جاباما
۹۱۷۰۴۵
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

ستاد اربعین: زائران به مرز‌ها نیایند، ماشین نیست

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به اینکه حمل‌ونقل زائران در آن سوی مرز با مشکلاتی مواجه شده است، از زائران می‌خواهیم زمان حضور خود در مرزها را تا هنگامی که این مشکل برطرف شود، مدیریت کنند.

تسنیم نوشت: دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به اینکه حمل‌ونقل زائران در آن سوی مرز با مشکلاتی مواجه شده است، از زائران می‌خواهیم زمان حضور خود در مرزها را تا هنگامی که این مشکل برطرف شود، مدیریت کنند.

محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: تقریبا در برخی مرزها تا ۵ برابر سال‌های قبل ورود زائر داشتیم. در مرزهای ما علی‌رغم سنگینی حضور و تردد جمعیت، عبور و تردد زائران انجام می‌شود اما در سمت عراق با مشکلاتی ازجمله وسایل حمل‌ونقل عمومی و برخی خدمات مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌هایی برای اعزام اتوبوس از ایران به داخل خاک عراق شده و در حال رایزنی با دولت عراق هستیم گفت: از زائران خواهش می‌کنم در صورت امکان برای رفتن به عتبات عالیات از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه سفرها را مدیریت کنند و فعلا از مراجعه به مرزها تا فراهم شدن امکانات لازم خودداری کنند.

محمدی‌فر تصریح کرد: قرار است تعدادی از اتوبوس‌های خود را به آن سوی مرز اعزام کنیم تا بتوانند به سیستم حمل‌ونقل عراق کمک کنند و زائران ما در عراق دچار مشکل نشوند. البته امکانات آبرسانی از جمله آب بسته‌بندی در حال ارسال است تا مشکلات حمل‌ونقل برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خدا ای خد

    • بدون نام

      شما که نمی تونید درست مدیریت کنید لااقل این قدر ثبت نام نکنید ومردم را در سختی نیندازد اگر می تونستین مملکت رو درست اداره می کردین

    • بدون نام

      اخه انسانها رو با تریلی و تراکتور جابجا نمی کنند ! اگر ما به خودمون احترام نزاریم ، دیگران نمی زارند .

    • بدون نام

      جمعیت زیاد شده! راستش رو بگید به مردم مقامات عراقی کمک وخدمات عمومی که شامل اتوبوس وبقیه ...متوقف کرده ! واتوبوسهای مارو هم فعلا راه نمیدن دلیلشو خطر ....اعلام کردن به هرقیمتی میخواید مردم رو بفرستید که چی بشه؟! همسایه ما هرچی گفت زن وبچه هاش قبول نکردن وامروز صبح حرکت کردن وما هم التماس دعا گفتیم؛ اما یه ساعت پیش گفت خبر دادن فقط چزابه نیست مهران هم بسته هست الان هفت هشت ساعته حرکت کردن بنده خدا میگه استرس گرفته از اخبارضدونقیض شما

    • بدون نام

      اینروزاحالشو میبرید ازاین جمعیت

    • یعقوب

      الاغ وقاطر وارد کنید نه سوخت میخواد فقط یک وعده کاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج