و لنگ حکومتی رو تو بازی رو در رو پنج بار ببشتر بردیم چرا باید خودمونو با شما لنگیای بی افتخار مقایسه کنیم؟ ن. بلکه سالهاس ما داریم میگیم لنگیای حقیر خودتونو باما مقایسه نکنید چون هیچی ندارید. شما خوشحالید ک به هر طریقی از طریق هوچیگری و بی مدرک حرف زدن و زور میخاید خودتونو با ما مقایسه کنید

    • به تو چه

      غلت کرده برانکویاهمون برانکارد

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        غلط درسته با سواد

      • ممد دانیالی

        غلط درسته با سواد

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      هفده ملیارد پولو دزدیدن و ملوم نیس چیکارش کردن. با شرکت ریحان هم قرار داد بستن و هشت ملیارد گرفتن همیت ک پولو گرفتن زدن زیر قرارداد و پول شرکت ریحانو هم پس نمیدن. چهارسال هدایتی با پولهای مردم و پولهای دزدی ساپورتشون کرد حالا ک هدایتی بخاطرهمون پولها زندانه و حکم اعدامش اومده خودشون دست بکار شدن افتادن به دزدی و گوشبری. مکتب لنگ. این پولهای شرکت ریحان رو هم میخاید انکارکنید؟ بابا پاک باشید ازپاکی دفاع کنید نه از دزدی و حقخوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج