جاباما
۹۱۷۰۱۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

الکساندر آرنولد: شاید مثل جرارد هافبک شدم

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، شایعات پیرامون انتقالش از خط دفاعی به خط هافبک را رد نکرد.

ورزش سه: ترنت الکساندر آرنولد فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشت و توانست ۱۲ پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کند. آرنولد در فصل جدید نیز عملکردی درخشان داشته است و توانسته تا به اینجای فصل آمار یک گل و دو پاس گل را از خود به ثبت برساند.

الکساندر آرنولد: شاید مثل جرارد هافبک شدم

او حالا در اوج جوانی توانایی‌های خود را ثابت کرده است و اعتراف می کند که با این تعداد پاس گل که از خود به جای گذاشته، احتمال انتقال او به خط هافبک دور از ذهن نیست. او در این باره گفت: "من در وهله اول یک مدافع درجه یک هستم و می خواهم در این پست به تیمم کمک کنم و در خط حمله نیز شانس های زیادی برای سایر بازیکنان ایجاد نمایم.

در حال حاضر سرمربی تیم تصمیم گرفته که من در پست مدافع راست بازی کنم و من تابع فرمان او هستم. من تنها می خواهم که فوتبال بازی کنم و به هیچ چیز دیگری هم فکر نمی کنم.

اگر یک سرمربی تصمیم بگیرد و از من بخواهد که در خط میانی بازی کنم باز هم به تصمیم او احترام می گذارم و این کار را انجام می دهم."

الکساندر آرنولد: شاید مثل جرارد هافبک شدم

آرنولد امکان دارد که در آینده برای سه شیرها نیز در خط میانی مورد استفاده قرار گیرد. کاری که جرارد نیز در گذشته انجام داده بود. او در این باره نیز گفت: " جرارد همیشه مورد تحسین من بوده و همیشه بازی های او را تماشا کرده ام و روی حرکات او مطالعاتی را انجام داده‌ام و همیشه دوست داشتم مثل او باشم. شاید مقایسه بین ما دو نفر در حال حاضر درست نباشد. چه کسی میداند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

در حال حاضر من فقط می خواهم که به پیشرفت خود ادامه دهم و به سطح مورد نظر خود دست پیدا کنم.

مورد توجه دیگران قرار گرفتن همان چیزی است که همه بازیکنان آن را می خواهند."

چند سال گذشته برای الکساندر آرنولد مانند یک گردباد بوده است و به خوبی توانسته در یک زمان کم خود را به یورگن کلوپ و هواداران لیورپول نشان دهد. آرنولد در ادامه گفت: " بدیهی است که کلوپ همه چیز را در مورد من می داند. او حتی بیشتر از آن چیزی که فکرش را هم می کردم مرا در ترکیب قرار داد. او بیشترین فرصت را به من داده است.

کلوپ در این چند سال ایمان و اعتماد زیادی به من داشته است و من نیز تلاش کردم که پاسخ این اعتماد او را در زمین بدهم. امیدوارم که بتوانم چهار سال موفق دیگر را در کنار او سپری کنم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج