۹۱۶۸۵۲
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

گراهام از تحریم‌های ویرانگر علیه ترکیه خبر داد

سناتور لیندسی گراهام روز چهارشنبه در واکنش به تهاجم نظامی ترکیه به شمال سوریه گفت که آنکارا بهای سنگینی برای این عملیات پرداخت خواهد کرد.

ایسنا: به نقل از خبرگزاری رویترز، سناتور لیندسی گراهام که از نزدیکان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به شمار می‌رود، مکررا تصمیم او مبنی بر خارج کردن نیروهای آمریکا از شمال شرق سوریه را هدف انتقادات خود قرار داده است.

او در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری اکسیوس اظهار داشت، تحریم‌های مذکور، ارتش و اقتصاد ترکیه را هدف قرار خواهد داد. طبق پیش بینی او، آرای سنا بر وتوی احتمالی رئیس‌جمهور در این موضوع غلبه خواهد کرد.

گراهام گفته است: "رئیس‌جمهوری، این کار را کاملا بر خلاف توصیه هر کس دیگری انجام می‌دهد. اگر او چیزی می‌داند که بقیه ما نمی‌دانیم، اعتبار این کار کاملا برای او خواهد بود و [در حالت عکس این] تمام تقصیرات گردن اوست".

گراهام از تحریم‌های ویرانگر علیه ترکیه خبر داد

گراهام به تازگی در پیام توئیتری خود، هشدار داد در صورت ورود ترکیه به شمال شرق سوریه، "تحریم‌هایی گسترده، عمیق و ویرانگر" علیه این کشور وضع خواهد شد.

کریس وان هولن، سناتور دموکرات کنگره نیز در پیام توئیتری‌اش اعلام کرد، لایحه تحریم‌ها علیه ترکیه با حمایت هر دو حزب اصلی آمریکا، امروز در سنا نهایی و ارائه خواهد شد.

از سوی دیگر رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه، می‌گوید عملیات این کشور در شمال سوریه جهت نابود کردن "گذرگاه ترور" در نزدیکی مرز ترکیه است. این عملیات امروز با حملات هوایی ارتش این کشور آغاز شد.

گراهام در مصاحبه دیگری با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفته است: "اردوغان دوست ما نیست و کنگره، [به این موضوع] واکنش نشان خواهد داد. ما در کنگره به ترکیه چراغ سبز نشان نمی‌دهیم و کردها را رها نخواهیم کرد. اگر رئیس‌جمهور [ترامپ] این کار را می‌کند، ما نخواهیم کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه لزومی داره گروهک های تروریستی رو حمایت میکنید ؟ ترکیه سوریه عراق خواستار منحل شدن این گروهک ها هستند. چرا امریکا با دادن سلاح بهشون باعث برافروختن اتش جنگ میشه ؟حالا یکی دیگه که دوست نزدیک ترامپ احمق اومده حرف میزنه تا ترامپ ادم خوبه جلوه بده هه این بازی ها تکراری شده .

    • بدون نام

      ترکیه حمله ای بی سرانجام با عواقب بی فایده شروع کرد .اگر واقعا از کردهای سوریه نگران است با دولت سوریه هماهنگ شود زیرا تنها نیروی قانونی و صادق برای کنترل عناصر مسلح داخل کشورش است

    • pooya

      الکی میگی؟؟؟؟قدرت امریکا روبه افول...خخخخخخخخ

    • بدون نام

      شماآمریکایی هاهم فیلم هستیدوهیچ کاری نمی کنید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج