جاباما
۹۱۶۹۵۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

یک اشتباه، ماهینی را از ترکیب اصلی دور کرد

حسین ماهینی پس از گدراندن دوران مصدومیتش، در بازی مقابل شهرخودرو توسط کالدرون به زمین فرستاده شد اما اشتباه کودکانه‌اش در اواخر بازی باعث شد تا سرخپوشان با شکست زمین را ترک کنند.

خبرآنلاین: حسین ماهینی که فصل پیش دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شده بود، پس از گدراندن دوران مصدمیت خود در بازی مقابل شهرخودرو به زمین آمد و دقاییقی برای تیمش بازی کرد. اما با یک اشتباه، کاپیتان دوم سرخ ها شانس بزرگی را برای تثبیت جایگاهش در پرسپولیس را از دست داد.

سیامک نعمتی با کارت زردی که دریافت کرده بود، دیدار مقابل پیکان را از دست داد و این فرصت خوبی بود تا ماهینی اولین حضور ثابت خود را در لیگ نوزدهم تجربه کند اما به نظر می رسد این مدافع باتجربه پرسپولیس این فرصت ایده آل را از دست داده است. اشتباه سهوی ماهینی که دقیقه آخر بازی برابر شهرخودرو که کرنر ساده ای را نصیب شاگردان گل محمدی کرد و همان کرنر منجر به گل دیرهنگام مشهدی ها شد، کالدرون را برای میدان دادن به ماهینی در برابر پیکان به تردید انداخته است.

این در حالی است که ماهینی در مصاحبه اخیر خود صراحتا آن اشتباه را نپذیرفته است اما با توجه به شواهد موجود بعید است ماهینی با وجود غیبت نعمتی در برابر پیکان شانسی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ج

      خاک بر سرش یکسال مصدوم ومبلق قردادش را کامل گرفت بعدازیکسال مثل یه بازیکن بی حال وبی رمق توپی راکه میشد به راحتی دور کرد به کرنر زده هرچه دراین یکسال گرفت حرامش

    • بدون نام

      ماهینی تو جونیش بازیکن درجه دو بود الان با این سنش باید لیگ دو کشور بازی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج