جاباما
۹۱۶۶۸۲
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

نوری: استقلال به ۳ بازیکن نیاز دارد

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم باید آرامش داشته باشد تا به‌روزهای اوج خودش برگردد و با کسب نتایج خوب هوادارانش را خوشحال کند.

ایلنا: محمد نوری پیشکسوت استقلال به آینده تیم استراماچونی خیلی امیدوار است و معتقد است این تیم اگر تقویت شود و نقاط ضعف خودش را برطرف کند قطعاً می‌تواند جزو مدعیان باشد چون استقلال تیم بزرگی است و همیشه از غیرممکن‌ها ممکن ساخته است.

بازی بدی نبود. به‌هرحال استقلال یک مقدار زمان می‌خواهد چون تغییرات زیادی در بین بازیکنانش داشته و استراماچونی هم تازه آمده و تا نسبت به تیمش آشنایی به دست بیاورد زمان می‌برد و فکر می‌کنم از هفته ۸-۹ بهتر کار کند. درمجموع استقلال آن استقلالی که هواداران می‌خواهند، نیست. مربی تازه آمده و باید به او زمان بدهیم. استراماچونی به جوان‌ها فضا داده و این جوانان تا جا بیفتند زمان می‌برد و تیم بهتر می‌شود.

البته استقلال باید چند بازیکن اضافه کند چون نیاز به یک پلی میکر و یک مهاجم گلزن دارد و این چند گلی هم که زده‌اند روی تیزهوشی خود بچه‌ها بوده است. البته خط دفاع تیم هنوز مشکل دارد و توپ‌هایی که پشت دفاع می‌اندازند تیم را به خطر می‌اندازد و باید کسی باشد که عمق دفاع را پوشش بدهد. یزدانی و دانشگر یک‌شکل هستند و یکی مثل پژمان منتظری که بتواند خط دفاع را مدیریت کند لازم دارند. امیدوارم در این تعطیلات روی نقاط ضعف تیم کارکرده و آن را برطرف کنند تا در ادامه راه بهتر کار کنند.

این بازی بدون تماشاگر بود. در مورد محرومیت تماشاگران چه نظری دارید؟

وقتی خودم بازی می‌کردم و تماشاگر در استادیوم بود روحیه بهتری می‌گرفتم. استادیوم خالی انگیزه‌ای به بازیکن نمی‌دهد. البته فشار روی تیم زیاد بود و در این دیدار که تماشاگران نبودند بچه‌ها راحت‌تر کار کردند وگرنه بازی بدون تماشاگر اصلاً به بازیکن انگیزه‌ای نمی‌دهد به‌خصوص برای استقلال و پرسپولیس که تمام انگیزه را هواداران به تیم می‌دهند.

عدم حضور استراماچونی روی نیمکت در بازی با گل‌گهر مشکل‌ساز نشد؟

وقتی سرمربی کنار خط نباشد نمی‌تواند دستورات تاکتیکی را به بازیکنانش بدهد و وقتی کنار خط باشد بهتر می‌تواند کارش را ارائه کند و غیبت استراماچونی نمی‌تواند بدون تأثیر باشد و قطعاً تأثیر داشته اما درمجموع استقلال شاید فوتبال زیبایی ارائه نکرد اما ۳ امتیاز خیلی مهم بود که گرفت چون جایگاه استقلال اینجای جدول نیست و این برد کمک کرد تا در بازی‌های بعد بهتر نتیجه بگیرد و جزو مدعیان باشد.

عده‌ای معتقدند حسینی با رفتن رحمتی از استقلال افت کرده است. این نظریه را قبول دارید؟

اعتقاد دارم اگر یک گلر بخواهد آماده باشد باید یک نفر هم‌سطح خودش در کنارش باشد تا رقابت کنند و آماده باشند. حسینی ازنظر فنی و اخلاقی خوب است اما قبول دارم که نسبت به سال قبل افت کرده است و فشار روی او است چون گلر اول استقلال است و ذخیره هم‌سطح خودش ندارد. فکر می‌کنم به حسینی احساس غرور دست داده و باید این غرور را از خودش دور کند تا برای استقلال و تیم ملی مفید باشد.

اینکه بعضی‌ها می‌گویند استقلال روبه‌پیشرفت است را قبول دارید؟

فکر می‌کنم استقلال بهتر از این‌ها می‌شود. یک سری از پیشکسوتان هستند که هنوز استراماچونی نیامده بود شمشیر را از رو بسته بودند و می‌گفتند به درد نمی‌خورد درصورتی‌که باید به استراماچونی فرصت داد و حداقل تا نیم‌فصل به او زمان بدهیم. الان تیم از اول فصل بهتر شده و به جوان‌ها فضا داده‌اند و یک مقدار زمان بدهیم تا تیم بهتر از این هم بشود.

به‌هرحال استراماچونی ایتالیا بوده و اگر هم نتیجه نگرفته با احترام به مربیان ایرانی از مربیان ما خیلی بهتر است چون در کشوری مثل ایتالیا کارکرده است. همه کمک کنند تا استراماچونی در استقلال موفق شود. استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود به شرطی که نقاط ضعف تیم برطرف شود و ۲-۳ تا بازیکن اضافه شوند تا تیم پیشرفت کند.

دستیار ایرانی الان می‌تواند برای تیم مفید باشد؟

همان اول که جلسه معارفه استراماچونی بود با دستیار ایرانی مخالفت کرد و شاید ذهنیت او را خراب کرده‌اند و قید مربی ایرانی را زد. به نظر من باید مربی ایرانی کنار استراماچونی باشد تا افکارش را به بازیکنان منتقل کند. مربی ایرانی خیلی خوب الان می‌تواند به تیم کمک کند ضمن اینکه جواد زرینچه قبلاً کاپیتان و مربی استقلال بوده و می‌تواند به استراماچونی کمک کند و در کل موافق حضور مربی ایرانی هستم.

منصور رشیدی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که استقلال امسال سهمیه آسیا هم نمی‌گیرد. در این رابطه چه نظری دارید؟

به‌هرحال جایگاه استقلال اینجای جدول نیست و حتماً جزو ۳ تیم جدول خواهد بود. این‌طوری نیست که استقلال پایین جدول بماند و بازی به بازی بهتر می‌شود به شرطی که آرامش داشته باشند. احتمال آن هست که سهمیه نگیرند چون فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و اگر نقاط ضعف تیم را برطرف نکنند من هم می‌گویم نتیجه نمی‌گیرند اما اگر ۲-۳ تا بازیکن به تیم اضافه شوند و نقاط ضعف برطرف شود سهمیه آسیا را می‌گیرد.

امید به قهرمانی هم دارید؟

هیچ‌چیزی دور از ذهن نیست چون استقلال همیشه استقلال است و تیم بزرگی است اما روندی که می‌بینم اگر نقاط ضعف را برطرف کنند دور از دسترس نیست. البته کار سخت است و از این به بعد بازی‌ها به‌مراتب سخت‌تر هم می‌شود و اگر استقلال آرامش داشته باشد باقدرت و صلابت می‌تواند جلو برود چون تیم بزرگی است و همیشه از غیرممکن‌ها ممکن ساخته و امسال هم می‌تواند قهرمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال بخواد موفق بشه بجز اسماعیلی باید همشون عوض بشند

    • بدون نام

      مثلا غیر ممکن بود العین 6 تا بهشون بزنه ولی استقلال ممکن کرد.

      پاسخ ها

      • محمدزمانیان

        اره مثله الهلال یا موشک از طرف سرورتون امیر خان با دست فرمون استنلی

      • محمدزمانیان

        لنگی امثال دسته دو منتظرتونه

      • بدون نام

        قول میدم امسال لنگیا رتبه ای پایینتر از دهمی جدول هستن با این بازیکنان بی کیفیت

    • بدون نام

      آقای نوری زحمت کشیدین فرمودین تیم بعد ارهفته هشتم ونهم خوب میشه برفرض اینکه شما درست میگویید خوب این چه مشکلی اراستقلال حل میکنه آیا ازدست دادن بیست امتیازتا هفته هشتم یا نهم همان طرح مهندسی شده چندسال اخیرنیست که استقلال نتونه صدرنشین بشه چه برسه به قهرمانی !!!؟؟؟ بحث ما همینجاست که چرا استقلال چهارساله نیم فصل تیم منسجمی نیست چرا چهارساله ثبات نداره چرا چهارساله بهترین بازیکنهاش رو ازدست میده ودرعوض بازیکنهای ضعیف وبعضا آسیب دیده را جایگزین میکنه آیا اینها حساب شده نیستش وآیا شما با این مصاحبه قصد لاپوشانی واقعیتها را دارید؟؟؟؟

    • بدون نام

      کیسه ۶تایی خور چقدر پر رویید باز هم خرید بازیکن انوقت وزیر پرسپولیسی خجالت هم خوب چیزیه اگر داشته باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج