جاباما
۹۱۶۶۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آبراهام: عاشق بازی برای تیم ملی انگلیس هستم

مهاجم جوان چلسی و تیم ملی فوتبال انگلیس می‌گوید با خوشحالی انگلیس را انتخاب کرده و دوست دارد کنار هری کین بهترین مهاجم جهان بازی کند.

ایسنا: به نقل از دیلی میل، ستاره این روزهای چلسی که بازیکن جوانی است دو بازی ملی برای انگلیس انجام داده است ولی چون این دو بازی دوستانه بوده و جزو بازی‌های رسمی تحت فیفا نبوده است، او می‌تواند به خاطر اصالت نیجریه‌ای که دارد تیم ملی فوتبال نیجریه را انتخاب کند ولی او ترجیح داد انگلیس را انتخاب کند و در فهرست جدید گرت ساوت‌گیت نیز حضور دارد.

آبراهام درباره دعوت به تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: من در انگلیس به دنیا آمدم و این‌جا بزرگ شدم و همیشه دوست داشتم برای تیم ملی فوتبال انگلیس بازی کنم و خوشحالم این فرصت به من رسیده است تا بتوانم خودم را نشان دهم. همیشه بازی برای انگلیس رویای بزرگی بوده است که من به دنبال آن بودم و خوشحالم اکنون می‌توانم در کنار هری کین بازی کنم. من کاملا آماده هستم و می‌خواهم در تیم ملی انگلیس نیز بدرخشم و خودم را نشان دهم. دوست دارم سال‌ها این‌جا باشم و در خط حمله انگلیس بازی کنم. بازی برابر هری کین افتخار بزرگی است و دوست دارم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم. کین مهاجم بزرگی است و قابلیت‌های زیادی دارد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من توانستم در چلسی خودم را نشان دهم و آقای گل لیگ برتر هستم و به همین خاطر است که به تیم ملی انگلیس دعوت شدم و باید الان بتوانم در تیم ملی نیز خودم را نشان دهم. همیشه به توانایی‌های خودم باور داشتم و می‌خواهم به تیم کمک کنم نتایج خوبی به دست بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج