۹۱۶۸۰۲
۴۵ نظر
۵۰۲۱
۴۵ نظر
۵۰۲۱
پ

زن جوان شبانه روی شوهرش اسید ریخت!

آذر سال ۹۶ بود که یک زن دست به اقدام وحشتناکی زد و یکی از پرونده‌های جنایی تهران را کلید زد.

رکنا: آذر سال ۹۶ بود که یک زن دست به اقدام وحشتناکی زد و یکی از پرونده‌های جنایی تهران را کلید زد.

این زن کینه جو شب وقتی همه در داخل خانه شان واقع در شهرری خوابیده بودند سراغ همسرش رفت و روی این مرد اسید پاشید.

مرد که با احساس سوزش دردناک از خواب پریده بود با فریاد‌های سوختم سوختم همه اهالی محله شان را از خانه هایشان بیرون کشید.

همزمان با ناله‌های مرد جوان آمبولانس اورژانس که در تماس تلفنی اهالی خانه و همسایه‌ها از سرنوشت وحشتناک این مرد مطلع شده بودند خود را به محل اسیدپاشی رساندند و پیکر نیمه جان مرد را به بیمارستان انتقال دادند.

همزمان با انتقال مرد اسیدسوخته به بیمارستان ماموران کلانتری وارد عمل شدند و در تجسس‌های میدانی دریافتند یک خشونت خانوادگی رخ داده و همسر این مرد برای انتقام جویی یکی از هولناک‌ترین روش‌ها را انتخاب کرده است.

بازداشت زن اسیدپاش

ماموران پلیس در نخستین اقدام زن جوان را بازداشت کردند و او اقدام کینه جویانه اش را ناشی از اختلافات شدید خانوادگی دانست.

مرد اسید سوخته که در بیمارستان تحت درمان‌های تخصصی بود با وجود تلاش بسیار زیاد تیم پزشکی در جدال با مرگ تسلیم شد و با از پای درآمدن وی پرونده اسیدپاشی زن وارد مرحله جنایی شد.

زن جوان که شنیده بود شوهرش کشته شده است در بازجویی‌های جنایی به افسر تحقیق گفت: من و شوهرم از همان ابتدای ازدواجمان با هم اختلافات شدیدی داشتیم. شوهرم مرد بدخلق و بد رفتاری بود. روزی نبود کتک نخورم او مدام مرا اذیت می‌کرد گمان می‌کردم وقتی بچه مان به دنیا بیاید رفتار‌های شوهرم تغییر می‌کند تا این که صاحب یک پسر شدیم و عجیب این که همسرم نه تنها رفتارهایش بدتر شد بلکه هزینه‌های زندگی من و بچه ام را هم تامین نمی‌کرد.

وی افزود: از همسایه‌ها خجالت می‌کشیدم هربار اعتراض می‌کردم باید کتک می‌خوردم هر روز با هم دعوا داشتیم. آخرین بار دعوای میان من و شوهرم شدت گرفت و او من را به شدت کتک زد خیلی بی رحمانه رفتار کرد بچه مان شاهد بود و فقط گریه می‌کرد. وقتی دست از سرم برداشت و رفت استراحت کند فقط تنفر در وجودم بود خیلی از او کینه به دل گرفتم. من قبلا همسرم را تهدید به اسیدپاشی کرده بودم او می‌دانست اصلا دوستش ندارم، اما جدی نگرفته بود و به این حرف توجهی نکرده بود.

زن جوان با گریه ادامه داد: من آن شب تا صبح برای انتقام گیری از شوهرم فکر کردم. تا این که نزدیکی‌های صبح تصمیم گرفتم نقشه ام را عملی کنم. به انباری خانه رفتم و ظرف چهار لیتری حاوی اسید را برداشتم. من با ظرف اسید بالای سر شوهرم که خوابیده بود ایستادم. می‌خواستم او را تهدید کنم تا دست از بد رفتاری بردارد، ولی او با دیدن من بالای سرش از خواب پرید و ناخواسته ظرف اسید روی سرو صورتش ریخت. من که شوکه شده بودم بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، ولی انگار کار از کار گذشته بود.

زن اسیدپاش جنون ندارد

زن اسیدپاش که خونسردانه اعتراف می‌کرد با دستور بازپرس جنایی تهران در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت که سلامت روان وی تایید شد و متخصصان پزشکی جنایی اعلام کردند این زن جنون ندارد.

پرونده عروس اسیدپاش بعد از صدور کیفرخواست و بازسازی صحنه جنایت برای محاکمه در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت و او در نخستین جلسه محاکمه با اصرار مادرشوهرش برای قصاص وی روبه رو شد.

زن جوان نیز به دفاع از خود پرداخت و از خانواده شوهرش خواست تا به خاطر فرزندش او را ببخشند.

مجازات قصاص

با رد این درخواست از سوی مادرشوهر این زن اسیدپاش، قضات وی را به قصاص محکوم کردند و این حکم با اعتراض عروس کینه جو در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و، چون در روال رسیدگی به پرونده، گزارش پزشکی قانونی به اولیای دم ابلاغ نشده بود قضات دیوان عالی کشور حکم صادر شده را تایید نکردند و پرونده را برای رفع نواقص به دادگاه برگرداندند.

دادگاه دوم

زن جوان دیروز بار دیگر در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه گزارش پزشکی قانونی به اولیای دم ابلاغ شد و مادر مقتول گفت: من به هیچ عنوان از خون پسرم گذشت نمی‌کنم و برای عروسم قصاص می‌خواهم. این زن مستحق مرگ است.

سپس زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت به دفاع از خود پرداخت و گفت: باور کنید من قصد کشتن همسرم را نداشتم. فقط می‌خواستم او را بترسانم تا دست از بداخلاقی بردارد. حتی قبلا بار‌ها به او گفته بودم با اسید خودم و پسرمان را می‌سوزانم، ولی شوهرم با بی اعتنایی جوابم را می‌داد. رفتار‌های بد همسرم و بی اعتنایی‌های او به من و زندگی مان موجب شد تا دست به این کار بزنم. حالا پشیمانم و از خانواده همسرم تقاضا دارم به خاطر نوه خردسالشان مرا ببخشند.

بنابر این گزارش؛ در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا اینا همه هیچی ، آدم بچه خردسال داره اسید نگه میداره توی خونه

    • فرهاد

      تصمیم انی گرفته بخاطر تنفری که از شوهرش داشته باید بهترین کار میکرد ازش جدا میشد

    • بی نام

      دلم واسه این زن میسوزه.کسی نمیدونه چقدرتوزندگی عذاب وسختی کشیده که دست به این کارزده.حالاهم پشیمونه.گاهی وقتافقط طلاق راه حل خوبیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله چقدر اذیت شده که دست به چنین رفتاری زده

    • هاشم اصلي

      به نظر من این زن که دست به همچین کاری زده در دعواها هم اگه نگیم صد در صد پنجاه در صد مقصر بوده وباعث درگیری با شوهرش بوده او باید قصاص شود لیاقت مادر بودن رو ندارد

    • بدون نام

      گاهی اوقات مردا به دلیل حق طلاق زن رو به حد جنون میکشن . من زنم خیانت میبینم و هربار به دلیل اعتراضم به کار همسرم حسابی کتک میخورم باور کنید التماس میکنم طلاق بده بدون اینکه ازش چیزی بخوام و برو پی زندگیت ،بخاطر اینکه زجرم بده این کار رو نمیکنه . خب نتیجه اش میشه این زن برای رهایی از دست یک مرد کثیف مجبور به اقدام احمقانه تر میشه. چرا مردا باید بخاطر حق بیشتر زنان رو عذاب بدن. مشکل قانون نه آدما جامعه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضی وقتام زن خوبه مرد زیر سرش بلند میشه یه دفعه زنش و طلاق میده کلا مرد بد و خدا نصیب گرگ بیابون نکنه زن بد و هم همینطور هر دوشون بدن

      • لیلا رستگار

        خودت هم اگه زن زندگی بودی بهترین زندگی را داشتی حتما هم خودت مشکل داری من چهل سال هست که زندگی مشترک دارم بهترین زندگی را دارم چونکه شوهرم را دوست دارم خیلی هم بد اخلاق هست ولی چون زندگیم را دوست دارم بهش محبت میکنم اون هیچ چیز برای ما کم نمیزاره خیلی تلاش میکنه برای خانواده اش مرد وقتی از زنش محبت ببينه کوه را هم جابجا میکنه شما بلد نیستید شوهر داري کنید لطفا از بقیه یاد بگيريد

      • بدون نام

        غم انگیز تر از نظر شما ک گفتید عذاب میکشید و طلاقتون نمیده نظر این نخود مغزهای مثلا خانم هستش دلم برای این خانوم و امثال این خانوم میسوزه فک میکنن خوشبختن ولی بدبخت و ذلیلن

      • بدون نام

        لیلا خانم حتما باید بیان از شماها یاد بگیرن؟راستش من خودم با شوهرم مشکلی ندارم حتی اون مشکلاتی که شما گفتی داریم ندارم ولی به خودم اجازه نمیدم به زنهایی که شوهراشون اذیتشون میکنن بگم تقصیر خودته و بیا از من یاد بگیر!هیچ کس تو خلوت وزندگی بقیه نبوده که بتونه قضاوت کنه!شمایی که اینقدر راحت دل یه زن دیگه رو میشکونی که بگی خودت خیلی خوبی فکر نکنم چیز زیادی برای یاد دادن داشته باشی که بقیه رو دعوت به یادگیری میکنی

      • الناز

        لیلا خانم
        دلیل نمیشه شما شوهرت را دوس داری با اون بد اخلاقیهایش به همه هم گوشزد کنی که همه هم دوس بدارن شاید مشکلی که ایشون داره شما نداری شما میگی شوهرم برا ما هیچ چیز کم نمیزاره .خب شاید شوهر ایشون اینکار را نمیکنه اگه شوهرشما با یه زن دیگه رابطه بر قرار کنه قبول میکنی؟؟؟
        قبول دارم که زن و شوهر باید توزندگیشون مشارکت داشته باشن اما تا حدی .شوهری که تو خونه بد اخلاقی کنه و زندگی را به کام خانواده تلخ کنه به چه دردی میخوره ؟؟؟؟شوهری که بیرون از خونه با دیگران خوش اخلاق و مهربون باشه وتو خونه با بدترین اخلاق با خانواده رفتار کنه آیا باید این شوهر را تحمل کرد؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        لیلا خانوم کجا بود این پسره ساده ها

    • بدون نام

      اموزش اموزش اموزش بردن فقرادبی فقرجامعه فقربینشی فقردانندکه چکاری بایدانجوم دهندچه کاری نبایدچه چیزبخواهند وچه چیزنخواهند!؟

    • بدون نام

      خداييش قصاص حق اين زن نيست، خدا بهش رحم كنه، به خاطر پسرش.

      پاسخ ها

      • الناز

        01/08
        یه دقت کنی به متن اونوقت میبینی شوهرش افغان بوده و زنه ایرانی

      • بدون نام

        شوهرش افغانی بوده؟؟؟ خداییش چی دیدن از این مردهای افغانی که میرن باهاشون ازدواج میکنند

    • دونالد ترامپ

      کار خوبي کردي اين افغان زورگو رو خلاص کردي

      پاسخ ها

      • محمدطاها

        کارخوبی کردی اسیدریختی دمت گرم

      • بدون نام

        حالت خوش نیست دونالد
        دیگه داری همه رو به شکل افغان می بینی
        تا دیرتر از این نشده برو دکتر

      • دونالد ترامپ

        کاربر عزيز اين زن ايراني و شوهرش افغان بوده که کتکش ميزده حتي خونواده اون مرد افغان کاري کردن بچه هشت سالشون از مادر ايرانيش متنفر باشه توهم نيست چند تا خبر قبل تر رو بخون کامل داستانو توضيح داده داداش

      • الناز

        01/08
        یه نگاهی به متن بکن اونوقت میبینی حال خودت خوب نیست

    • بدون نام

      .. از خواب پرید و ناخواسته ظرف اسید روی سر و صورتش ریخت ..
      !!

    • بدون نام

      این چه کار کثیفی بوده

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        '''' این خانم قصد اسید پاشی به سوی همسرش را نداشته ' فقط میخواسته شوهرش را بترساند' آیا این خانم نمی توانست شوهرش را غیر از اسید شوهرش را بترساند?

    • هستی

      خوب کاری کردی،دوتا سه تا زن دیگه هم اینکارو بکنن باشوهراشون دیگه حساب کار دستشون میاد وبی اعتنایی نمبکنن

    • ۹۲۹۵

      خوبش کرد مردک روانی رو ولی حیف از خانمه

    • مهدی استقلالی

      کار خوبی کردی حیف عمر نازنین که به پای این مرد از بین بره

    • بدون نام

      مادینه وحشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق نرا اسیده

    • بدون نام

      رحمت به شیری که این زن خورده کارش عالی بود

    • صبا

      امیدوارم قصاص نشه.

    • لیلا

      خوبش کرد

    • خورشید

      اون مادرکه حالاگریه میکنه وقصاص میخوادوداغ فرزندداره ، کاش قبل ازاین جنایت به پسرش درس عاشقی ومهرورزیدن ومحبت به همسروبچه رو یادمیداد، تاپسربچه بدبخت زیردست دیگران بزرگ بشه وموجودی عیناپدرازدست داده ش، تحویل جامعه داده بشه، لعنت برجهل وبیتوجهی

    • بدون نام

      من خودم یه پسر ۳۴ ساله هستم ، به نظر من اگه همیشه دست بزن داشته حقش بوده و زنه کار خوبی کرده

    • بدون نام

      کجا هستن خانم های حامی اشد مجازات برای اسیدپاشی. یا همه مسائل رو جنسیتی مطالبه میکنید. خیلی راه داره تا مترقی بشید از جنسیت زدگی جنسیت زده

    • فاطمه رجبی

      خدایا پناه می برم به خودت چرا زنها اينجوري شده اند بخدا من که از زن بودن خودم ناراحت هستم بخاطر اینکه يه عده زنها هستند که آبروی هر چی زن را برده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش جوش نزن پوستت خراب میشه

      • الناز

        تو غلط کردی آقا فاطمه ناراحت هستی از مرد بودنت که چرا زن نشدی

    • بدون نام

      حقش بود

    • بدون نام

      خوب کاری کردی باهاش

    • ليلا

      خوبش شد

    • بدون نام

      لعنت به ماده ها

      پاسخ ها

      • الناز

        خاک برسرت مریضیت حاده سریع اقدام کن

    • صدام

      باتوجه به جنایت که منجربه مرگ شده وحالاخانواده شوهررضایت نمیدن این خانم روبندازین توی بشگه پرازاسید

    • آیناز

      لیلارستگار خواست یه چیزی بگه ک یه چیزی گفته باشه.شوهرت اصلا اخلاق نداره و اونوقت تو زندگیتو دوست داری؟؟؟‌وقتی یه مرد یه دختر رو ازکانون خونواده اش میبره به خونه خودش هیچوقت نباید ب خودش اجازه بده ک آرامش اون دخترو ک حالا شده زنش بهم بزنه.مگه بدبخت زناچیکارکردن ک بایداسترس داشته باشن اونم با اون امیدی ک میرن خونه شوهر.حالا مردبی پول باشه واینافرق داره.ولی هیچوقت یه مردنبایدبه خودش اجازه بده ک شخصیت یه زنو له کنه.وبالعکس زن هم نباید ب خودش اجازه بده آرامش شوهرشو بهم بزنه.وقتی زن و مرد به هم احترام بذارن مطمئنا خوشبخت میشن و همه چیزو کنارهم میسازن.زنی ک از مردش کتک بخوره آخرش این میشه مطمئنا..هر آدمی یه صبری داره..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج