جاباما
۹۱۷۱۵۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اسکوچیچ برنگشت، ادامه اعتصاب در آبادان

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنان حاضر به حضور در تمرینات تیم‌شان نیستند تا اوضاع زردپوشان خوزستانی همچنان بحرانی باشد.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان صنعت نفت آبادان برای سومین روز متوالی حاضر به شرکت در تمرینات تیم‌شان نشدند و همین مسئله باعث شد بهنام سراج تماس‌هایی با آنها داشته باشد. این در حالی است که دراگان اسکوچیچ طبق برنامه قرار است فردا شب (جمعه) به ایران برگردد که البته هنوز این اتفاق قطعی نشده است.

سرمربی کروات نفتی‌ها مدیران باشگاهش را تهدید کرده بود که اگر پرداختی به وی انجام نشود حاضر به بازگشت به آبادان نخواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه بهنام سراج در سه روز اخیر در گروه تلگرامی تیمش مدام از بازیکنان درخواست حضور در تمرینات تیمش را داشته که با بی‌توجهی آنها مواجه شده است. به همین منظور او در تماس‌های تلفنی با بازیکنان خواسته چند روزی به باشگاه مهلت دهند تا مشکلات مالی حل شود و در تمرینات نیز حضور پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اقای زنگنه برو جلوی دزدی ها در وزترت تحت کنترل خودت رو بگیر که گندش د اومده نمیخواد بخشنامه بدی که صنعت نفت تیم داری نکنه این تیم تنها دل خوشی مردم ابادان است با ثروت زیر پایه همین مردم خوزستان اقا زاده های شما در خارج کشور الواتی میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج