۹۱۶۸۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مگوایر: بعد از پنج یا شش سال من را قضاوت کنید

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستر یونایتد، معتقد است که عملکرد او نباید در این چند بازی ابتدایی مورد انتقاد قرار گیرد.

ورزش سه: هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستر یونایتد، معتقد است که عملکرد او نباید در این چند بازی ابتدایی مورد انتقاد قرار گیرد.

منچستریونایتد طی هفته های اخیر نتایج ضعیفی را کسب کرده است. آن ها در اوایل هفته با شکست مقابل نیوکاسل قعر جدولی به رده دوازدهم جدول سقوط کردند.

مگوایر: بعد از پنج یا شش سال من را قضاوت کنید

شیاطین سرخ حالا تنها دو امتیاز با سقوط فاصله دارند. در این بین بسیاری نسبت به عملکرد دفاعی منچستریونایتد انتقاد زیادی داشته اند. یکی از این نفراتی که طی هفته های اخیر انتقادات زیادی به سمت او روانه شد، هری مگوایر بود که با قیمتی گزاف در تابستان به جمع یاران سولسشر پیوست.

هری مگوایر در مصاحبه ای نسبت به این انتقادات واکنش نشان داد. او گفت:" اکنون برای قضاوت در مورد من بسیار زود است.به نظر من ۵ یا ۶ سال بعد شما می توانید در مورد عملکرد من در منچستر یونایتد صحبت کنید.

من واقعا اعتقاد دارم که در پنج یا شش سال آینده در اینجا موفق خواهم بود و لحظات بسیار خوبی را سپری خواهم کرد. ما باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و به نظر من آن زمان است که من هم می‌توانم ارزش‌های خود را در قالب تیم نشان دهم."

مگوایر پس از پیوستن به منچستریونایتد در همه دقایق ممکن برای این تیم بازی کرده است.او همچنین در ادامه مصاحبه خود عنوان کرد که قیمت بالای انتقالش به منچستر یونایتد او را آزار نمی دهد و تاثیری روی عملکردش ندارد. مگوایر گفت:"این چیزی نیست که روی من تاثیر منفی بگذارد.

لستر علاقه داشت تا من را به عنوان بازیکن خود، در تیم نگه دارد اما این اتفاق رخ نداد و من به منچستر یونایتد پیوستم. این انتقال احتمالاً برای هر دو تیم توافق خوبی بود و من حالا می‌خواهم که روی عملکرد خود تمرکز کنم."

مگوایر حالا در تیم ملی انگلیس نیز یک مهره بی جانشین محسوب می شود و در بازی‌ هفته آینده مقابل جمهوری چک و بلغارستان، احتمالاً یکی از مهره‌های اصلی انگلیس خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج