۹۱۶۸۷۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

حضور زنان در ورزشگاه‌ها زن و مرد نمی‌شناسد

نایب قهرمان مسابقات آسیایی کیک بوکسینگ گفت: حضور در ورزشگاه‌ها حق طبیعی و انسانی هر جامعه‌ای است و زن و مرد نمی‌شناسد.

خبرگزاری ایرنا: نایب قهرمان مسابقات آسیایی کیک بوکسینگ گفت: حضور در ورزشگاه‌ها حق طبیعی و انسانی هر جامعه‌ای است و زن و مرد نمی‌شناسد.

مهلا نقیب‌زاده در گفت‌وگویی درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات ورزشی مردان اظهار داشت: جامعه ما جوان است و نیاز به شادی و تفریح دارد اما عده‌ای جلوی ورود زنان به ورزشگاه‌ها را گرفتند حال آنکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها یک خواسته است.

عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ افزود: حضور در ورزشگاه‌ها حق طبیعی و انسانی هر جامعه‌ای است و زن و مرد نمی‌شناسد. این امر خارج از ضوابط شرعی و قانونی هم نیست و در مجموع این مساله از نظر اصول قانونی نیز منعی ندارد.

نقیب زاده گفت: معتقدم اگر موازین شرعی در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها رعایت شود و زنان در یک فضای اخلاقی حساب شده در ورزشگاه‌ها حضور یابند، می‌توان زمینه را برای حضور زنان فراهم ساخت زیرا محیط ورزشگاه‌ها برخی اوقات نامناسب است و باید حرمت انسانی زنان را نگه داریم.

نایب قهرمان مسابقات آسیایی ۲۰۱۸بیان داشت: دغدغه مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها مناسب ساختن فضای عمومی ورزشگاه‌ها و جلوگیری از هتک حرمت آنهاست و اگر کار فرهنگی در این زمینه انجام شود، حضور زنان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها ایرادی ندارد.

نقیب زاده افزود: جامعه ما براساس اصول و آیینی اداره می‌شود و مسئولان نیز باید با توجه به آداب، رسوم و فرهنگ مردم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند زیرا اگر برخلاف آداب و رسوم عمل شود، موضوع تبدیل به تعارض شده و در ادامه بی‌نظمی پدیدار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا درست میفرمایید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خدا تو این دوره زمونه تو ایران هنوز درگیر اینیم که زنان به استادیوم برن یا نه درگیر اینیم که مردم و تو این دنیا به سختی بندازیم و به زور بفرستیمشون بهشت.پلیسای کشورمون به جای اینکه تمام فکر و ذکرشون امنیت شهرا و دستگیری دزد و قاچاقچیا باشه دنبال اینن حجاب و به زور بکنن تو سر مردم.همیشه ام یه عده هستن که بگن اینو خدا گفته.یکی بیاد بگه خدا چه چیزی و برای بنده هاش زوری قرار داده.خدایا خودت عاقبت ما ایرانیارو که با این آخوندا درگیریم به خیر کن

    • بهرامی

      اگه فضا نامناسب باشه کلا باید تعطیلش کرد اون پسر بچه ای هم که تو ورزشگاه حق داره تو فضای سالم باشه بانوان هم همین طوریه پس مواظب رفتاروگفتارمون باشیم تاهمه لذت ببرند

      پاسخ ها

      • نامدار

        بایدهای تبعیض آمیز نهایتاً شکسته خواهند شد

      • بدون نام

        باید زمینه حضور خانما فرهم بشه خانما نیاز به شادی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج