جاباما
۹۱۷۰۷۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

وجود بیش از ۱۳هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کشور وجود دارند که هشت هزار و ۵۰۰ نفر از آنان تک جرم بوده و واجد شرایط کمک هستند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کشور وجود دارند که هشت هزار و ۵۰۰ نفر از آنان تک جرم بوده و واجد شرایط کمک هستند.

سید اسدالله جولایی در گفت‌وگویی در این رابطه اظهار کرد: مبلغ کل بدهی این زندانیان، دو هزار میلیارد تومان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های انجام شده توسط نمایندگی ستاد دیه آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: طی ارزیابی‌های انجام شده، ستاد دیه آذربایجان شرقی رتبه چهارم در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کشور را دارد.

جولایی در ادامه به معافیت مالیاتی خیران ستاد دیه اشاره کرد و افزود: به استناد بخشنامه و به منظور جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در امر خداپسندانه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ۱۰۰ درصد وجوه اهدایی خیران از درآمد مشمول مالیات کسر می‌شود.

وی در ادامه به اهمیت قوانین تصویب شده به همت ستاد دیه در کاهش جرایم و زندانیان جرایم غیرعمد اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر ستاد دیه طرح بررسی، اصلاح و اجرای قانون اجباری بیمه شخص ثالث و همچنین اصلاح قانون صدور چک انجام شده که نتایج بسیار خوبی در پی داشته است.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: طرح اصلاحیه قانون مهریه و نفقه نیز با رعایت حقوق طرفین و طرح اصلاحیه در مورد حوادث کارگاهی نیز در دست بررسی هستند و در تلاش برای ایجاد اصلاحیه در این رابطه هستیم.

مدیرعامل ستاد دیه کشور در ادامه از اجرای "پویش بخشایش حسینی، نوید آزادی" خبر داد و گفت: این پویش همزمان با راهپیمایی اربعین در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد اجرا می‌شود و خیران برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۹۳۴۵ یا وارد کردن کد دستوری #۷۷۷۷*۷۸۰* در تلفن همراه مبالغ را به حساب ستاد دیه کشور واریز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      حاج اقا دارید میگید غیر عمد پس مرخصشان کنید بروند کنار خانواده شان مثل نجفی

    • بدون نام

      ای بابا. ازتمامی نیستند

    • بدون نام

      چرا به فکرزندانی موادمخدرکه بارشان عمدوه بوده و سابقه اول شان هست نیستی مگه اینها که شاکی خصوصی ندارندشاکی اینهادولته یک فکری هم به حال اینهابکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج