۹۱۶۶۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نعمتی: امیدوارم بتوانم نظر ویلموتس را جلب کنم

علی نعمتی، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو ابراز امیدواری کرد، بتواند نظر مارک ویلموتس را برای حضور در اردوی تیم ملی جلب کند.

خبرگزاری تسنیم: علی نعمتی با اشاره به عملکرد شهر خودرو در شش بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: در چند بازی اول هماهنگی کامل را نداشتیم، ولی به مرور زمان شرایط بهتر شد. امسال واقعاً تمام بازی‌ها سخت است و باید خیلی تلاش کنیم تا خوب امتیاز بگیریم،‌ حتی بازی با تیم‌های پایین جدول. بعد از پایان فصل گذشته تعدادی از بازیکنان ما جدا شدند، ولی امسال چند بازیکن خوب جذب کردیم و فکر می‌کنم قوی‌تر از فصل گذشته هستیم. تا الان هم خوب امتیاز گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا شهر خودرو می‌تواند در این فصل قهرمان لیگ شود؟»، بیان کرد: ما فصل گذشته هم شانس قهرمانی داشتیم، ولی با چند اشتباه و بی‌تجربگی قهرمانی را از دست دادیم. امسال اما دنبال جبران هستیم و شک نکنید که جزو مدعیان جدی هستیم. البته تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و استقلال هم شانس دارند. تلاش می‌کنیم تا در این فصل در هر سه جام عملکرد خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در مورد عملکرد خودش در بازی‌های گذشته تصریح کرد: در بعضی از بازی‌ها از عملکردم راضی نبودم، ولی در بازی با پرسپولیس شرایط ایده‌آلی داشتم. امیدوارم در بازی‌های بعدی خیلی بهتر از این کار کنم تا بتوانم نظر ویلموتس را برای حضور در تیم ملی جلب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج