۹۱۷۳۷۸
۱۹ نظر
۵۰۰۴
۱۹ نظر
۵۰۰۴
پ

پژو ۲۰۰۸ دوباره ۳۰۵میلیون تومان شد

در پایان دومین هفته مهرماه بازار خودرو تهران در آرامش نسبی به سر برد.

خبرآنلاین: هفته دوم مهر ایران در حالی به پایان رسید که بازار خودروهای داخلی با رکود در تعداد و قیمت معاملات روبرو بود.

این در حالی است که تنها تفاوت قیمتدر معاملات خودروهای داخلی در مورد پراید و پژو برخی مدل های ۱۰۰ میلیون تومان اتفاق افتاد و سایر خودروها بدون تغییر خاصی هفته را به پایان رساندند.

معاملات خودروهای داخلی در پایان هفته در تهران نشان داد قیمت برلیانس h۳۲۰ اتوماتیک تنها با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۵۶ میلیون رسید. سایر مدل ها در برلیانس هیچ تغییر قیمتی طی چند روز گذشته نداشته و مشتری علاقه مندی خاصی به آنها نشان نداد.

در انواع مدل های پراید اما پراید ۱۱۱ به قیمت ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پراید مدل ۱۳۱ به قیمت ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ با قیمت ۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پراید ۱۵۱ نیز ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

در مورد خودروهای برند پژو اما این تفاوت قیمت در آخرین روز معاملات هم رخ داد. به طوری که پژو ۲۰۰۸ مجدداً به کانال ۳۰۰ میلیون تومان وارد شد و به قیمت ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با نرخ ۷۹ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۹۴ میلیون تومان، ۲۰۶ صندوقدار ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۰۷ اتوماتیک ۱۶۱ میلیون تومان و ۲۰۷ صندوقدار ۱۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ دوباره ۳۰۵میلیون تومان شد

در آخرین روز معاملات خودرو در بازار تهران پژو ۴۰۵ نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۸۲ میلیون تومان رسید. پژو پارس lx ۱۰۶ میلیون تومان، پژو پارس اتوماتیک ۱۳۰ میلیون تومان و پارس ساده ۸۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

در بازار خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان تیبا هاچ بک ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تیبا صندوق دار به قیمت ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. چانگان cs ۳۵ اما بدون تغییر نسبت به روزها و هفته گذشته ۱۷۱ میلیون تومان مبادله شد. در سایر مدل ها می توان به محصولات دنا اشاره کرد که دنا معمولی با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس دنده ای ۱۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دنا پلاس توربو ۱۶۵ میلیون تومان قیمت خورد.

بر اساس این گزارش قیمت خودروهای خارجی در تمام موارد بدون تغییر باقی ماند، اما خودرو بی ام و i۱۲۰ هاچ بک در آخرین روز معاملات هفتگی با کاهش قیمت به ۷۶۵ میلیون تومان رسید و سایر مدل های بی ام و هیچ تغییری در قیمت نداشته و بازاری راکد را سپری کردند. در بازار خودروهای خارجی یکی از خودروهایی که که با کاهش قیمت مواجه شد اپتیما هیبرید مدل ۲۰۱۸ بود که با حدود ۲ میلیون تومان ریزش ۸۳۵ میلیون تومان معامله شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقصر مردم هستند اگر نخرند اینها جسارت پیدا نمیکنند قیمت و اینقدر ببرند بالا با این پول تو کشورهای همسایه بهترین ماشین میشه خرید و شایدم هم دوتا از بهترین ماشینها .تا زمانی که رفتار مردم تغییر نکنه و یکی نشن و واردات هم ازاد نشه همین میشه که هراشغالی و هر چقدر بخوان میدن مردم..اقا در خودروسازیها رو تخته کنید ما ماشین اشغال ساخت و مونتاژ ایران نخوایم باید چه کار کنیم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو قشر از سکوت مردم سوئ استفاده کرده اند یکی حکومت دوم خودرو سازها

      • بدون نام

        اصلا در بازار خودرو خرید و فروشی صورت نمی گیره ، این قیمت سازی دلالهاست و واقعیت نداره ، قیمتها پایین تر از اینهایی است که نوشتند

      • بدون نام

        آفرین به هموطن عزیز اگر تعداد افراد فهیم امثال شما دوست عزیز زیاد میشدن الان بهترین کشور را داشتیم . ملت دانا مساوی با کشور پیشرفته

    • بدون نام

      ۳۰۵ میلیون ریال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونم زیاده. نهایت ۱۰ میلیون

    • بدون نام

      علی برکت الله . دست مریزاد به مسولین عزیز که تا آخرین توان برای نابودی کشور ایستادگی میکنن

    • بدون نام

      خلایق هر چی لایق . مردمی که طماع و پول پرست شده و نسبت به همنوعان خود نه تنها گذشت ندارن بلکه دارن پوستشون را میکنن امیدی یه بهبود زندگی نداشته باشن

    • بدون نام

      حیوانات هم بهم کمک میکنن ولی عده ای از مردم حتی صفت حیوان هم ندارن

    • بدون نام

      پژو 2008بیشتراز 120میلیون نمی ارزه و برلیانس هم 60م

    • بازنشسته تامین اجتماعی

      من که روزی هزاران بار این گرانفروشان خودر ساز را لعنت میکنم. خدایا خانه اینها را روی سرشان خراب کن.

      پاسخ ها

      • ف

        آمین

    • بدون نام

      همه قیمتها ۴ برابر ارزش واقعی خودروهاست

    • بدون نام

      تعرفه های غیر معقول و احمقانه واردات خودرو مردم را بازیچه دست خودرو سازان کرده

    • بدون نام

      بیشترین تعرفه واردات خودرو در ایران باعث تولید بی کیفیت ترین خودرو در ایران شده

    • بدون نام

      خودروسازها با دلالها شریکند

    • بدون نام

      خودروسازها با دلالها شریکند

    • بوکسر

      پس اینهمه ماشین ایرانی تو خیابون چیکار میکنن همه خریدن دیگه از این حرفها گذشته مگه یکی دوتاست ک میگید نخرید،موقع ثبت نام اصلا سایت باز نمیشه،یعنی میگید نخرید شاید یه روز بی ام و سوار شیم؟ بازم دلار بالاست که،پس بذار گدا گدوله هایی مثل من بخرن که عقب نمونن و پولشون هیچ نشه همون بلایی که 96سر خودم اومد،بگی نگی گردن کلفتها تعداد بالا خرید فروش میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال تو با تفکراتشون مارو بدبخت کردند فکر بی ام و هستش عمو نخر میفهمی نخر ...بگو نمتونم فکر خودمم تمام.خیابون پر ماشین ایرانی شده مقصرش یکی مثل تو هستش..پر شده که شده یعنی باید تا میشه خرابش کرد کل مملکت و به لجن کشید ؟شده از الان نشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج