جاباما
۹۱۷۱۹۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ترافیک پرحجم در مرز‌های خروجی اربعین

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفـت: گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در اکثر محورهای استان‌های گیلان و مازندران باران در حال باریدن است. همچنین در محورهای فیروزآباد و شیراز-کازرون در استان فارس نیز وضعیتی مشابه گزارش شده و در محورهای زابل - زاهدان و زابل - نهبندان در استان سیستان و بلوچستان نیز وزش شدید باد اعلام شده است.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر در آزادراه تهران - کرج در محدوده گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس،آزادراه کرج - قزوین در محدوده پل فردیس تا پل حصارک و آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک نیز نیمه سنگین است، گفت: در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده کیلومتر ۴ تا رستوران ارکیده نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی معابر منتهی به چهار پایانه مرزی اربعین نیز گفت:‌ در محور ایلام به مهران در محدوده های تونل راه کربلا و کمربندی مهران ترافیک نیمه سنگین است، همچنین در محدوده های میدان قرآن، مهدی آباد، صالح آباد، گلان و کنجان جم نیز ترافیک پرحجم و روان است. در محور دهلران به مهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده و ترافیک پرحجم و روان است.

وی با اشاره به محورهای استان کرمانشاه نیز گفت: محورهای کرمانشاه به اسلام آبادغرب، اسلام آباد غرب-سرپل ذهاب-قصرشیرین به مرزخسروی و حمیل به پل سیمره نیز دارای ترافیک پر حجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:‌ در استان خوزستان نیز شاهد ترافیک پرحجم و روان در محور خرمشهر به شلمچه در محدوده یادمان شهدای شلمچه هستیم و در محور حمیدیه-بستان به مرز چذابه نیز وضعیت مشابه وجود دارد.

به گفته وی در سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هزینه ونیروی کشور در جایی صرف می‌شود که هیچ فایده ای جز نمایش ندارد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج