جاباما
۹۱۶۸۷۱
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

ملکی: فتحی باید بماند

رئیس سابق هیئت مدیره استقلال گفت: مگر نمی‌گویند من به عنوان نماینده استقلال صورت‌جلسه را امضا کرده‌ام، مگر فدراسیون نمی‌گوید درست تصمیم گرفته؟ خب آن نامه را بدهند روزنامه‌ها چاپ کنند.

روزنامه خبرورزشی : استقلال در دادگاه CAS هم پیرامون رأی سوپرجام بازنده شد تا مشخص شود که پرسپولیس فاتح سوپرجام فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ بوده است. در رابطه با این پرونده عده‌ای پیکان انتقادات را به سمت اکبر عباسی‌ملکی برده‌اند.

رئیس اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال که تیرماه پارسال در جلسه هماهنگی مربوط به سوپرجام به عنوان نماینده تام‌الاختیار استقلال حاضر شده و برخی مدعی اند زیر نامه‌ای را امضا کرده که در آن ذکر شده استقلال در تاریخ اعلام شده (۲۹ تیر سال ۹۷) در سوپرجام حاضر نمی‌شود و همین نامه برگ برنده پرسپولیس در داخل و خارج از کشور شده است.

ملکی: فتحی باید بماند

در این ارتباط خیلی صریح با ملکی صحبت کردیم و رئیس سابق هیئت مدیره هم جواب ابهامات را داد.

دوباره بحث نامه مطرح شده است. همان نامه‌ای که می‌گویند شما امضا کرده‌اید؟

مگر نمی‌گویند من به عنوان نماینده استقلال امضا کرده‌ام، مگر فدراسیون نمی‌گوید درست تصمیم گرفته؟ مگر سازمان لیگ مدعی نیست که کارش در این مورد صحیح بوده است، خب آن نامه را بدهند روزنامه‌ها چاپ کنند. اگر من نامه‌ای امضا کرده‌ام چرا آن را به رسانه‌ها نمی‌دهند؟

خب این کار را بکنند تا همه‌چیز تمام شود و خیال همه راحت. اگر برخی از مسئولان استقلال می‌گویند من این کار را کرده‌ام از سر کم‌لطفی است و اگر مدیران محترم پرسپولیس چنین ادعایی دارند، به خاطر ناآگاهی است. مدیرانی که الان در پرسپولیس صاحب‌منصب هستند، هنگام داستان سوپرجام اصلاً نبودند.

مگر در آن جلسه مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ نبودند؟ خب چرا حرف نمی‌زنند!

همه بودند. آقای تاج بود، آقای بهاروند بود، همین آقای فتاحی هم بود و کنار من نشسته بود. حتماً خودش یادش است که من خیلی محترمانه گفتم سعیدخان، تقویم فوتبال ما را نگاه کن و این بازی را بگذار برای دو ماه دیگر.

الان ما ۴ بازیکن در تیم ملی داریم که با استقلال تمرین نکرده‌اند و آماده مسابقه نیستیم، ولی هیچ ترسی از بازی در زمان مناسب نداریم و جای قانون هم روی چشم ماست! ولی آقای فتاحی گفت نمی‌شود آقا، تقویم ما فشرده است، چون امسال زمستان جام ملت‌های آسیا داریم.

خب بعدش چه شد؟

هیچی. ما در مقابل السد حذف شدیم، ولی پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان بالا رفت. آن وقت همین سازمان لیگ که می‌گفت نمی‌شود برنامه را عوض کرد، سه، چهار بازی پرسپولیس را تغییر داد! به نظرم سوپرجام، هدیه سازمان لیگ به پرسپولیس بود.

پس قاطعانه تأکید دارید که صورتجلسه را امضا نکرده‌اید؟

بله آقا. کدام امضا؟ هواداران استقلال من را می‌شناسند و می‌دانند به عنوان یک هوادار چطور برای این تیم پای کار هستم. هیچ منتی هم نیست. برای دلم و برای مردم کار کرده‌ام. در مورد داستان جذب اسپانسر خود مدیران می‌توانند شهادت بدهند که نقش اکبر عباسی‌ملکی چقدر بوده است. همین الان وقتی در خیابان هستم گاهی اوقات هواداران استقلال می‌آیند، ابراز لطف می‌کنند و می‌گویند تیم ما را ول نکنی ها!

شما گفتید مهدی تاج هم در جلسه بود. او چرا در این مورد حرفی نمی‌زند؟

طبیعی است که مدیران سازمان لیگ همکاران تاج هستند و او طرف آن‌ها را می‌گیرد.

شفر می‌خواهد از استقلال شکایت کند. به نظرتان این شکایت خطرناک است؟

نه من با شفر کار کرده‌ام و روحیاتش را می‌شناسم. به نظرم شکایت او خطرناک نیست. شفر با استقلال راه می‌آید و قضیه حل می‌شود.

عده‌ای هنوز هم تأکید دارند قرارداد استقلال با الحاجی گرو و مارکوس نومایر غیرشفاف بوده و شائبه‌هایی در مورد رابطه شفر با آن‌ها وجود داشته است؟

استقلال مثل یک اتاق شیشه‌ای است که نمی‌شود در آن کار غیرشفاف کرد. اگر هم یک مربی با بازیکنان رابطه مالی داشته باشد، می‌شود زیرمیزی. البته من در این رابطه هم هیچ مسئله‌ای از شفر ندیدم.

آقای فتحی گفته وقتی داستان سوپرجام اتفاق افتاد، او مدیر نبوده، ولی پی‌گیر کار شده است.

بله. مدیرعامل نبود، اما پی‌گیری کرد و انصافاً هم در این مورد کم‌کاری نکرد. یک تیری در تاریکی انداخت که به هدف نخورد! البته این را هم بگویم وقتی یک نفر در مجموعه‌ای مدیر شد، تمام مسئولیت‌ها گردن اوست و باید تبعات همه چیز را بپذیرد. ایشان وظیفه داشت پی‌گیری کند که همین کار را هم کرد.

به نظرتان مدیرعامل استقلال باید تغییر کند؟

نه، تغییر مدیریت هیچ حاصلی ندارد. به نظرم ثبات مدیریت است که باعث پیشرفت یک مجموعه می‌شود بنابراین آقای فتحی هم باید بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohsen

      استقلالو ول نکن دلاور

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      دقیقا راس میگه. داره میگه اگه من نامه ای روامضا کردم پخش کنن مردم ببیننش‌ . ازاین صادقتر؟ شک نکنید تاج و فتاحی و مسئولان فوتبال تواین پرونده همه پشت لنگ بودن و از لنگ دفاع کردن یه نامه جعلی هم درست کردن و امضای ایشونم زدن پاش. اینا که توجعل کردن استادن

    • بدون نام

      بله ثبات خوبه ولی برای بازیکنا ومدیر درست حسابی مثل اقای فتح اله زاده و سعید اذری نه امثال فتحی بی کفایت بیخود

    • فریبا و جواد

      آره خب دو تایی گند زدید به تیم سوپر جامو دادید رفته بایدم بخوای بمونه چون این بره کل دروغات سر امضا نکردن در میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه این فتحی باید بمونه

      • hma

        این انگل رو وزیر ازکجا پیدا کرده.اگه وزیر واقعا خیرخواهه وحتی خائن نیست چرا اینها رومیاره تواستقلال که حتی یک درصد هواداران هم دوستش ندارن .الان اگه فتح اله راده بود هزاران کامنت ازطرف لونگی ها برعلیه اش میذاشتن ولی هیچکس به وزیر بابت این عزل ونصب ها انتقادی نمیکنه.چون میدونن هدف نابودی استقلال هست که بهترین راه رسیدن به این هدف گماشتن مدیران لونگی بی ثفت بجای دلسوزان واقعی استقلال هست تف به مثلث پست(پیروزی سلطانیفرتاج)که بخاطر اولی دو تای دومی شرافتشون رومیفروشن.همین انصاریفر با بهترین بازیکنان ایران توته جدول دست وپا میزد چطورشد با سلطانیفر به راحتی قهرمان میشمن چون اسبهای مسابقه روبستن معلومه که هرخری به خط پایان میرسه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج