جاباما
۹۱۶۷۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شگرد عجیب کلاهبردار برای سرقت از عابربانک

رئیس پلیس مترو تهران، از دستگیری یک کلاهبردار در مترو خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مترو تهران، از دستگیری یک کلاهبردار در مترو خبر داد.

سرهنگ سعید عطااللهی، گفت: روز گذشته طی یک درگیری در ایستگاه متروی تهران یک نفر با شکایت جعل و کلاهبرداری توسط پلیس متروی پایتخت دستگیر و در رابطه با کلاهبرداری از مسافران مترو شناسایی شد.

وی ادامه داد: با استعلام سوابق این فرد مشخص شد که او سابقه دار و پیشتر نیز در خصوص هک و جعل دستگیر و روانه زندان شده است، این متهم به مسافرانی که پای دستگاه بودند مراجعه و عنوان می کرد که سقف برداشت من از عابربانک ام پر شده و احتیاج به ۲۰۰ هزار تومان پول نقد دارم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با طرح این موضوع از شهروندان و افرادی که در محل قصد کشیدن کارت برای انجام امور شخصی داشتند درخواست می کرد که اجازه بدهند مبلغ مورد نظرش را از کارت خود به کارت این افراد جابجا کند و در ادامه مالباختگان به او این پول را به صورت نقدی با گرفتن پول از دستگاه عابربانک بگیرند و به او بدهند.

وی افزود: با توجه به اینکه این فرد از شگرد خاصی برای سرقت هایش استفاده می کرد این مسافر مترو نیز در دام متهم افتاد و این فرد که شماره کارت عابربانک خالی اش را به متهم گفته بود، متوجه حیله متهم شد و وقتی که متهم از او درخواست ۲۰۰ هزار تومان کرد او متوجه شد متهم تنها ۲۰۰ هزار ریال را به کارت او انتقال داده است.

به گفته سرهنگ عطااللهی برای متهم بامشخص شدن این موضوعات، پرونده ای تشکیل و به مقام محترم قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مترو پایتخت، از شهروندان درخواست کرد: با توجه به ازدیاد جمعیت و عجله برای رسیدن به مقصد و تراکمی که در سالن های مترو هست حتما به پشت سر توجه کنید تا یک موقع در دام جیب بر ها نیفتید که آنها با فهمیدن رمز عابربانک می توانند حساب تان را بعد از دزدیدن کارت تان خالی کنند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان به چنین افرادی اطمینان نکنید و مطمئن باشید با توجه به وجود دستگاه های پوز سیار و پوز غیر سیار در مراکز تجاری هیچ احتیاجی به این پول نقد نیست و حتی امکان دارد این کارت برای کلاهبرداری توسط این اشخاص به کار برود تا آنها بتوانند تمامی پول موجود در کارت مورد نظرشان را در کمتر از ۲۴ خارج کنند و در این صورت امکان اینکه پای شان به یک پرونده باز شود نیز وجود دارد. حتما توجه داشته باشید که همیشه سارقان و کلاهبرداران در کمین هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج