جاباما
۹۱۷۲۰۱
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تیم ملی جذاب با سناتور ویلموتس

ایران ۱۴ گل به کامبوج زد تا هم صدرنشین گروهش در مقدماتی جام جهانی شود ، و هم خانم های ایرانی را که بعد از ۳۸ سال به استادیوم آزادی آمده بودند ، پاگشا کند.

ورزش سه: ایران ۱۴ گل به کامبوج زد تا هم صدرنشین گروهش در مقدماتی جام جهانی شود ، و هم خانم های ایرانی را که بعد از ۳۸ سال به استادیوم آزادی آمده بودند ، پاگشا کند.

در هجدهمین روز از فصل پاییز ، پسران ویلموتس بعد از ۸ سال حضور کارلوس کی روش این بار دست و دلبازی کردند و توانستند فقط در یک نیمه به حریف ناتوان و گمنام خود ۷ گل بزنند .

مارک ویلموتس در کنفرانس خبری روز قبل از بازی با اشاره به فلسفه هجومی تیمش گفت : وقتی تیم شما ۴۰ متر جلوتر می رود قطعا فضای خالی بین خطوط هافبک و دفاع بوجود می آید .با این وصف مرد بلژیکی با صراحت اعلام می کند که اهل ریسک است ، و چقدر تیم ملی به این اتمسفر احتیاج داشت.

*در تیم ویلموتس دیگر خبری از جای رزرو شده برای بازیکنان لژیونر نیست . علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی بدلیل نیمکت نشینی در تیم های باشگاهی که در آن بازی می کنند به تیم ملی دعوت نشدند و سرمربی تیم ملی با قاطعیت گفت اگر بازیکنی در ترکیب تیم باشگاهی اش جایی نداشته باشد ، تیم ملی را هم از دست می دهد.

*ویلموتس در تیم ملی بلژیک دست به جوانگرایی زد و نسل طلایی فوتبال کشورش را شکل داد ، او در ادامه مسیری که استادش ژرژ لینکز شروع کرد توانست معمار ‌تیمی باشد که علاوه بر درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا سالها در رده ملی صاحب گارانتی باشد.

مهمترین دست آورد بازی با کامبوج ظهور و درخشش محمد محبی جوان بوشهری تیم سپاهان اصفهان بود .او نتیجه اعتماد و ریسک امیر قلعه نوعی در بازی با پرسپولیس است ، حالا چشم های تیم ملی جوانان جویای نام و پر انگیزه ای مثل او را خوب می بیند.

*حالا تیم ویلموتس بعد از دو بازی آسان باید در منامه بحرین شهری که تلخ ترین شکست تاریخ فوتبال ملی در آن رقم خورده است به مصاف تیم بحرین برود ، ویلموتس در آزمون سخت گروه باید نشان دهد چقدر پای ریسک کردن و استراتژی هجومی اش می ایستد.

مجتبی مالکی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چهار فينال اسيا

      تيم داغون رو شكست دادن اينقدر خوشحالي ندارد قطر ژاپن عربستان كره استراليا اينا تيم هاي اصلي هستن

    • بدون نام

      پسر خوب کامبوج بودا نه برزیل

      پاسخ ها

      • یونس

        خب برادر این رسانه ها هم باید چیزی بگن پر کنن خبرارو دیگ.

    • بدون نام

      اگر کیروش بود ۱ صفر میبردیم

    • بدون نام

      اخه گلای کامبوج تیمه که میگی دمپایی پلاستیکی ویلموتس؟ نمیتونستند بهم پاس بدن بعد اون کامبوج بدبختها که راه هم بازور میرفتند .با عراق معلوم میشه سناتور هستش یا دمپایی کیروش کجا و این کجا

    • امیر موری

      اینا در ورزش۳ دارن الکی تعریف میکنند که با اولین لغزش شروع کنن به کوبیدن تیم ومربی،در ضمن بیشتر دارن از لج کیروش از ویلموتس تعریف میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج