۹۱۷۲۰۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تسلیت مدیرعامل پرسپولیس به رضا جباری

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضایعه درگذشت دایی و خانواده دایی رضا جباری را به سرمربی تیم نوجوانان و پیشکسوت پرسپولیس تسلیت گفت.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: رضا جباری سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در غم درگذشت دایی‌اش به سوگ نشست که قاضی بازنشسته بود.

آن مرحوم، متاسفانه در مسیر بازگشت از کربلا و در پی سانحه رانندگی در حوالی اسلام آباد غرب، دار فانی را وداع گفت. در این سانحه همسر دایی و پسر دایی سرمربی نوجوانان پرسپولیس هم جان باختند. محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی این ضایعه را به جباری و خانواده داغدار وی تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان، برای درگذشتگان علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی خواستار شد.

اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم‌های پایه و بازیکنان تیم نوجوانان پرسپولیس هم با صدور پیام‌هایی مراتب ابراز همدردی خود با جباری را اعلام داشتند.

شایان ذکر است؛ مراسم خاکسپاری مرحومان روز جمعه ۱۹ مهرماه در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد و مراسم ترحیم روز شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در نازی آباد، خیابان بهمنیار، خیابان سعدی برقرار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماهم تسلیت میگیم اما دیگه دایی یه نفر فوت کنه که اعلامیه نمیدن اخه حتی بگو دایی رونالو فوت کنه مگه اعلامیه میدن ؟عمو عمه خاله پسر عمه نمیدونم اگه اینطور پیش بره همسایه دو کوچه بالاترشون و هم اعلامیه رسمی میکنند .از بس دنبال غم و ماتمیم و میگردیم ببینیم چی ماتم داره که بگیم چطور داییش عروسی کرد یا پسر عمه و خالش نگفتید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج