جاباما
۹۱۷۲۵۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی‌کرمانی

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن تائید دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی‌کرمانی، جزئیات این جلسه را تشریح کرد.

تابناک: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن تائید دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی‌کرمانی، جزئیات این جلسه را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی کرمانی و برخی اعضای جامعه روحانیت مبارز، گفت: این دیدار بنا به درخواست دوستان جبهه پایداری انجام شد و به نظر ما دیدار خوبی بود.

وی درباره جزئیات این دیدار نیز گفت: اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری از آیت‌الله موحدی کرمانی خواسته بودند تا دیداری با ایشان داشته باشند که آیت‌الله موحدی کرمانی نیز از این پیشنهاد استقبال کردند و این دیدار انجام شد؛ در این دیدار آخرین وضعیت جبهه انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی موردبحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری تأکید کردند که وحدت را در جبهه نیرو‌های انقلاب قبول دارند. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سؤال که شنیده‌شده که اعضای جبهه پایداری در این جلسه نسبت به حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز به آیت‌الله موحدی کرمانی معترض بوده‌اند، گفت که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و برخی این اخبار را می‌سازند تا اختلاف‌افکنی کنند.

وی همچنین گفت: در این دیدار، آیت‌الله موحدی کرمانی از اعضای جبهه پایداری خواست برای کمک به وحدت نیرو‌های انقلاب کمک کرده و در مسیر وحدت حرکت کنند؛ آقای موحدی کرمانی به اعضای جبهه پایداری تأکید کردند که برای رسیدن به وحدت لازم است همه گروه‌های انقلابی، انعطاف لازم را داشته باشند و این‌طور نباشد که بگویند می‌خواهیم به ۱۰۰ درصد خواسته‌هایم برسیم و درصورتی‌که ۶۰، ۷۰ درصد خواسته‌های آن‌ها محقق شده باشد بهتر است تمکین کرده و به وحدت تن بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز نزدیک انتخابات شد و دیدارها و یارگیریها شروع شد، خدا به خیر بگذرونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج