۹۱۷۲۸۵
۱۸ نظر
۵۰۱۲
۱۸ نظر
۵۰۱۲
پ

روز بازگشت‌ها؛ دختر نازنین و همسر کاووس

مریم ممبینی همسر کاووس سیدامامی متهم پرونده معروف به فعالان محیط زیستی که بهمن سال ۹۶ در اوین خودکشی کرد، با رفع دستور قضایی مبنی بر ممنوعیتش برای خروج از کشور، از ایران رفت و دختر نازنین زاغری-راتکلیف، پس از چهار سال به پدرش در بریتانیا پیوست.

خبرگزاری ایرنا: مریم ممبینی همسر کاووس سیدامامی متهم پرونده معروف به فعالان محیط زیستی که بهمن سال ۹۶ در اوین خودکشی کرد، با رفع دستور قضایی مبنی بر ممنوعیتش برای خروج از کشور، از ایران رفت.

پیام‌درفشان وکیل همسر کاووس سیدامامی با اعلام این خبراظهار کرد: بر اساس طرح و پیگیری مساله در بخش مرکزی دادستانی تهران و دادسرای انتظامی قضات و پیرو مذاکرات انجام گرفته بین مسئولین دادسرای انتظامی قضات و سرپرست دادسرای اوین به عنوان مقام قضایی صادرکننده دستور ممنوع‌الخروجی و نهاد امنیتی مسئول پرونده، دستور رفع ممنوع‌الخروجی موکل صادر شد.

روز بازگشت‌ها؛ دختر نازنین و همسر کاووس

این وکیل دادگستری افزود: در این راستا موکل با اخذ گذرنامه به صورت قانونی و بدون ایجاد هرگونه مشکل و مانع از کشور خارج و نزد فرزندان خود به کانادا رفته است که بنا بر تصمیم خودشان بعد از خروج از کشور، مساله به من اعلام شد و اکنون بنا بر اهمیت مساله و احترام به افکار عمومی، کلیت سیر امر منعکس می‌شود.

کاووس سید امامی استاد دانشگاه امام صادق (ع) و از فعالان محیط زیستی بود که اوایل بهمن ۹۶ به همراه چند نفر دیگر از فعلان محیط زیستی بازداشت و بر اساس آنچه از مسئولان قضایی اعلام شد، ۱۹ بهمن در زندان اوین خودکشی کرد و درگذشت.

به دنبال این قضیه و تشکیل پرونده برای فعالان محیط زیستی، مریم ممبینی همسر ماووس سیدامامی نیز با دستور مقام قضایی ممنوع‌الخروج شد و چند مرتبه نیز از او به عنوان مطلع تحقیق به عمل آمد. دستور ممنوع‌الخروجی ممبینی دی سال ۹۷ دوباره تمدید شد که وکلای وی از سرپرست دادسرای امنیت به عنوان صادر و تمدیدکننده دستور ممنوع‌الخروجی به دادسرای انتظامی قضات شکایت کردند تا اینکه دستور مزبور رفع شد.

دختر نازنین زاغری پس از ۴ سال به پدرش در بریتانیا پیوست

دختر نازنین زاغری-راتکلیف، پس از چهار سال به پدرش در بریتانیا پیوست. خانم زاغری در زندان اوین ایران زندانی است.

روز بازگشت‌ها؛ دختر نازنین و همسر کاووس

تولیپ صدیق، نماینده حزب کارگر در پارلمان بریتانیا با انتشار عکس‌هایی در حساب توئیتری خود روز جمعه از بازگشت گابریلای پنج ساله به بریتانیا و پیوستن به ریچارد راتکلیف پدرش خبر داد. او در توییت خود همچنین نوشت: «نیمه‌های شب گذشته، گابریلا، دختر نازنین زاغری راتکلیف پس از بیش از ۱۳۰۰ روز به خانه برگشت.» او اضافه کرد که مادرش همچنان در زندان ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر این بدبختها رو سر خودت هم پیاده میشه اونموقع میگفتی به درک مردک

      • بدون نام

        یه اسم خارج رو خوندی و کامنت نوشتی، نه؟! گفتی که به درک رفت خارج ولی نفهمیدی داستان چیه، نه؟ نفهمیدی چرا ممنوع الخروج شده بود، نه؟ یه روز نوبت بقیه میرسه که تو مشکلات بهت بگند به درک. روزگار همینه دیگه

      • بدون نام

        بريد انشا الله

    • بدون نام

      بعد خبرنگار روسی متهم به جاسوسی بود آزاد میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون از کشور دوست و برادر بودند

    • دونالد ترامپ

      خداروشکر

    • بدون نام

      منطقی نیست

    • بدون نام

      خب به ما چه حتما پولش رو داشته که رفته

      پاسخ ها

      • بی نام

        پول چیه داداش !توو باغ نیستی

    • خ

      حق داشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه یکعده کاربر بدون خواندن خبرها نظر میدن، مجبور کردن نظر بدین،؟ کاربر ی ميگه به درک رفته، یک ديگه ميگه پولش داشته، بعدی هم هههههههههههههههههههه. خخخخخخخخخخخخ. دختر بچه ای بعد از سه سال به آغوش پدر بازگشت، وای بر ما که ادعایی تمدن نداشته میکنیم، انشاءالله جمع خانواده دور هم جمع بشه بی مادری هم خیلی سخت است آنهم دختر بچه

    • وانک علا خلق عظیم

      برو کانادا خوش بگذره انشاالله خخخخخختخخخخ

    • زمانی سوادکوه شمالی

      واقعا مسئولین احساس نمیکنند سیر صعودی مهاجرت به علت سو؛ مدیریت و اشغال تمامی مناصب توسط پسرخاله ها و برخی بد اخلاقی های جناحی،و عدم تحمل هرگونه صدای مخالف حتی از سر دلسوزی در مورد مصالح کشور است؟

    • بدون نام

      خدارو شکر چشم حسودان کور

    • بدون نام

      بعضی کامنت ها رو که می خونم برای خودم متاسف می شم که بعضی ها از هیچی خبر ندارن مردم ایران کی می خوان از خواب بیدار بشن خدایا هر چی سرمون میاد از جهل و نادانی هست جای تاسف داره

    • بدون نام

      چه تب کامنت نوشتن بالا رفته
      خخخخ
      بدون خوندن خبر و بدون اینکه اصلا تو باغ باشن فقط میخوان یه چیزی بنویسن

    • شاپور خان از کرج

      این نارنین یه خیره جور از خبر شنیدم حال اینها با حر دلیل که خودشون میدونن زندانش کردن ولی نگه داشتن یه دختر بیچاره درست نیست من از اول که گرفتنش خبرش را دنبال میکنم. شاید جاسوس باشه ولی به نظره من باید ولش کنن بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج